Ga naar inhoud

Regen+snelweg+cabrio


Vinn

Aanbevolen berichten

Twee opties

A.) je rijdt qp, off topic

B.) Je rijdt roadster

lijkt me meer:

Twee opties

A.) je rijdt qp, goede keuze, een coupe is om te rijden

B.) Je staat naast je roadster en twijfelt: persenning erop of eraf, kapje open kapje dicht, petje op petje af, sjaalom sjaalaaf, dikke jas aan of uit.....

vwb de auto's die iemand bijna/heel waarschijnlijk/hoogst waarschijnlijk/in principe waarschijnlijk/bij het scoren van een wellicht nieuwe in principe opdracht koopt.... lijkt het me verstandig dit na de daadwerkelijke koop te melden op het forum van de betreffende auto.

Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Meneer de Baron. Ik heb een vraagje. Ziet er op de nav van je E89 ook speedtrap meldingen automatisch overgenomen van de RDS???? Ik heb net 3 dagen in een F11 gereden, en daar zat dat eindelijk op (7 jaar geleden al geopperd, nooit begrepen waarom niet eerder toegepast) B)

Link naar reactie
Euro... is een coole Porsche niks voor jou...

heeft ie al gehad en al gemold naar wat ik van 'm vernomen heb B)

Ik heb wel van horen zeggen dat zafira's vrijwel nooit stuk gaan :P:blink:

Link naar reactie
Maar goed dat je dan geen melk voor Ruud had meegenomen. Had 'ie anders een milkshake gekregen :lol:

Rondjes draaien op de parkeerplaats bij de Mac is bigtime FTW :thumbup::thumbup:

C.) Een e89 ... dicht, een stille echte coupe, open, een cabriolet die zijn weerga werkelijk niet kent.... :wave:

Amen :)

En een Oopeeceetje kan ook aardig meekomen met een 130i B)

Onverwacht... had echt gedacht dat zon 130i dankzij z'n toch nog wel aardig wat meer paardjes, betere onderstel (imho) en achterwielaandrijving wat meer zou schelen...

Breekt het zweet bij Yankie al uit bij de gedachte zon monster achter z'n Z3M aan te hebben op de ring? :blink:

@Porker, eens maar nooit meer!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.