Ga naar inhoud

ab voor de cv vergrendeling werkt niet meer

Aanbevolen berichten

hoi

ik heb een vraag ,hoop dat iemand mij paar tips kan geven .sinds kort werkt mijn ab voor de deurvergrendeling niet meer .. het is een universele set van jom maar hij deed het 1 jaar lang zonder probleme en nu niet meer ..

ik heb baterijen vervangen in de ab

met de reserve ab geprobeerd deed het ook niet

gekeken naar de zekeringen onder de motor kap

gekeken naar de modul zekering en zekeringen op de draden vlakbij de module

mijn vergrendeling werkt gewoon met de sleuten stel motors zijn allemaal in orde dus van binnen ook hij opent de deuren en sluit netjes

de knipperlichten werken ook gewoon als ik op de knopje druk en de baluwe lampje binnen knippert ook alleen hij opent de deur niet , bij sluiten precies hetzelfde

dus vorige week week alles weer open gemaakt en gekeken of die draden goede contact maken onder de dashboard groene stekker voor de vergrendeling die dragen wit rood en baluw wit .. en min de massa draad die had ook goede kontakt hmm

toen dacht ik misschien is de module gewoon defekt ging ik naar de winkel met de nieuwe module geprobeerd en die deed het ook niet ...verder zou ik het ook niet weten..

maar 3 dagen geleden was het merkwardig hij die dag was het mooi weer en warm en die deed het ineens en ineens paar uur later weer niet en nu dus ook weer niet ..het lijkt net een kleine storing ergens of zo ..is er misschien iemand in de buurt van eindhoven die mij misschien zou kunnen helpen met dit probleem? nog een een andere vraag is er misschien nog een andere vergrendelings kastje aanwezig in z3 die dan iets met deurvergrendeling te maken heeft? Bedankt alvast ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Link naar reactie
  • Reacties 0
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in