Ga naar inhoud

Verzekering BMW Z3 SCM1


Aanbevolen berichten

Beste mede zzz'ers,

Bijna is het zover en dan heb ik eindelijk mijn zzz binnen! Nu ben ik op zoek gegaan naar een goede maar ook voordelige verzekering (ik ben nog te jong volgens de maatschappijen) en ik ben er vandaag achtergekomen dat er een SCM type 1 beveiliging in mijn zzz zit. Ik vroeg me af of jullie verzekerings maatschappijen weten die hier geen probleem van maken. Degene die ik tegen gekomen ben willen dat elke cabrio tot 80.000 euro een SCM type 3 beveiliging heeft. Ik heb geen idee wat het kost om een type 3 systeem in de zzz te laten zetten maar ik ben bang dat, dat zowel naar de helft van de waarde van de auto kan gaan.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eerst een kleine correctie op de mogelijke nieuw waarde van de Z3. Een 1.9 uit 1999 koste echt geen 80.000 Euro of meer. Dit was nog de gulden tijd en toen was deze zelf nog onder de 80.000 Gulden te koop.

Mijn vorige Z3 1.8 uit 96 had ik all risk verzekerd bij Allianz en het maakt hun niet uit wat voor alarm er op zat vanwege de leeftijd (meer dan 10 jaar). Kantekening wel is dat deze al was voorzien van een klasse 3 alarm maar zoals gezegd maakte het niet uit.

Huidige ZZZ is ook all-risk verzekerd en heeft net als de eerste een klasse 3 alarm

Link naar reactie

Bedankt voor de replies heren, als het goed is heb ik een mooie verzekering bij independer kunnen regelen. De polis is nu nog in aanvraag en dat zou ook te maken hebben met het scm type volgens independer. Ik wacht het rustig af... Nogmaals bedankt!

Link naar reactie
Hier ben ik ook verzekerd, niet verkeerd hoor wat betreft voorwaarden/premie

Heb hier nu ook de aanvraag gedaan voor de Z3, hebben nu alle voertuigen bij de KNMV verzekerd maar daar was het niet mogelijk om de Z3 allrisk te verzekeren. Betaal bij deze verzekering hetzelfde voor allrisk als bij de KNMV.

Heb ook ff de andere bmw en de motor vergeleken en kwam bij de offerte voor de motor bijna €40 goedkoper uit en voor de andere bmw bijna €50 goedkoper uit :rolleyes:

Zijn er misschien meer leden die hier andere voertuigen verzekerd hebben of misschien die er geen goede ervaringen mee hebben gehad ivm met afhandeling.

Ik vind €90 verschil per maand toch wel de moeite waard om over te stappen.

Link naar reactie
  • Administrator
Zijn er misschien meer leden die hier andere voertuigen verzekerd hebben of misschien die er geen goede ervaringen mee hebben gehad ivm met afhandeling.

Zoals gezegd reeds 2 jaar tot volle tevredenheid verzekerd daar. 1x afhandeling nodig gehad, zonder problemen.

Link naar reactie
Ben hier met 2 auto's verzekerd, tot nu toe naar volle tevredenheid.

Zijn trouwens al een paar topics met dit onderwerp.

Bedankt voor de info, zal eens in de andere topics gaan kijken en eens een mailtje sturen voor meer info.

Link naar reactie

heb net ook even vergeleken bij autoweek en was net zo duur als bij de knmv, €81

ook nog altijd €50 duurder als bij navk waar ik nu denk ik toch maar naar overstap. Heb bij allemaal allrisk en dezelfde gegevens ingevuld en de polis voorwaarden zit niet veel in. De motor is bij de navk ook nog eens €30 goedkoper.

De z3 heb ik daar al aangemeld en stap nu ook met de andere voertuigen over van de knmv naar navr.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.