Ga naar inhoud

Account tijdelijk opgeheven


Ferry76

Aanbevolen berichten

Wederom begin ik met ik : Ik vind dat de Admins net zoals Rob ook maar eens moeten terugkijken naar mijn post van de afgelopen maanden.

Zullen ze toch tot een andere conclusie komen.

Wellicht verwarren ze mij met iemand anders :fiew:

Link naar reactie
.. publiekelijk aan de schandpaal nagelen ...

Wat betreft de schandpaal, als je er zelf niet over begonnen zou zijn en er niet er over door blijft zagen, had niemand het opgemerkt, of zou het al vergeten zijn.

A.s zondag wil iedereen weten wie nou die Ferry 76 is en er zullen 80 ogen op je gericht zijn.

Aan de andere kant,... misschien hebben ze je toch verward met Rob? (Zondag te herkennen aan een roze polootje)

Zal vanavond zijn postings wel eens nalopen :fiew: .

Link naar reactie
  • Administrator

Tuurlijk zijn er mensen zat die dat kunnen. Maar of we daarmee dit topic een gewenste draai geven vraag ik me af ... :fiew:

Link naar reactie

Dat is toch die gozer die zichzelf vrijwillig in een bak met virtuele pek en veren heeft gestort en daarmee over het forum rondloopt :fiew:

Ach geef dat joch een T-shirt

2_DomGelukkig_3.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Figuren die meer dan 3x het woordje IK gebruiken zouden minstens een 3 daagse (3x24)= 72 uurs ban moeten krijgen.

Ban deze man dan gelijk maar even, want hij gebruikte zojuist 4x het woordje IK :P

(Zondag te herkennen aan een roze polootje)
Zou idd zomaar eens kunnen :fiew:
Vooral figuren die in voorsteltopics van anderen, met het woord IK een negatief commentaar geven op de nieuwe aanwinst van de trotse eigenaar (Ik vind.... / persoonlijk vindt ik... etc).

Vind jij... persoonlijk vind ik dat jij een pracht van een auto hebt gekocht, maar vind ik ook dat je van die kapjes moet monteren bij de kap :thumbup:

Dat interesseert namelijk niemand!!
Niet voor anderen oordelen. Het gros zal het wellicht niet interesseren, maar het kan zijn dat de voorsteller misschien toch achter z'n oren gaat krabben als er iets wordt gezegd in de trant van: "ik vind die velgen niet zo mooi staan onder de auto" of "die chromen rollbeugels zijn niet OEM" en dat hij/zij dan denkt van: "goh ja, daar zit wat in, ga ik eens naar kijken". Niets mis mee in mijn opinie.
Het kan als kwetsend worden ervaren en een blijvend minderwaardigheidscomplex opleveren.

Dan kun je maar beter thuis blijven zitten achter de geraniums en je niet op internet begeven :shifty:.

De opmerkingen over mijn roze kleding intereseert mij geen moer, vooral mee doorgaan zou ik zeggen, kan er hard om lachen, maar ook dat zou iemand als kwetsend kunnen ervaren...

Kortom... laten wij ons druk maken om dingen die relevant zijn: wat wordt het weer a.s. zondag??? B)

PS.

Ondergetekende heeft Ferry inmiddels in real-life ontmoet en ondergetekende kan niets anders zeggen dan dat het een gezellige kerel is.

Link naar reactie

Moraal :Ferry moet gewoon eens hartelijk lachen over wat hem is overkomen en ik zal in Italie ook eens mijn Roze polootje dragen :thumbup:

Link naar reactie
Ik moet eerlijk zeggen dat, als ik even terugkijk in de post-geschiedenis van Ferry, dat tot zeker een maand terug het met zijn quotes nogal mee valt. Daarbij heb ik niet 1x een Full Quote Verwijderd opmerking gezien.
Ik vind dat de Admins net zoals Rob ook maar eens moeten terugkijken naar mijn post van de afgelopen maanden.

Ik zal het "Stappenplan" wat Ferry waarschijnlijk onbewust doorlopen heeft even toelichten.

1. We zijn begonnen zoals bij iedereen om de FQ te verwijderen met een toevoeging eronder. Geen effect.

2. Daarna heeft Ferry pbtjes en mailtjes van de admins gehad. Geen effect.

3. Toen hebben we de complete post waarin een FQ stond weg gegooid. Geen effect, sterker nog het viel hem niet eens op nu nog niet.

4. Uiteindelijk heeft hij een ban van 48 uur gekregen.

Link naar reactie
  • Administrator
3. Toen hebben we de complete post waarin een FQ stond weg gegooid. Geen effect, sterker nog het viel hem niet eens op nu nog niet.

Het bewijsmateriaal is dus vernietigd (vandaar dat ik niets kon vinden)... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Bij justitie wordt ook wel eens bewijslast vernietigd en wordt de veroordeelde vrijgesproken bij gebrek aan bewijs :thumbup:

Link naar reactie

Kijk Rob dat zijn wijze woorden.

Lekker bewijsmateriaal verwijderen en dan iemand beschuldigen. :thumbup: :foto:

Nu kan ik ook wel een aantal punten gaan opnoemen waar de Admins niets mee hebben gedaan of niets van snapten.

Maar ik ben er klaar mee.

Link naar reactie

Herhaling:

Verder doen we dit in onze vrije tijd. Dus een volledig rechtsysteem, inclusief rechters, aanklagers, juristen, wetgevend lichaam en uitvoerend systeem, -gaaaaaap- hoger beroep, hoor en wederhoor, diverse niveaus van opsluiting en uiteraard de benodigde begeleiding na het uitzitten van de straf: het zit er niet in. Gaat er ook niet komen.

We doen het wel naar eer en geweten, in onderling overleg en willen het vaak ook nog toelichten ook.

Maar ik ben er klaar mee.

Mooi.

Opvallend weinig quotes ook van je. Hou vol.

Link naar reactie
  • Administrator

[poldermoudus]Lijkt me stug dat je het 'bewijmateriaal' niet meer kunt achterhalen. Digitaal weggegooid is meestal immers niet onherstelbaar weggegooid. Ik snap ook wel dat de admins er geen zin in hebben om nu die weggegooide meuk weer op te gaan halen en te filteren om aan Ferry te gaan laten zien dat ie echt wel fout zat, wat hen dus al de nodige tijd gekost heeft. Lijkt me dus ook niet wat je van de admins kunt vragen, ook al omdat die toch al zoveel van hun vrije tijd opofferen om het forum leesbaar te houden en wij gaan allen alleen al daarom toch wel uit van hun goede intenties zou ik zeggen.

Dat Ferry zijn bedenkingen heeft snap ik, je gaat immers primair uit van je eigen gelijk en als je niks meer terug kunt vinden dat je eigen gelijk ontkracht blijf je daarvan uitgaan. Ik zou er alleen als ik Ferry was geen moeite meer in stoppen om dit nog 'uitgezocht' te krijgen, maar lekker mijn energie bewaren voor nieuwe posts en voor de rit van zondag .... De vraag voor Ferry is nu immers; wat schiet ik er nog mee op om hier overdoor te blijven gaan, ook al ga ik nog steeds uit van mijn eigen gelijk? Mijn gedachte zou zijn; niks, ook Ferry heeft wel iets beters te doen en sterker nog je gaat er op achteruit als je je er steeds over blijft opwinden ....[/poldermodus]

Over tot de orde van de dag?

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij kan het nog veel simpeler allemaal zonder irritatie over en weer...

Haal die 2 knoppen uit het script of zet ze uit :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Frank... ik denk dat jij :clown: #2 bent, want ik voel een FQVWD aankomen :foto:

(zo niet dan weten we gelijk hoe consequent het wordt toegepast :thumbup: )

Link naar reactie
Honderden gebruikers een heel normale functie ontnemen omdat één :clown: niet wil luisteren? :scratchchin:

x2

Frank... ik denk dat jij :clown: #2 bent, want ik voel een FQVWD aankomen :thumbup:

(zo niet dan weten we gelijk hoe consequent het wordt toegepast ;) )

Ik ben bang dat je hier weer eens iets ontgaat, Rob.

Link naar reactie
  • Administrator

Mij ontgaat niets, maak je geen illusies... ;)

Bart, het punt is vaak dat er wordt geopperd dat er geen fullquote onder het te quoten bericht mag worden geplaatst. Wat gebeurt hier: een full quote onder het te quoten bericht, al dan niet als serieus bedoeld. Wat gebeurt er dan niet: een FQVWD. Vind je het dan raar dat mensen hier met een scheef oog naar gaan kijken?

Nogmaals, het gaat mij totaal niet om wat Frank post, al quote hij alle posts van dit topic in 1 post. Ik lig er niet wakker van, maar wees dan wel consequent...

En dan nog iets... het ging juist een aantal dagen/weken weer goed hier. Gezellig, to the point etc, geen gezeik. Vervolgens krijgt er iemand (al dan niet terecht) voor FQ een ban en het is weer gedaan met het "leuke" en wordt de aandacht weer verlegd naar dit onderwerp.

Aangezien er meer zijn op dit forum die te vaak full quoten, (wat trouwens een discutabel punt is, want wat is jullie definitie nou precies van een FQ?) is het denk ik niet eens zo raar om die hele knop te deleten. ben je gelijk van al het gezeik en discussies over dit eindeloze gezever af.

* iets met meten en maten ofzo *

Link naar reactie
Ik ben bang dat je hier weer eens iets ontgaat, Rob.

Zeg zullen we afspreken dat admins en mods een toonzetting hanteren die niet overduidelijk uiting geeft aan eerder opgebouwde irritaties en bij het handhaven van de orde op het forum dit met argumenten toen zonder aanzien des persoons? Oftewel een neutrale opstelling helpt wel bij het verkrijgen van respect en vertrouwen.

@ Rob: zie ik daar een sollicitatie om de boel in goede banen te leiden? Jawel, geef toe... ;)

Link naar reactie
  • Administrator
@ Rob: zie ik daar een sollicitatie om de boel in goede banen te leiden? Jawel, geef toe... ;)

Ik kiek wel oet, kom nu al tijd tekort... Ik zeg maar zo: iedereen moet doen waar hij/zij goed in is. Ik doe de forumritjes wel :scratchchin:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.