Ga naar inhoud

Gezocht "BMW Z3 roadster" tekst


Aanbevolen berichten

Nog een tip: de letters iets verkleinen zodat ze niet buiten de lijnen van de auto uitsteken

Eindelijk een vrouw die zich er mee bemoeid........zoals ze thuis verwachten dat ik de adviezen opvolg.......zal ik de tekst kleiner maken en beter uitlijnen :thumbup:

Maar de font-purist ziet dat met name bij het cijfer "3" de uiteinden geheel naar horizontaal doorlopen.
Helaas zit dit niet in de fonts die ik nu beschikbaar heb.....het komt allemaal erg dicht in de buurt en daar doen we het maar mee.
........ ga je ze dan in productie nemen

Ik heb het foto-tje naar mijn borduuradres gestuurd.................eerst maar eens afwachten of ze er iets van kan maken.

Misschien ruilen tegen een armsteuntje :thumbup:

Hou jullie op de hoogte van de vorderingen.....kan natuurlijk even duren nu met de vakantie voor de deur.

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

(dus verticaal uitlijnen), oogt strakker.

De B links onder en de r rechts boven steken nu wat uit.

Ik neem aan dat je horizontaal uitlijnen bedoeld ipv vertikaal......zoals gezegd komt in orde....ik wil alleen de opdracht goed uitvoeren :thumbup:

Groeten

Ad

Link naar reactie
Misschien ruilen tegen een armsteuntje :rolleyes:

Als ze mooi worden gaat de deal door, zorg ik dat je z'n mooie originele ongeëvenaarde Handmade echte Theo Armsteun krijgt. :thumbup:

Ben zeer benieuwd, wanneer kunnen we de eerste resultaten verwachten :banaan:

Link naar reactie
Ik heb het foto-tje naar mijn borduuradres gestuurd.................eerst maar eens afwachten of ze er iets van kan maken.

Heb al reactie gekregen.........ze kreeg het spaans benauwd tot ze de foto zag........maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ze met vakantie gaat.

Ze heeft beloofd om te proberen er iets moois van te maken.

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Dit zou ik willen laten borduren en ik hoef dit niet in allerlei moeilijke digitale formaten aan te leveren.

roadstermetlogo.jpg

Dit is de eerste proef die mijn borduuradres heeft gemaakt, volgende week na mijn vakantie kan ik het op een echt stuk stof bekijken.

z3borduren.jpg

Wat mij betreft wordt het een zwarte sweater met licht grijs geborduurd.

Wat vinden we ervan ?

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Even wat positief-kritische tips. Het mag wel wat meer 'verfijnd', het zijn nu nogal grove lijnen en ik mis wat mooie nuances. Verder kloppen een paar dingen niet (de verhoudingen: hij is veel te breed geworden, binnenspiegel te groot, rechte lijn naast de uitlaat????, de dikke streep op de kont terwijl dat een heel licht lichtstreepje is...). Ik vind het zonde als ze dit ervan maken. Ligt er ook aan hoe groot het borduursel wordt natuurlijk maar het moet volgens mij veel meer gedetailleerd kunnen (vraag desnoods elders een second opinion!!).

Link naar reactie

[positief modus aan] Iemand die niet weet wat een roadster is (laat staan een z3 roadster) zal niet snappen wat het voorstelt.

Denk dat de tekening wat meer duidelijk moet zijn [positiefmodus uit]

Link naar reactie

Ben er ook nog niet helemaal uit of dit het wel is......plaatje groot uitgeprint en inderdaad niet helemaal top. <_<

Snap ook dat het voor diegene die het moet maken wel moeilijk is om van zo'n plaatje iets te maken.

Nieuwe poging gedaan om een ander plaatje te maken dat uit lijnen bestaat en niet zoals het vorige, een bewerkte foto.

Ik heb zo veel mogelijk lijnen weggelaten maar wel zo dat de contouren en het model duidelijk herkenbaar blijven.

bmwz3rearcontour3.jpg

Dit lijkt me makkelijker voor diegene die het moet gaan maken.

Het is nog niet helemaal af ik moet nog wat details bijwerken....maar.....wat vinden we hiervan ????? :lachen:

Dit was de orginele foto:

bmwz3mp2pic10026.jpg

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

De Final versie:

bmwz3rearcontour4.jpg

Het BMW logo moet ik nog aanpassen cq vereenvoudigen maar dan is het volgens mij af.

Dit moet toch leuk te borduren zijn lijkt me, nog op of aanmerkingen iemand :thumbup:

Groeten

Ad

Link naar reactie

Dit ziet er veeel beter uit. En dan zijn er nog 'puristen' ;) die de facelift kont niet mooi vinden

Probeer eens de binnenzijde van de achterbanden te tekenen en kijk of dat een verbeteing is :thumbup:

Link naar reactie
Dit ziet er veeel beter uit. En dan zijn er nog 'puristen' ;) die de facelift kont niet mooi vinden

Probeer eens de binnenzijde van de achterbanden te tekenen en kijk of dat een verbeteing is :thumbup:

Binnenzijde achterbanden: Was ook een gedachte die bij mij opkwam

Geeft wat meer werkelijkheid

Wat mij ook opvalt is het verschil in de tekst Z3 (nummerplaat en de ondertekst) , is dit de bedoeling?

Veel succes

Link naar reactie

Ad, je zou kunnen proberen de binnenspiegel weg te laten en de "detaileringen" rondom de A stijl en bovenkant raam.

Als ik de coupe zie die Frank, Frank, Simone en ik op onze T-shirts hebben, is die vrij ver "detail-loos"

coupedesktop.JPG

Natuurlijk is een coupe niet te vergelijke met een roadster :thumbup:

Link naar reactie
Ad, je zou kunnen proberen de binnenspiegel weg te laten en de "detaileringen" rondom de A stijl en bovenkant raam.

Stimmt

Natuurlijk is een coupe niet te vergelijke met een roadster :scratchchin:

Stimmt :thumbup:

Ad, ik zou het nummerbord weglaten, maar verder een mooier exemplaar dan het eerste model.

Stimmt

Link naar reactie

De verschillende adviezen verwerkt in de nieuwe tekening, dit is de "echte" final versie die geborduurd gaat worden.

bmwz3rearcontourfinal.jpg

De eerste poging nu op echt stof geborduurd en ik moet zeggen dat die in het echt er ook niet slecht uitziet.

Is moeilijk om goed op de foto te krijgen maar in "real life" toch acceptabel,het eerste voorbeeldje dat ik eerder geplaatst had was een uitdraai voor de besturingscomputer van de borduurmachine.

Eventueel nog wat kleine aanpassingen (horizontale streep onderaan) en dan zou die eigenlijk toch ook moeten kunnen.

bmwz3roadstergeborduurd.jpg

Groeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.