Ga naar inhoud

M onderstel gezocht


Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Moest wel even lachen toen ik dit las, "een compleet M onderstel" denk niet dat die bij veel forum leden nog ergens in de berging of garage staat, toch veel succes met de zoektocht, P.s. al geprobeerd bij een schadeauto handelaar. :newblush:

Link naar reactie

ja dat zou inderdaad kunnen, alleen heb ik geen behoefte om er honderden euro's aan uit te geven.

ik wil een iets stabielere weg ligging zonder het nadeel. namelijk dat ik schuin over een drempel moet :>

bij zon prof verlaging set verlaag je hem gelijk minimaal zon 3 cm en dat wil ik niet.

Link naar reactie

Mijn z3 1.8 kwam verlaagd met H&R veren (29754) en gaat tot nu toe (twee weken ervaring) prima de drempels over hier.

Schuin over drempels rijden is niet nodig.

En ja, dat zijn flinke drempels, verlaagde golfjes en honda's zie je schuin over de drempels schuiven.

Om vervolgens weer flink op te trekken tot de volgende drempel..... :newblush:

Link naar reactie

Als het goed is heeft Roodkapje mijn oude M-veren liggen! Dempers vast ook wel. Ik ben overgestapt naar een H&R verlaging, en dat bevalt erg! Heb alleen wel sinds een tijdje dat de auto trilt bij 50 - 60 kmu en 100 - 120 km/u, en dat ontstond ongeveer tegelijkertijd met de verlaging. Zou echter volgens alle experts NIET aan verlaging kunnen liggen, maar heeft met banden/velgen te maken. Maar idd je kan even op www.avvr.nl kijken en Ruud een belletje geven!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.