Ga naar inhoud

Herfstrit (Pallietertocht) 23 oktober


mohikaan

Aanbevolen berichten

hoe krijg ik deze files op mijn Tom Tom ????

Met Tyre.

Programma downloaden en instaleren.

Als je daarna op de link van de route klikt dan opent hij het met tyre.

Klik daarna op tomtom, kopieer naar tomtom (deze moet dan wel op je pc aangesloten zijn).

Klaar.

Link naar reactie
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit lijkt me logisch, want zo werkt het met Garmin en softwareprogramma Mapsource ook.

Vraag me wel af hoe eddo de europarit op zn TT heeft gekregen.

Of bedoelt hij met "ziet er anders uit" dat de stelvio- en gaviapas er nu niet op staan? :rolleyes:

Link naar reactie
Vraag me wel af hoe eddo de europarit op zn TT heeft gekregen.

heb gewoon de Tom Tom files van Rob uitgepakt in de INT map van mijn Tom tom progamma dat op n sd kaartje staat,dus gewoon via een kaartlezer! :rolleyes:

maar met deze bestanden kan dat niet..oeps :(

ik heb tom tom dus op n HP pocketpc :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, de Gotthardtunnel ontbreekt... :rolleyes:

Ik zal eens em' kiek'n of 'k wa kan doen :blink:

EDIT: Eddo, ik denk dat de spaties in de bestandnamen de problemen veroorzaken op je PPC. De itn bestandjes zijn goed zoals ik kan zien. Zal ze even zonder spaties uploaden.

http://www.robnieuwenhuis.com/z3forum/itn/pallieter.zip

FF downloaden, unzippen, uploaden op je PPC en rijden maar :(

Link naar reactie
  • Administrator

Henk je hebt zo op het eerste oog een mooie route in elkaar geknutseld! :rolleyes:

Valt me nu trouwens op dat België ook nog niet in Streetview staat, wat zou de reden daar van kunnen zijn :blink:

Link naar reactie
Hoi,

Onze belgische weerman zegt dat het zondag droog, zeer zonnig .... zal zijn. Echt cabrio-weer dus !!!!

Groeten,

Danny.

Hallo danny, kan je je een beetje vinden in de routes? (heb dus een paar stukken uit jouw routes geleend).

Eventuele complimenten zijn voor mij.

Klachten zal ik naar jou doorsturen :rolleyes:

Link naar reactie
Nee Henk, dan wil Nadia geen lebber meer van me. :thumbup:

Er zitten geen voorwaarden aan dat 'geen lebber willen'. Ze wil hem sowieso niet, dat leek me zo onderhand wel duidelijk. Dus eet gerust wat je wilt! :D

@ Henk: 1 glas is prima. En die liter van Pallieter natuurlijk, waar ze die dan ook mogen schenken.

Link naar reactie

Voor ons 1 maal spaghetti en een maal salade Nicoise; 1 maal AV biertje en een droge witte wijn.

En een bakje water voor Igor.

:cheers: hebben er helemaal zin in, en ik denk dat ik een blikopener mee neem :rolleyes:

GreetZZZ Hans en Gillaine

Link naar reactie

oke..........wij zijn er ook uit..........

1x Bruin broodje Gandaham en zongedroogde tomaat op n rond bordje met klein bestek en n rood servet :cheers:

1x Club sandwich met kip en spek bezorgd door een aantrekkelijke serveerster :harhar:

en sorry helaas voor jou Henk gaat niet Chantal mee maar mijn enige echte Christel :rolleyes:

Link naar reactie

:cheers: Hi Henk...

Voordat ik mn bestelling doorgeef ff een paar vraagjes;


Wat houdt de 'toast kannibaal' in?


Ik zie ook pannenkoeken staan, alleen niet zo heel veel. Kan jij nagaan of ze ook SPEKPANNENKOEKEN hebben??

:rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Wat houdt de 'toast kannibaal' in?

Waarschijnlijk vlees van diegene die wél in de aanmeldlijst staat maar zondag níet aanwezig is :rolleyes:

Link naar reactie

Ik zie ook pannenkoeken staan, alleen niet zo heel veel. Kan jij nagaan of ze ook SPEKPANNENKOEKEN hebben??

:rolleyes:

Toast kanibaal is waarschijnlijk een getoaste boterkam met een tartaartje erop.

Wat betreft de pannekoeken :

Lieve meid...., op alle bovenstaande menukeuzes heb ik wel wat aan te merken :harhar: , maar dit slaat alles.

Waar je ook komt op de veluwe, de achterhoek en het twentse tukker land, overal wordt je doodgegooid met pannekoeken.

Elke zichzelf respecterende boer'n zoon stopt met varkens-, kippenhouderij en begint een pannenkoeken HUUS in een bouwval onder de dichtst bijzijnde boom.

Hier kun je notabene ganzelever bestellen waarvoor ze steeds 2 man nodig hadden om het voer in dat beest zn strot te stampen en wat wil onze wilde boer'n dogtere bestellen in Lier? :muur:

Maarre, :cheers: denk dat de pannekoeken hier meer crepes zijn, flinterdun en als dessert bedoeld.

Link naar reactie
....en wat wil onze wilde boer'n dogtere bestellen in Lier? :harhar:

Tjah, wat 'n boer(in) niet kent, vret ie niet... :cheers:

Maarre, :rolleyes: denk dat de pannekoeken hier meer crepes zijn, flinterdun en als dessert bedoeld.

Oeeehhhh, das wel lekkerrrr. Ik ga er nog ff n nachtje over slapen... Of moet je het nu weten???

Link naar reactie

Zal het vrijdag doorgeven.

To whom it may concern, of te wel aan allen die het aangaat :

Het restaurant bij het eindpunt is een mooie verbouwde boerderij, groot en heeft een uitstekende kaart tegen zeer redelijke prijzen.

Het is zeker de moeite waard om daar alvorens de huisreis te aanvaarden, wat te eten.

Hoeveel personen hebben daar belangstelling voor?

Menu opgave is niet nodig maar mss wel zinvol een tafel te reserveren. Vorige keer (op een vrijdagavond) was het heel druk.

Link naar reactie

Henk,

Ziet er goed uit ! Beginnen rond Meersel-dreef en de Bolkseweg legt wel dadelijk de lat hoog ! Probeer in Lier zelf ook even het Begijnhof mee te pikken. Staat tenslotte op werelderfgoed lijst van de Unesco.

Succes en ... Leg jullie ergens onderweg wel op de gevoelige plaat vast !

Groeten,

Danny

Link naar reactie
Henk, ik zag je vraag over het avondeten, wij slaan even over.

Hadden we jou ook uitgenodigd? :birthday:

IvoZ3heeft zich afgemeld, hierdoor schuift Speedy een plaatsje op.

Zij zijn te herkennen aan een rode Z4Alpina :birthday:

p4260574ic5.jpg

p4270624um1.jpg

p4270614zy6.jpg

p4270590mi0.jpg

Link naar reactie

Zo daar is ik. Zojuist terug van een paar dagen Eifel. Heerlijk grotendeels open gereden! Op de heenreis helaas door wat onverwacht remwerk iemand achter op de bump gehad. Weinig schade komt weer goed. Verder maar weer eens bevestigd gekregen dat ook bij lage temperaturen het dak er af kan. Blower op twee + stoelverwarming, frisse lucht, prima.

Nog even: ik sta voor 1 persoon aangemeld, maar de Eifelreis heeft een positieve uitwerking gehad op mijn vrouw. Ze wil mee en graag naast me zitten in de ZZZ. Hoop dat dat nog kan.

Voor de lunch: Svp 1x Salade Tomaat Mozzarella en 1x Club Sandwich kip/spek.

Avondeten gaat helaas niet lukken.

De route blijft voor mij een verrassing. Ben nog niet handig genoeg om dat op de Garmin te krijgen. Dat wordt dus kleven!

Voor nu groet Ruudoo en tot Den Deijl (thuiswedstrijd <10km)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.