Ga naar inhoud

GZ: eisenmann einddemper 1.8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klopt, die is idd. verkocht.

Weet je het wel zeker dat je een eisenmann wil ? geeft nl. op de 4 cil. een behoorlijke resonantie in het toerengebied van 2500 / 3500.

Ik heb er al bij diverse één gemonteerd maar na een week of wat ook weer gedemonteerd.

Link naar reactie

He? wat zeg je?

(flauw, ik weet 't) :rolleyes:

Op een 6 cilinder vind ik 't lekker klinken, maar je moet wel van een beetje kabaal houden. Als Roodkapje al aangeeft dat het op een 4 cilinder nog heftiger klinkt, dan kan ik me voorstellen dat het je niet gaat bevallen. Wellicht kun je iemand vinden die deze config heeft en even luisteren voordat je een beslissing neemt.

Link naar reactie
Klopt, die is idd. verkocht.

Weet je het wel zeker dat je een eisenmann wil ? geeft nl. op de 4 cil. een behoorlijke resonantie in het toerengebied van 2500 / 3500.

Ik heb er al bij diverse één gemonteerd maar na een week of wat ook weer gedemonteerd.

Ja, ik weet het zeker :rolleyes: Heb je er wel is vaker een liggen? Mocht je een ander merk hebben liggen, wil ik daar ook wel over nadenken.

He? wat zeg je?

(flauw, ik weet 't) :fiew:

Op een 6 cilinder vind ik 't lekker klinken, maar je moet wel van een beetje kabaal houden. Als Roodkapje al aangeeft dat het op een 4 cilinder nog heftiger klinkt, dan kan ik me voorstellen dat het je niet gaat bevallen. Wellicht kun je iemand vinden die deze config heeft en even luisteren voordat je een beslissing neemt.

Heb hem alleen op een 2.8 gehoord in het echt. De 1.8 alleen op filmpjes maar dat zal inderdaad wel flink vertekenen. Toch wil ik het graag proberen!

Link naar reactie

Hi Bart,

Mooie Z!

Ik had een 1.9 en heb daar een Eisenmann 2x 76 op gehad.. dat had ik NOOIT moeten doen! De Eisenmann ging er al na 2 weken onderuit.. dat is echt teveel gedreun en totaal niet relaxt op geen enkele manier.

Overigens had ik er eentje op mijn 2.8 voor een weekje want ook dat vond ik too much..

Jammere is alleen ook dat bij de 1.8 viercilinder je nou niet echt de trekkracht hebt om al die lawaai waar te maken.. en geloof me, het is echt lawaai. Op een zescilinder klinkt het veel warmer en zoals het hoort, maar ik zelf vond dat ook al teveel.

Wil je mijn persoonlijke tip: niet doen!

Mocht je 'm toch willen kun je hem bestellen bij Braspenning in Amsterdam en gewoon even internet afspeuren :rolleyes:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Ik had een 1.9 en heb daar een Eisenmann 2x 76 op gehad.. dat had ik NOOIT moeten doen! De Eisenmann ging er al na 2 weken onderuit..

Overigens had ik er eentje op mijn 2.8 voor een weekje want ook dat vond ik too much..

Zoals David al een keer zei;

een Eisenmann is ook meer iets voor echte kerels.. :unsure::blink:

Link naar reactie

Sorry, ieder zijn eigen, maar vind het niet om aan te horen :lachen: , om van die dubbele uitlaat maar niet te spreken :lol: , dit hoort onder een :blink: en daar alleen, ik heb het gevoel als ik dat dan zie van een lelijk eend met een gril van een RR, die zag je vroeger nog wel eens.

Link naar reactie

Ja hoor, je kunt zelfs het rechter gedeelte weg laten, maar dat is eigenlijk zonde, ik zeg er wel eerlijk bij dat supersound ook echt luid is.

Had al een Belgische koper, maar deze uitlaat heeft in Duitsland geen TUV, dus ook geen belgisch attest papiertje helaas. :rolleyes:

Link naar reactie

Als het echt heel luid is kan ik misschien beter voor een andere gaan :rolleyes: Het is niet zo dat ik direct geïnteresseerd ben omdat ik eigenlijk de 2x zoek en het zonde vind om de helft in de garage te laten liggen, maar zou wel een eventuele vraagprijs willen weten?

Link naar reactie
Overigens had ik er eentje op mijn 2.8 voor een weekje want ook dat vond ik too much..

Wil je mijn persoonlijke tip: niet doen!

Mja al m'n vrienden zeggen dat de Z3 ook een auto voor kappers is

Toch krijgt mijn Frank verschrikkelijk veel complimenten over het geweldige geluid wat van 'jouw' Eisenmann afkomt die nu onder zijn Z ligt :rolleyes:

Weet je zeker dat je het juiste vak gekozen hebt :thumbup:.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.