Ga naar inhoud

Regen+snelweg+cabrio


Vinn

Aanbevolen berichten

Kan mij niet herinneren ooit binnen 5 seconden een regenwolk boven mijn hoofd te hebben zien ontstaan :lachen: .

Kan mij wel herinneren dat ik ooit onder een stralend blauwe lucht reed en het begon te regenen :rambo: .

Kijk ik omhoog... hangt daar 1 heel ieniemienie 'grijs zweempje' wat nauwelijks zichtbaar was tegenover die blauwe lucht.

Gelukkig was 120 km/h hard genoeg om droog te blijven, maar zeg niet dat je iedere bui aan ziet komen..

Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

maar zeg niet dat je iedere bui aan ziet komen..

Zeker weten en al helemaal niet in het buitenland.

Wel eens in Zwitserland/Italië geweest bij de meren :rolleyes: , nou daar kan het omslaan en heel weinig tijd.

Hopenlijk komt dat niet voor in september tijdens de tourrit.

Link naar reactie

Regen is geen enkel punt lijkt me zo, want wat regendruppels zijn met een vochtopnemend doekje af te nemen. Die heeft iedereen natuurlijk wel ergens in een vakje liggen in het interieur. Maar.... wat doe je als ineens de zon gaat schijnen en je rijdt met die ellendige kap dicht. Da's pas een probleem!

Now we're talking cabriorijden!

Link naar reactie
Sorry hoor, maar dan ben je ook wel een grote O.E.N. als je met persenning gaat rijden terwijl er regen in de lucht hangt :muur:

Zoals je weet heb ik dat dus gister gedaan <_<

Geen druppie regen op de A12 terwijl ik max 120 reed. (en het dus wel lekker doorregende) alleen toen ik in de file voor reeuwijk stond was ik even ietsie minder blij ...

Link naar reactie

Ik hoor morgen of ik evt. (via via) m'n 1 kwijt ben.

En hoewel het 4 pittertje power miste ... moet ik wel zeggen dat Ruud gelijk had, veel speelser dan m'n 3 Liter (neuszware) Z4.

Dat brengt je inderdaad aan het denken ... maar als ik mijzelf ken, 3 liter <_<

Link naar reactie

Wie snapt Euroknaller/-shopper nog...? Ik ben lost in ieder geval. Je had toch een M3 gekocht, want je Z4 was te duur qua running costs dus maar een dieselpooowwwuuurrrr 1 serie,want die was helemaal de bomb. Maar je wilt weer een cabrio, dus maar een M Roadster want die is zo zuinig in verbruik en nu een 4-pitter omdat die speelser is dan die zware neus van de Z4 <_< . Word ik nu gek of word jij gek gemaakt.

Link naar reactie
Word ik nu gek of word jij gek gemaakt.

Oplossing is heel eenvoudig Bas, gewoon niet meer proberen te snappen/volgen. :muur:

En je was de Corvette nog vergeten <_<

Link naar reactie
Wie snapt Euroknaller/-shopper nog...?en nu een 4-pitter omdat die speelser is dan die zware neus van de Z4 :muur: . Word ik nu gek of word jij gek gemaakt.

Nee, Ruud bood mij een proefrit in een Z3 1.9 aan. Dit omdat ik altijd van het "poweerrrrr" ben en dus maar eens moest ervaren wat een lichter gewicht en een wat meer gebalanceerde moter kon doen.

En ik moet zeggen, het beviel ... natuurlijk is het geen strepentrekker... iets wat ik meestal wel zoek ... maar ik kon hem iedere bocht toch wel scheef krijgen en het weggedrag was plezant.

En lol @ Corvette avontuur <_<

Link naar reactie
... wel net het eerste deel van een opdracht binnen die weer iets leuks mogelijk maakt.

Dat is goed om te horen. :m: die zal ik ook eens toepassen, per 1 juli starten voor mij twee eerste delen van twee opdrachten. Per deel (ieder opdracht heeft minimaal twee delen lijkt me) van een opdracht een auto (hmmmm Z4 coupe, 135i coupe, nog een Z3 coupe (deze keer zwart met walnuß) wat zal ik nog kiezen :lol2: )

Of ben ik nu ook...

Planking-in-France-006.jpg

:D

Link naar reactie

Gezien de scheuren in de grond kan hier wel nog een buitje vallen, Ook zie ik geen snelweg. Daar ging dit topic toch over :lol2:

Vokomen off topic :m:

Link naar reactie

Hele topic is off-topic zou ik zeggen.

Twee opties

A.) je rijdt qp, off topic

B.) Je rijdt roadster, (of fietst omdat je nog geen rijbewijs hebt); het gaat regenen, je blijft rijden en als je het echt niet meer trekt maak je je kapje dicht. Dat is cabriolet rijden. :m: dus ook geen issue in the end....

Dit weekend kun je btw open rijden :lol2:

Link naar reactie

Maar waar zou jij nou aan denken als je misschien het eerste deel van een eventuele opdracht binnen zou hebben gekregen maar nog niet echt binnen gekregen hebt?

Link naar reactie

Yeah uhh ik ben Euro ook even kwijt. Heb z'n M3 nog bij Ruud bewonderd maar blijkbaar was die twee weken later al weg..

Je had gewoon nooit die Z4 weg moeten doen man! Meld je gewoon aan bij het M3 forum, het Z3 forum, de 1-serie forum en desnoods de 3 touring forum.. kijken waar je dan belandt!

Ik twijfel dan ook wel af en toe met carbon/originele emblemen en Eisenmann wel of niet, maarrr dit is echt niet normaal :newblush:

Link naar reactie
  • Administrator
maar ik kon hem iedere bocht toch wel scheef krijgen en het weggedrag was plezant.

Maar goed dat je dan geen melk voor Ruud had meegenomen. Had 'ie anders een milkshake gekregen :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.