Ga naar inhoud

Gezocht "BMW Z3 roadster" tekst


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hé Ad, hoe staat het met de vorderingen,

Nog geen resultaat maar vandaag toevallig wel te horen gekregen dat ze er aan begonnen was.

Zal niet lang meer duren, ze zal zelfs proberen om de "Z" in Z3 Roadster aan te passen zoals in de type aanduiding op de auto.

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Hallo,

Hier het eindresultaat van deze actie......vandaag de bestelde fleece vesten ontvangen :rolleyes:

dsc00370klein.jpg

dsc00369klein.jpg

Ziet er erg goed uit en de kwaliteit van de vesten is geweldig (wind & waterdicht & lekker soepel & zacht) :thumbup:

Voor mensen die eventueel ook interesse hebben in zo'n vest je kunt de maakster bereiken via haar site:

Website van Ans Design machinaal borduurwerk

Ik stel het gemaakte silhouet beschikbaar voor het Z3 forum <_<

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vandaag de prachtige nieuwe Ad vesten met het prachtige Z3 Roadster logo binnen gekregen en ik moet eerlijk zeggen het overtreft mijn stoutste verwachtingen :wub: .

Zeer goede kwaliteit en een perfecte pasvorm, we zijn er zeer blij mee, Ad bedankt. :)

P.s. misschien een leuk idee Ad om er een paar bijpassende caps en sjaal bij laten maken met het zelfde logo

Groet Theo

Link naar reactie
Zeer goede kwaliteit en een perfecte pasvorm, we zijn er zeer blij mee

He Theo en dan geen :) Erbij plaatsen waar je op staat met fleestrui?

Wat kosten ze eigenlijk dat lees ik zo gauw nergens en kun je ze bestellen via een email?

Link naar reactie

Hé Ferry,

Een foto van het vest staat al in een post van Ad er boven en wat ze kosten, geen idee ??, ik heb voor Ad een echte Theo Armsteun gemaakt en gewoon geruild, maar in de post van Ad staat hoe je ze kunt bestellen.

Je moet ze in het echt zien, dan zien ze er nog vele malen beter uit, de vesten zijn van het exclusieve merk James Harvest sports wear en zijn van zeer hoge kwaliteit met een perfecte pasvorm.

Is een heel leuk cadeautje voor onder de kerstboom, als je ze nu besteld kun je Marian nog leuk verrassen met een exclusief cadeau onder de boom.

gr.

Theo

Link naar reactie
Wat kosten ze eigenlijk dat lees ik zo gauw nergens en kun je ze bestellen via een email?

Je kunt ze bestellen via de contactgegevens op haar website: Website Ans Design (machinaal borduurwerk)

Voor vesten in deze kwaliteit inclusief borduren moet je toch op iets van 70 euro per stuk rekenen. :wub:

Misschien dat ze ook goedkopere vesten kan leveren maar dat is een kwestie van navragen.

P.s. misschien een leuk idee Ad om er een paar bijpassende caps en sjaal bij laten maken met het zelfde logo

Ik ga geen kledingwinkel beginnen :unsure: maar als iemand interesse heeft zal dit voor Ans geen probleem zijn om dit logo op een sjaal of pet te borduren.

Het werk zit in het maken van het logo voor de borduurmachine en dat heeft ze nu beschikbaar.

Ik zou zeggen neem contact op en ieder is vrij om daar iets te laten maken want er wordt per bestelling (ook als die 1 stuks is) geleverd.

Aangeven dat je het logo "BMW Z3 roadster" gemaakt voor Ad Kusters wilt hebben op een of ander item en dan komt het helemaal goed.

ik heb voor Ad een echte Theo Armsteun gemaakt en gewoon geruild

Geweldige armsteun van Theo (gelimiteerde uitvoering) ontvangen en net even de installatie instructies van Theo doorgelezen.

Moet ik de asbak er uit halen :newblush: kan ik nog stoppen met roken ook :nono: Theo bedankt :)

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Voor een verwoed roker, de asbak kan prima terug geplaatst worden, gewoon met twee schroefjes vastzetten in de armsteun en als je een gaatje boord in de bodem, kun je zelfs de verlichting nog terug plaatsen en voor z'n handige vent als jij moet dat geen probleem zijn :):wub:

Link naar reactie
Misschien dat ze ook goedkopere vesten kan leveren maar dat is een kwestie van navragen.

Vandaag nog contact gehad en Ans bevestigde dat er ook andere (lees: goedkopere) vesten geleverd kunnen worden. ;)

zal dit voor Ans geen probleem zijn om dit logo op een sjaal of pet te borduren.

Het werk zit in het maken van het logo voor de borduurmachine en dat heeft ze nu beschikbaar.

Dit was blijkbaar een verkeerde aanname van mijn zijde want het logo kan maar in 1 formaat geborduurd worden.

Het huidige logo kan niet zo maar verkleind worden dus sjaaltjes & caps is niet mogelijk :thumbup: jammer maar helaas.

Is het topic weer up-to-date

Grrrroeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.