Ga naar inhoud

Herfstrit (Pallietertocht) 23 oktober

mohikaan

Aanbevolen berichten

• Administrator

Ook wij zijn net thuis van waarschijnlijk onze laatste rit voor 2011.

Het was me het dagje wel :blink:

Vanochtend over Amersfoort met Gerwin en Jeanette opgereden via een mooie weg vanaf Breda naar de mooie vertreklocatie waar wij wat later aankwamen dan gepland :thumbup:.

Henk je hebt er ontzettend veel werk van gemaakt en laat je er alsjeblieft niet van weerhouden om nogmaals een rit te organiseren, ondanks de tegenvallers vandaag. De locaties waren verrassend en mooi, de routes waren zeer de moeite waard en het weer was voor een rit in de "winter" geweldig :mellow:.

Het laatste stukje van de rit pakken we wellicht nog wel een keer als we in de buurt van Eindhoven zijn, want de route van de boot naar Eindhoven was erg mooi, dus je uitgewerkte route wekt nieuwsgierigheid op.

Henk nogmaals bedankt en iedereen weer voor de gezelligheid :kisstogether:

Hoop overigens dat het met de rekening op de boot goed is gekomen, want de bediening bij de kassa stond weer aardig te klooien volgens mij. Zo niet, dan horen we het wel!

R&R

Link naar reactie
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er gingen al stemmen op om Roger te onttronen als Opperchaoot omdat Henk af en toe ook even de weg moest zoeken :kisstogether: en we daardoor wat verlaat waren bij de lunchlocatie. Maar al met al een leuk dagje uit.

Best wel mild, is dat omdat Henk de 60 gepasseerd is :mellow:

Link naar reactie
enkele plaatjes geschoten bij de passage van de Pallietertocht, Mooie auto's gezien, prettig gezelschap leek me !

Groeten,

Danny

Vond het heel leuk dat je onderweg fotos nam. Je had toch zeker bij het Boshuisje aan kunnen schuiven voor een koffie (we zaten toch buiten).

En wat betreft prettig gezelschap, dat heb je goed gezien.

Wij (Azam en ik) zijn net thuis na een heerlijk etentje aan boord van "de Kleppende Klipper" met nog 8 andere diehards.

Allemaal bedankt voor de leuke dag.

Link naar reactie

Het was gezellig, de omgeving was mooi en het weer was heerlijk. Desondanks ben ik ook eerder afgehaakt.

Henk, ik weet dat je er veel tijd en energie in gestoken hebt en ik bewonder je moed, dan wel optimisme: in oktober een rit voor cabrio's organiseren is een flinke gok. Met een beetje pech vallen al je inspanningen letterlijk in het water.

Dat gezegd hebbende.... man, wat een chaos! :kisstogether: Eén tip voor een eventuele volgende keer; zorg dat je de route een keer (liefst meerdere) in z'n geheel proefrijdt. Ik begreep dat je dat niet gedaan hebt en dat wreekte zich. Met proefrijden zou waarschijnlijk al gebleken zijn dat de trajecten tussen de stops te lang waren, dat er wegen afgesloten waren en dat (o.a. daardoor) de routebeschrijving niet klopte. Nu waren we pas rond lunchtijd op de koffiestop en rond theetijd bij de lunchstop. En ik twijfel of degene achter mij zo tevreden zal zijn over dat weggetje vol kuilen, vlak na de koffiestop. Ik hoorde namelijk een bodemplaat 'kgggg!' schuren over het wegdek. :mellow:

Ik had in Lier moeite om nog een parkeerplek te vinden op het plein. Toen dat dan toch gelukt was, zag ik de rest nergens meer. Kennelijk waren jullie al richting restaurant gelopen, maar ik wist niet precies waar dat was (adres) en hoe ik daar vanaf het plein zou moeten komen. Ik heb nog wel een kwartiertje rond gedwaald door de (mooie) straatjes van het stadje, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg. Toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik naar huis gereden.

Afijn, ik heb toch vooral genoten hoor, het deel van de route dat ik heb meegemaakt. Ik was nog wel benieuwd hoe het de rest is vergaan. Om half drie waren we dus pas halverwege de route en moest er nog gegeten worden. Ik kan me haast niet voorstellen dat jullie de rest van de route nog bij daglicht uit hebben kunnnen rijden.

Link naar reactie

Henk, bedankt voor het organiseren van de rit.

Leuke opkomst en voor de tijd van het jaar prachtig weer.

Op het lijstje van de chaosritten staat deze met vlag en wimpel op nummer 1 :kisstogether::mellow:

Omdat alles 2 uur was opgeschoven toch maar besloten om na de (late) lunch huiswaarts te gaan.

Ondanks de drukte in Belgie toch nog om 18:00 thuis.

Link naar reactie

Hoi Henk (en Azam),

Bedankt voor de organisatie van deze "laatste" tocht. Het weer was goed, het eten was lekker en de route was ook goed. Ondanks de kleine probleempjes toch nog een geslaagde dag. Laat je in ieder geval niet weerhouden om nog eens een tocht te organiseren want het was in onze ogen geslaagd.

Zoals Rob als zei houden we het laatste gedeelte vd tocht nog tegoed...de thee stop (omstreeks half zes) was voor een ieder die het laatste deel meegereden heeft een leuke afsluiting van de tocht.

Onverwacht goed gegeten op de Kleppnde Klipper (Suske en Wiske nr.95) en daarna ondanks de vele flitspalen snel naar huis gereden en geen files gehad...iedereen was waarschijnlijk al thuis.

Gr. Miranda en Aad

Link naar reactie

was lekker weer voor een rit . heb ook even de Z uit de stal gehaald . Was niet mee maar naar het lezen van de stukken

zou me niks verbazen als er nog steeds iemand in Belgie ronddwaalt op zoek naar de groep :blink:

Link naar reactie

“Wie zijn kop uit steekt boven het maaiveld” :nono:

“De beste stuurlui staan aan wal” :)

Henk & Azam; jullie hebben voor een hele geslaagde dag gezorgd voor alle deelnemers aan de “Paliettertoer Editie I “ !!!!

Wie kan er in “h…lsnaam” mopperen als anderen inzet hebben getoond om een gezellige dag te organiseren voor (mede)Forum ZZZ/ZZZZ liefhebbers?

Deels was het uitzonderlijke weer verantwoordelijk voor een geslaagde dag; deels de participerende deelnemers.

Het aantal inschrijvingen; in dit seizoen van het jaar, geeft aan dat het aangekondigde programma zeer veelbelovend was.

En……dat was het ook; het is een mooie rit die je hebt uitgezet.

Dat je Lier in beeld hebt gezet is voor velen een welkome verrassing geweest.

Ik denk dat Jeroen zo door het “skoon” van Lier is getroffen dat hij ons niet meer terug wilde vinden!

Dat het in België was; met alle horten en stoten die je in België altijd tegen komt; treft jou geen blaam;

allee sinne sinnekke

Henk en Azam; hartelijk dank voor deze geslaagde dag;

Wij hebben enorm genoten; van de rit, je improvisatietalent en....... van het samen zijn met de mede "Forummers"!!!

THANKS

:blink:

Hans, Gillaine & Igor

Link naar reactie

De route Alblasserdam-gorkum-breda-ulvenhout-Chaam-Belgische grens (en dan snel terug over de A16) was incl. aanpassing, 2 x getest, maar daarna laten vervallen omdat de rit te lang zou duren.

Deze rit, Breda-Lier heb ik op MAPSOURCE samengesteld uit meerdere MotorrijdersRoutes en is 1 keer getest, maar toen ik later op google earth een mooi bos zag, heb ik die er bij opgenomen. Dit bleek die slecht geplaveide weg waar Jeroen/Individual op doelt.

Dit was een verwijtbare fout in de organisatie.

Bij de brouwerij van West Malle was ik (of de navigatie?) even de weg kwijt op dat kruispunt van bosweggetjes. Dit kruispunt kon ik met mijn proefrit niet verkennen omdat die weg destijds tijdelijk opgebroken was!

In het Topic staat duidelijk dat de lunch zal zijn in de Elzenhof op de Grote Markt. Een deelnemer wordt geacht om in zo'n klein stadje, de Grote Markt te kunnen vinden.

Het traject na de Lunch: Lier-Mol-Heeze had ik inderdaad niet voorgereden, maar omdat dit normale doorgaande wegen zijn leek dat ook niet echt noodzakelijk.

Het zou mij een dag gekost hebben + ruim 300km op de teller. Dan maar omrijden bij een wegomlegging! :blink:

Dat de tijd enorm uit de hand liep, kwam doordat we 3 kwartier later vertrokken vanuit de gezellige serre in Huis Den deijl, (organisatiefout) maar toch ook door de ongelooflijk langzame bediening bij de koffiestop en de lunch.

Link naar reactie
  • Administrator
Dat de tijd enorm uit de hand liep kwam doordat we 3 kwartier later vertrokken vanuit de gezellige serre in Huis Den deijl, (organisatiefout)

Ehhmmm, volgens mij die van mij hoor :blink:

Link naar reactie
In het Topic staat duidelijk dat de lunch zal zijn in de Elzenhof op de Grote Markt. Een deelnemer wordt geacht om in zo'n klein stadje, de Grote Markt te kunnen vinden.

Voor de duidelijkheid; ik heb ook niet gezegd dat ik jou dat aanreken he? Er staat slechts dat ik het niet kon vinden. Wat waar is, maar wellicht anders was geweest als ik zelf onthouden had wat het adres was. :blink:

Link naar reactie
Bij de brouwerij van West Malle was ik (of de navigatie?) even de weg kwijt op dat kruispunt van bosweggetjes. Dit kruispunt kon ik met mijn proefrit niet verkennen omdat die weg destijds tijdelijk opgebroken was!

Rob heeft het zojuist nagetrokken en per PM meegedeeld.

Het weggetje linksaf (waar we in moesten/gingen ) was onverhard en werd daarom niet herkend.

Link naar reactie

Beste Henk en lieve Azam,

We hebben onze zondag goed besteed en ons kostelijk vermaakt!!

Het weer was perfekt, door goed gezelschap omgeven, een mooie rit (met alle elementen erin) gereden, goed gegeten en laat (maar vooral veilig) thuis gekomen.

Laat het jullie vooral niet weerhouden om wederom ritten te organiseren, want in onze belevenis was het een heerlijke rit geweest.

Nogmaal hartstikke bedankt voor alle effort en tijd die jullie erin hebben gestopt. :hypocritesmiley:

Hanneke & Marcel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.