Ga naar inhoud

raam bestuurders zijde

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, mijn raam aan de passagiers kant gaat automatisch naar beneden, als ik de knop even ingeduwd houd, daarna laat ik de knop los en gaat het raam aan de passagiers kant automatisch verder naar beneden. Dit gebeurd niet aan de bestuurders kant, hier moet ik de knop ingeduwd blijven houden tot het raam helemaal beneden is. Klopt dit ??

het lijkt mij dat het ook aan de bestuurders kant automatisch zou moeten gaan.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zou aan beide zijden toch hetzelfde moeten zijn.

Bij de mijne kan ik op het knopje drukken om het raam te laten bewegen maar dan stopt de beweging zodra ik 'm loslaat. Of ik moet iets harder drukken (je kunt de klik voelen) en dan gaat het raam helemaal open (of dicht natuurlijk).

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou even in je instructieboekje kijken. Als het hetzeldfe werkt als bij de Z4 kun je deze functie per raam handmatig inschakelen / uitschakelen. Als je bijvoorbeeld de accu langere tijd los koppelt wordt de atomatische functie uitgeschakeld en moet je het opnieuw instellen. Bij de Z4 staat hoe in het instructieboekje; zo uit mijn hoofd: raam dicht doen met de knop en deze ook nog 10 sec. ingedrukt houden na dat her raam dicht is, raam omlaag doen met de knop, direct daarna raam omlaag doen met de knop en die nog 10 sec ingedrukt houden nadat het raam al helemaal omlaag is, eventueel een paar keer herhalen ... :rolleyes:

Link naar reactie

De info van 2.5si is correct: schakelaar voor raam omhoog een paar seconden ingedrukt houden en je wagen 'leert' hoe ver-ie open/dicht kan.

Heb dit paar dagen terug aan de hand gehad: accu ontkoppeld (ivm in-/uitbouwen stoelen), dan is je ZZZ 'vergeten' wat de uiterste positie van je zijruiten is.

Link naar reactie

Over ramen gesproken.....

Vraag mij dit al een tijdje af....

Bij verschillende auto´s ( ook BMW´s ) kan je beide ramen en je glasdak op afstand openen en sluiten door de "open en dicht-toets" ingedrukt te houden.

Dit werkt niet bij mijn Z3 coupe.

Kan je dit instellen/programmeren?

Vind het wel handig namelijk......

Ben benieuwd :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in