Ga naar inhoud

Auto's op je vakantie plek

IvoZ3

Aanbevolen berichten

Tegenwoordig is de camping niet meer de plek waar de Opel Astra, VW Golf en Ford Focus rijders zich verzamelen om in een tent of caravan de vakantie door te brengen.

Wij verbleven voor de 2e keer op een camping aan Lago di Garda en weer viel mij op dat er een upgrade gaande is van automobielen.

Het is niet vreemd meer om Porsche Cayenne, RangeRover Sport HSE, Cadillac, JEEP, BMW X5 op de camping aan te treffen.

)

Op de wat luxere plaatsen kwam ik dan ook veelal auto's tegen zoals, BMW X6M, Z8, diverse 911, jaguar, Ferrari's (ook de nwe California) en een enkele lamborghini. Soort Meilenwerke dat Italië rond het gardameer....

dsc00246qa.jpg

30072011306.jpg

30072011307u.jpg

dsc00207y.jpg

dsc00244ms.jpg

dsc00245vo.jpg

Deze X5 is trouwens wel erg :blink::lol::horse:

Zijn er onder jullie ook die een dergelijke ervaring hebben laat het dan weten.

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja.... als je het geld niet uitgeeft aan een fatsoenlijk huisje kan je het aan andere dingen besteden..... :blink:

....en toch zijn suv's lelijk (....dat zeggende wordt welliswaar mijn volgende daily waarschijnlijk ook een suv......(bergruimte nodig))

Link naar reactie
  • Administrator

In 1993 of zo, stond er al een 850i, een Mondial en een HF Integrale en 8.32 op de camping in Italie... zo groot is die vooruitgang dus niet :blink:

Link naar reactie
Sorry Ivo ....het enige wat ik hier uit kan halen is dat je het wel heel aantrekkelijk moet maken om op een camping te willen zijn :o .....

aantrekkelijke dingen waren er genoeg maar daar heb ik geen foto's :blink: van...wel herinneringen ;) :wave:

Volgend jaar zit ik weer in Italië.

Link naar reactie
Ging je met de caravan achter de porsche, of had je een kant en klare bungalowtent (compleet met bestek enzo) gehuurd?

dat laatste inderdaad compleet met BBQ bestek :P ;)

Ja, die hele posting was natuurlijk snoeverig bedoelt over de "porsche jongens onder elkaar, camping"

wel een errugh gezellige camping Henk. Weet niet waar dit aan ligt.......

Ja, dat heb je nu je getrouwd bent Ivo :)

....dat ook <_<

Link naar reactie
wel apart dat geen van die superSUV's een trekhaak heeft.

Nee, hoor. Die caravans staan er al jaren op dezelfde plek. Daar heb je geen trekhaak meer voor nodig maar eerder een auto-ambulance

Het blijft natuurlijk petjesvolk Ivo. :thumbup:

Ook hier zijn Johnny en Anita's....'t is niet anders

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in