Ga naar inhoud

filmpje vanuit/vanaf de z genomen

sandere39

Aanbevolen berichten

• Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Had je bij het eerste filmpje je camera nog extra beveiligd voor als die eraf viel, of werkt die zuignop zo goed ?

Link naar reactie
Had je bij het eerste filmpje je camera nog extra beveiligd

eeh nee ik heb mn "oude"camera ervoor gebruikt.

misschien voor als het harder gaat wel een touwtje vanaf de auto eraan ,al was t alleen maar voor de veiligheid van anderen.

Link naar reactie

Leuk filmpje zo van de zijkant. Je kan goed de werking van je vering analyseren :rolleyes: .

Heb je een standaard onderstel, of /m onderstel of verlagingsveren?

Link naar reactie

Ik heb zelf een 808 #11 hd keycam besteld om bumpervideo's te maken in HD in nog

Ik ben zelf ook een beetje huiverig om m'n normale fototoestel op de bumper te plakken (steenslag, insecten, verliezen etc)

Ik hoop dat ik 'm voor de zomerrit binnen heb om wat leuke shot te maken.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik hoop dat ik 'm voor de zomerrit binnen heb om wat leuke shot te maken.

Heb je ze van de berlijnrit allemaal al klaar dan? :thumbup:

Link naar reactie

Nee, ik ben nu bezig met de knalrit uit oktober vorig jaar. :clown: :lachen:

Berlijn ligt natuurlijk gevoelig. Is het niet beeldmateriaal waar bijv Roodkapje of Sjonnie K dingen uithalen die absoluut niet door de beugel kunnen (en ik ze maar niet publiceer om verdere rechtsvervolging bij dergelijke lieden te voorkomen), dan is het wel dat tijdens het eten etc zo ongeveer iedereen van het forum de roddeltafel passeert op de meest sensationele manier :foto: .

lastig lastig.

Probleem is ook een beetje dat ik filmen leuk vind, maar monteren niet :thumbup:

Link naar reactie

oohhhhhhh!!!!!!!

Bumpercam in HD video!!!!!!

720p kiezen

al doet de youtube codec wel wat af aan de kwaliteit in vergelijk met het origineel -_-

Ongelofelijk wat je met 28 euro hedentendage kan doen :thumbup: (40 dollar incl verzenden)

Helaas kan je ook heel goed horen dat ik een krakend rubber heb :newblush: (vermoedelijk van de stabilisatorstang voor).

Ik ben er nog niet aan toegekomen dat te fixen ;)

Link naar reactie

Dit is de camera die ik heb:

http://cgi.ebay.com/Keyfob-cam-DV-LENS-Cam...1-/160616512001

de 808 #11 dus (HD met h.264 codec)

Hier een review met alle info en tips voor websites (met alternatieve firmwares etc):

(hij heeft van meerdere kleine camera's een review)

Het stukkie glas wat ik voor de lens en mic had geplakt met dubbelzijdig tape ter bescherming (gaatje in de tape ter plekke van de lens uiteraard) had ik nog liggen maar komt origineel van dealextreme:

http://www.dealextreme.com/p/glass-lens-fo...mm-10-pack-5630

Aan de onderkant van de nummerplaat zat de camera gewoon vast met een stukje klittebandtape. (er zat nog een stukje plastic van 1cm tussen om de camera laag genoeg te krijgen dat hij onder de nummerplaat uitkwam).

Puur huis tuin en keuken knutselwerk dus :rolleyes:

Link naar reactie

Nee, dat is de #12.

Zie ook de site van chucklohr (dat wordt in de review van techmoan ook op gewezen).

Let er op, staar je niet blind op specs. Naast dat ze soms niet kloppen (iedereen kan een hd filmpje maken door interpolatie, maar dat betekend niet dat het hd is), kan je ook problemen verwachten met dropframes als je kaartje of controller (dat is: de camera) niet snel genoeg is. Zie ook de laatste review van techmoan (die waterdichte camera). Hij stelt daar heel stellig: ik koop geen nieuwe cameras meer tenzij er een nieuwe camera uitkomt op basis van een h.264 codec. Hij gaat dus geen mjepg (dus avi) cameras meer testen vanwege het dropframe probleem.

Dit wordt met name irritant als je snel bewegende beelden hebt. Dan vallen ze het meest op (en wat beweegt er nou sneller dan een bumpercam ;))

Wat dat betreft zijn goede reviews en voorbeedvideos imho veelzeggender dan specs

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in