Ga naar inhoud

De ongeevenaarde oktober rit


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ah, dat verklaart een hoop. Seagal heeft nog nooit iets fatsoenlijks gepresteert...

Iets in mijn herinnering zegt wel dat Seagal altijd een kok speelde die ooit navy seal was geweest.

Je weet natuurlijk niet hoe de gerechten smaakten....

Link naar reactie

Veel plezier met de rit morgen, gaat mooi weer worden!

Echt zo'n dagje om een E86 :sadder: eens durch die Gegend te laten blazen! :newblush:

Link naar reactie
  • Administrator

voor morgen een mooie rit

:sadder: dat ik niet mee kon wat had ik graag die :newblush: :kicking: QP gezien

Link naar reactie
12.00 uur :sadder: dat is vertrek tijd, dus mis je koffie met gebak.

Ja ik zag het ook. Dus dat wordt: een half uur te laat vertrekken, half uur rijden, anderhalf uur lunchen, half uur rijden, borrelen, eten, naborrelen... Nah prima hoor!!

Link naar reactie
  • Administrator
Die witte /m coupé in je avatar..... da's je nieuwe liefde? :newblush:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSStttttttttttttttttttttttttttttttt,

hmm dacht hieruit op te maken dat Roger een :kicking: QP had gekocht.....maar hij gebruikt dus alleen een avatar

om de schijn erin te houden dat hij een Z heeft :sadder:

Link naar reactie
Wie heeft die /// :newblush: QP dan ????

Ah ik begrijp het al.......

Die kan pas nà deze rit gekocht worden.........

Dus de lunch zijn een paar boterhammen die Nicole gesmeerd heeft en het lopende buffet is bij de Mac....

ff rekenen.... dan houdt Sjonnie ca. 50 euro p.p. over van het inschrijfgeld.....maal ca 20 auto's... maal ca. 2 personen....

Telt toch aardig op die ritjes organiseren :sadder:

Ja ik zag het ook. Dus dat wordt: een half uur te laat vertrekken, half uur rijden, anderhalf uur lunchen, half uur rijden, borrelen, eten, naborrelen... Nah prima hoor!!

Da's wel typisch het ritprogramma voor iemand die geen Z heeft maar een of ander ander ding wat geen rijdersauto is :kicking:

Link naar reactie

Door een vervelende omstandigheid lukt het niet om morgen (eigenlijk straks) met de rit mee te doen.. :newblush:

Ongeluk zit vaak in een klein hoekje.. :kicking:

Have fun iedereen!! Beloofd een mooie dag te worden.. :sadder:

Link naar reactie
  • Administrator
Dus dat wordt:

Je vergeet het chaoselement van een half uur vertraging door het (al dan niet bewust) verkeerd rijden van Kroket...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.