Ga naar inhoud

Account tijdelijk opgeheven

Ferry76

Aanbevolen berichten

Wie heeft dat misschien al eerder gehad dat je account tijdelijk is opgeheven?

Ik kon 3 dagen niet meer op het fprum.

Kan een Admin daar een reden voor geven ?

Link naar reactie
Misschien een tijdelijke Ban, :fiew: :lachen:

Klopt, waren 48 uren trouwens. Lees dit topic nog eens door, gaat er misschien een lampje branden. Als je 'm nog hebt is het misschien ook verstandig om de PM die je op 9 mei van me gehad hebt nog eens te checken.

Link naar reactie

Je hebt vantevoren een e-mailtje gehad dat je een 48-uurs ban kreeg (dus niet een PB via het forum, maar een gewoon e-mailtje) als je tenminste een correct e-mail adres hebt opgegeven op het forum.

Slightly off-topic:

Ik zou graag zien dat iedereen even z'n e-mail adres controleert, want ook als we in de toekomst het ledenbestand gaan opschonen en/of de software gaan upgraden kan het zijn dat je hierover een e-mailtje gestuurd krijgt aan het adres dat we nu van je hebben.

Link naar reactie
  • Administrator
Klopt

Hahaha, daar ga je Ferry! Heel goed dat de admins streng optreden, zal voor een aantal posters een goede stok achter de deur zijn! :lachen:

Link naar reactie

Als dit topic niet geopend was, had niemand het geweten.

Ik hoop dat de Admins het voortaan publiekelijk meedelen zodat we allemaal mee kunnen gniffelen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

@ mohikaan: da's dan iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelen en dat mag niet...

Gewoon een puntensysteem, werkt veel beter. ik las tot voor kort ook niet elke dag mijn mail, nu ik het ook op mijn mobiel heb wel.

Link naar reactie
@ mohikaan: da's dan iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelen en dat mag niet...

Zijn vergrijp lijkt niet zo erg.

Het zou toch fantastisch leuk zijn als het publiekelijk bekend, is dat jij een paar dagen verwijderd wordt :rolleyes:

Link naar reactie
Hoop dat de admins dan wel deze regels hanteren bij iedereen

Zeker. Ieder member die na meerdere aanwijzingen over full quote gedrag, een topic waarin het nog eens uitgelegd wordt, PB's van een admin en een allerlaatste verzoek via PB van weer een andere admin gewoon doorgaat met mod-resources verspillen krijg dezelfde 48 uur ban. Als dat member dan het juiste emailadres in zijn forummember heeft staat krijgt hij daar dan ook een melding van via mail. Ook goed om te vermelden dat een tweede ban voor 168 uur zal zijn, maar laten we hopen dat dat niet nodig zal zijn.

Link naar reactie
Zijn vergrijp lijkt niet zo erg.

Het feit dat je willens en wetens mods werk bezorgd om het forum nog enigzins leesbaar te houden vind ik niet fraai.

Hoeveel moeite is het nu om een knop naar beneden te klikken op "Add Reply" ipv "Reply" en zodoende een leesbaar topic te houden en ervoor te zorgen dat als we een keer nieuwe mods zoeken ik niet te horen krijg "nee dank je, ik ga een beetje domme full quotes verwijderen"

Link naar reactie
........krijg dezelfde 48 uur ban.................

dat een tweede ban voor 168 uur zal zijn........

Helemal prima om eerst vriendelijk te vragen dan te waarschuwen en dan actie te ondernemen.

Maar eh kunnen we gewoon in dagen praten?

Link naar reactie

De suspend setting gaat in uren

suspend.png

Maar ik zie net dat het ook in dagen kan. Dus het volgende level kan ik dan gewoon op 7 dagen zetten :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
"nee dank je, ik ga een beetje domme full quotes verwijderen"

Dat klinkt als een opmerking van die lange :)

Een beetje kerel schoffeert een mod of admin. :rolleyes:

Dat levert over het algemeen een permaban op ;)

Het zou toch fantastisch leuk zijn als het publiekelijk bekend, is dat jij een paar dagen verwijderd wordt :thumbup:

Jij solliciteert naar een onvrijwillige bungeejump a.s. september :huh:

Link naar reactie
Jij solliciteert naar een onvrijwillige bungeejump a.s. september :rolleyes:

Nou Henk, daar gaan we! (Ik zou het maar doen, als Rob je daarop trakteert, is vast een prijzige aangelegenheid....)

Link naar reactie

Ik gebruik nooit de 'reply' knop en altijd de 'add reply' knop met soms een ' quote' erbij.

Blijkbaar ben ik de enige die dan alsnog een 'ban' krijgt.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik moet eerlijk zeggen dat, als ik even terugkijk in de post-geschiedenis van Ferry, dat tot zeker een maand terug het met zijn quotes nogal mee valt. Daarbij heb ik niet 1x een Full Quote Verwijderd opmerking gezien.

Dus over de afgelopen maand gezien snap ik het probleem niet zo :thumbup: en stoor ik mij persoonlijk niet zo aan FQ's. Ik stoor me weer aan andere dingen :shifty:.

We hebben overigens zo wel weer een goed discussietopic :P

Overigens zou je eigenlijk de opmerking "ik vind" overal voor moeten plaatsen... voor de quotes, voor persoonlijke opmerkingen etc. Dan is het vrijheid van meningsuiting :fiew:

Link naar reactie
Ik moet ...... als ik .... heb ik ............ snap ik ....... stoor ik ..... Ik stoor

Overigens zou je eigenlijk de opmerking "ik vind"

Figuren die meer dan 3x het woordje IK gebruiken zouden minstens een 3 daagse (3x24)= 72 uurs ban moeten krijgen.

Vooral figuren die in voorsteltopics van anderen, met het woord IK een negatief commentaar geven op de nieuwe aanwinst van de trotse eigenaar (Ik vind.... / persoonlijk vindt ik... etc).

Dat interesseert namelijk niemand!! Het kan als kwetsend worden ervaren en een blijvend minderwaardigheidscomplex opleveren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.