Ga naar inhoud

De ongeevenaarde oktober rit


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ja ik ben sociaal niet zo snugger, ik weet het :lachen:

Maar nu snap ik ook opeens deze post van 'm:

QUOTE(GuidoK @ 28 Sep 2011, 23:09) *

En met al die poen die natuurlijk voor die domeinnamen is neergelegd zal het wel helemaal lang duren voordat Sjonnie ooit weer een Z heeft.... sleepysmiley03.gif

Maak je geen zorgen, ik ben in onderhandeling.

Hij is dus niet in onderhandeling met een eventuele verkopende partij van een bepaalde auto..... maar dus in onderhandeling over toestemming :D ;)

Link naar reactie

lijkt wel een tekst ballonnetje alles wat hier besproken word

een echte machtstrijd op niveau :D

top l

Die ballontjes lopen na verloop van tijd leeg -> of belanden met een hoop herrie in de hoek van de kamer .

de volgende dag liggen ze er zo rimpelig bij..... moet ik nog ff doorgaan .....!!!! :lachen:

he he weer een postje erbij ;)

Link naar reactie

Helemaal mee eens Ollie. Een Porker... OK, een Merc.... mwahh moet maar, een Audi....vooruit. Maar zo'n Franse nietszeggende zeepkist. :D Sorry Nicole ik weet dat je op de verkeerde mannen valt maar dat je ook geen smaak hebt qua auto's is nieuw voor mij ;) (ik heb nog een Z4M in de aanbieding :lachen: )

^ Jij schaamt je ook werkelijk helemaal nergens voor hè
Link naar reactie

Zeggehh ik heb even ons Roodkapkeh gesproken en die zei me toch dat ik iets ging missen.. nou hij heeft me overtuigd, ik ben nu toch wel heel benieuwd, het wordt misschien maar weer 's tijd voor een forumritje?!

Om even de Amsterdammer naar voren te halen:

'Ken ik me eigeh nog aanmelduh?'

Vooralsnog alleen Lawrence want Amanda is bij dr ouders in Brabant het hele weekend en die lukt het niet vroeg mee te komen helaas..

Ik hoor het graag!

:thumbup:

Link naar reactie

Ik neem wat composiet mee en evt. wat extractietangetjes.

Maareeh.. wie is Stoploss? Heb ik die op een moment beledigd o.i.d.? Dan wordt het zeker interessant haha. Maar er is toch niets wat niet uitgesproken kan worden onder het genot van een biertje, mooie auto's, een zonnetje en wat gebroken kaken?

Link naar reactie

Niets te vrezen hoor :blink: , het is maar een oud marinier :newblush:

Maareeh.. wie is Stoploss? Heb ik die op een moment beledigd o.i.d.? Dan wordt het zeker interessant haha. Maar er is toch niets wat niet uitgesproken kan worden onder het genot van een biertje, mooie auto's, een zonnetje en wat gebroken kaken?
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.