Ga naar inhoud

Account tijdelijk opgeheven

Ferry76

Aanbevolen berichten

1-0 voor Rob ;)

Punt is nu wel duidelijk lijkt mij.

En als de Admins nu verstandig zijn en het weer gezellig willen maken op het forum zeg ik zet er maar een slotje op !!

Link naar reactie
  • Administrator

Eerst wil Henk nog wat zeggen... let maar op :clown:

Edit 22:19: duurt even, hij typt niet zo snel :thumbup:

Edit 22:23: pompiedompiedom :scratchchin:

Edit 22:27: d'r komt volgens mij een heel verhaal ;)

Edit 22:30: daar is 'ie wel :clown:

Link naar reactie
Zeg zullen we afspreken dat admins en mods een toonzetting hanteren die niet overduidelijk uiting geeft aan eerder opgebouwde irritaties en bij het handhaven van de orde op het forum dit met argumenten toen zonder aanzien des persoons? Oftewel een neutrale opstelling helpt wel bij het verkrijgen van respect en vertrouwen.

;) Wat is dit nou voor flauwekul. Prima dat er namen worden genoemd pek en veren zeg ik. Wat mij betreft hoeft een admin überhaupt niet uit te leggen waarom iemand een ban krijgt. Ik zeg iedereen die in dit bewuste topic loopt te zeiken een ban van 3 dagen behalve mijn goede vrind Frenk

Link naar reactie
En als de Admins nu verstandig zijn en het weer gezellig willen maken op het forum zeg ik zet er maar een slotje op !!

:scratchchin: het lijkt GVD de laatste maanden wel een theekransje hier. Op het moment dat het spannend wordt een slotje vragen ;)

Link naar reactie

Alles overwegende lijkt het er idd op dat de mods bewijsmateriaal vernietigd hebben. Hierdoor is geen veroordeling mogelijk, is de verdachte vrijgesproken en heeft hij/zij recht op eerherstel, excuses van de mods en een forse schadevergoeding.....bla, bla, bla

Hou toch op met die onzin! Die Quote functie is er niet voor niets. Het is een goede zaak dat de mods het forum overzichtelijk houden.

Zelf post ik hier altijd ook een hoop onzin, maar ik heb het idee dat er idd mensen zijn die serieus menen dat de Fullquotes als "bewijsmateriaal"" niet verwijderd hadden mogen worden.

Ik heb het volste vertrouwen in de mods/admin. ken ze persoonlijk, vindt ze serieus en diplomatiek, ben me bewust van de tijd die ze er in stoppen.

Link naar reactie
  • Administrator
Die Quote functie is er niet voor niets.

Kun je ook met de hand doen... tekst selecteren CTRL-C, plakken tussen met CTRL-V

en [/quote ] et voilà, probleem ook weer verholpen :scratchchin:

Henk maak je niet te druk, je moet nog bungeejumpen met Nadia van 't zomer ;)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Ik kiek wel oet, kom nu al tijd tekort...

Dat lijkt me stug met de hoeveelheid posts die jij plaatst.. :scratchchin: :thumbup:

--

Graag zou ik als 26 jarige "puber" nog wel even willen bijdragen aan deze discussie,

dat als je gaat lopen twijfelen aan de kwaliteit van "onze" admins en of moderators,

je de hand in eigen boezem moet steken. Het blijft mensen werk, bovendien door mensen vrijwillig gedaan

in hun vrije tijd.. ;)

Link naar reactie

Met Nadia (en Edwin) ga ik onder het genot van een gekoelde sauvignon Blanc, relaxed op een terras zitten. ;)

Gaat jij maar jumpen (vergeet dat elastiekje niet vast te maken).

Link naar reactie
  • Administrator
Dat lijkt me stug met de hoeveelheid posts die jij plaatst.. :scratchchin: :thumbup:

Dat zeg ik... ik kom tijd tekort ;)

onder het genot van een gekoelde sauvignon Blanc

Ik denk dat je het met de locale Ticinese wijnen moet doen Henk :clown:

Link naar reactie
Graag zou ik als 26 jarige "puber" nog wel even willen bijdragen aan deze discussie,

dat als je gaat lopen twijfelen aan de kwaliteit van "onze" admins en of moderators,

je de hand in eigen boezem moet steken. Het blijft mensen werk, bovendien door mensen vrijwillig gedaan

in hun vrije tijd.. ;)

Helemaal mee eens, gewoon vaak in de spiegel kijken :scratchchin:

Ach we doen het allemaal met de beste bedoelingen, af en toe even fel zijn tegen elkaar en bij de volgende rit weer vrolijk proosten. Je moet al het gezever ook op zijn waarde kunnen schatten. Henk geeft graag het goede voorbeeld (hoewel je de volgende keer zo'n stinksigaar achterwege mag laten Henk, ohja en doe voor Edwin maar rood of rosé, dan heeft hij het ook naar zijn zin).

Link naar reactie

Dacht even dat jij die 26 jarige puber was, maar dat is Widebody.

Naast heerlijke Olifant sigaartjes, gaan we ook aan de Zwitserse Raclette (meurt ook een uur in de wind) :thumbup:raclettet.jpg

Link naar reactie

@ Frenk: Nee en ook niet van presidenten dus laat die fantasie maar varen.

Edit: neem jij nou maar je reservesleutel mee of moeten we je weer aan die genante vertoning helpen herinneren.

Link naar reactie
  • Administrator
Het blijft mensen werk, bovendien door mensen vrijwillig gedaan

in hun vrije tijd.. :thumbup:

A. kiezen ze daar zelf voor

B. hoeft dat niet automatisch te betekenen dat iedereen dan maar ja en amen moet zeggen

C. zullen ze kritiek moeten kunnen incasseren net zoals wij hun kritiek moeten kunnen incasseren

D. heb ik geen kritiek op het feit dat iemand wordt gebanned als hij/zij niet luistert maar op het feit dat er dan wel éénduidig moet worden gehandeld

E. is posten ook mensenwerk en ook daar kunnen mensen in hun eigenwijsheid en enthousiasme wel eens fouten maken

F. moet niet vergeten worden dat wij ook posten in onze vrije tijd en als je dan met veel zwoegwerk een post in elkaar quote en deze vervolgens wordt gedelete, dan kan dat zeer frustrerend werken

Naast heerlijke Olifant sigaartjes, gaan we ook aan de Zwitserse Raclette (meurt ook een uur in de wind)

Tête de moine Henk, Tête de moine... :thumbup:

Link naar reactie

Rob jij kijkt duidelijk door een andere bril naar deze case dan de meeste anderen :thumbup: Ik heb ook wel eens een discussie gehad met een Mod. Net als ieder ander mens maakt een Mod. fouten en heeft hij soms ongelijk. Zoals destijds met mij :thumbup: maar nu hebben ze volledig gelijk. Ik zou jou nu ook bannen met dat continue gezeik van je ouwe brilslang :nono:

Link naar reactie
En dan nog iets... het ging juist een aantal dagen/weken weer goed hier. Gezellig, to the point etc, geen gezeik. Vervolgens krijgt er iemand (al dan niet terecht) voor FQ een ban en het is weer gedaan met het "leuke" en wordt de aandacht weer verlegd naar dit onderwerp.

Omdat iedereen als vliegen op de stront afkomt als er iets te zeuren valt. Het zal wel aan mij liggen, maar als een bepaalde user eventjes niet kan posten, lijkt me dat een zaak tussen die user en de admins. Ik voel niet de behoefte me er tegenaan te bemoeien (nou ja, behalve nu dan eventjes) en al helemaal niet om een standpunt in te nemen over wie er gelijk heeft.

Oftewel: doorlopen, voor je kijken, hier is niks te zien... hup!

En verder: het is gewoon een forum, jongens. Op internet. Met berichtjes. Lekker belangrijk. Als mensen zich opwinden omdat iemand anders twee dagen niet mag posten, is het tijd om even een realitycheck te doen.

Link naar reactie

Get alive allemaal, slot erop en basta.

Ferry gaat netjes posten in de toekomst en Rob gaat nu lekker slapen....... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Of ben je bang in september alleen te moeten eten :thumbup:

Nee hij is als de dood om naar beneden te moeten springen met Nadia...

Rob gaat nu lekker slapen....... :thumbup:

Ik ben nog lang niet klaar met routes uitwerken, zit hier nog wel een uurtje of 2 :nono:

Link naar reactie

Ja dat was vervelend Nadia dat Eddie zo zenuwachtig was voor zijn eerste keer plompzakken dat ie de sleutel van je kuisheidsgordel had gebroken en ik de reservesleutel in Nederland had laten liggen :thumbup:

Edit Linkje met beeldmateriaal van het plompzakken. http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/bnn/.../sens/plomp.wmv

Edit: neem jij nou maar je reservesleutel mee of moeten we je weer aan die genante vertoning helpen herinneren.
Link naar reactie
Ik ben nog lang niet klaar met routes uitwerken, zit hier nog wel een uurtje of 2 :thumbup:

Jezus Rob, dat ik hier af en toe te veel zit moge duidelijk zijn. Ik ben al ruim 13 jaar getrouwd. Maar volgens mij is het bij jouw nog geen jaar. Als je nu je energie eens in je huwelijk stopt i.p.v. het forum is je vrouw ook gelukkig...of zit de sleur er naar een jaar al in :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Maar volgens mij is het bij jouw nog geen jaar.

3... :thumbup:

Als je nu je energie eens in je huwelijk stopt i.p.v. het forum is je vrouw ook gelukkig

Die is tennissen vanavond en allang blij dat ik haar niet lastig val met m'n gezeik :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.