Ga naar inhoud

Troep in ventilatie z3

Matty

Aanbevolen berichten

Mijn Z3 heeft een aantal dagen onder een boom geparkeerd gestaan (weet het, moet je niet doen) en sindsdien zitten er wat blaadjes etc. in mijn ventilatie roosters. Zodra ik deze aanzet en dan met name de ventilatie die gericht is op de inzittende, wordt deze zooi de auto ingeblazen. Daarnaast vind ik dat er ook regelmatig stof uit komt.

Mijn vraag, is hier eenvoudig wat aan te doen? Zit er een filter in wat eenvoudig te vervangen is?

Daarnaast heb ik nog een andere vraag, als ik met harde wind rij en de ventilatie open zet de slaan de kleppen boven de radio steeds dicht. Hoe kan ik dit oplossen?

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody
Daarnaast heb ik nog een andere vraag, als ik met harde wind rij en de ventilatie open zet de slaan de kleppen boven de radio steeds dicht. Hoe kan ik dit oplossen?

Dat heb ik ook... :lachen: volgens mij is er weinig aan te doen? :unsure:

Wat me wel opvalt is als je de kracht van je blower langzaam harder zet, hij soms wel open blijft staan.

Maar irritant is het wel.. :fiew:

Link naar reactie
Net als vogelpoep op je kop, zoals mijn zoon laast overkomem is.
Of vogelpoep in je eten ... zoals me laatst in Rome is overkomen ..... :fiew:

Das ook erg vervelend :P

Valt niet veel aan te doen als ik het zo lees. Heeft iemand misschien tips hoe het ventilatie systeem het beste schoon te maken?

Link naar reactie

Kan mij vaag herinneren dat hier een aantal jaren geleden een topic over was.

Toen ik nog z3 reed heb ik dit probleem opgelost. Dus ff zoeken

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in