Ga naar inhoud

Heb ik weer ....

Aanbevolen berichten

• Administrator

Er zijn tegenwoordig allerlei (plastische) ingrepen om dat effect weer terug te brengen hoor Widebody ;)

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik dan toch moet kiezen, tussen de 360 of een Z8...

Dan wist ik het wel, dan koos ik een Porsche 993 Turbo S ;)

Die 360 is imho ook niet zo'n geweldig model.

Maar ik kies toch die 25 jarige blondine :groupwave:

Link naar reactie

Uit dat plaatje kan ik maar 2 potentiele dingen opmaken.......

Dat is òf een plaatje van je vrouw waarbij je twijfelt of je haar de procedure waar 2.5si het over heeft moet laten ondergaan.... :D

òf je begrijpt niet helemaal waar 2.5si het over heeft (of je durft het betreffende plaatje niet te plaatsen :newblush: )

Link naar reactie
  • Administrator

Precies; ik zie op dit plaatje geen bewijs van ingrepen in de bedoelde categorie :newblush:. Ik hoef ze ook niet te zien overigens ...

Link naar reactie
Waar is de tijd gebleven van zelfstandige vrouwen die ZELF een Z3 kopen :lol:

Wij verzamelen alleen maar Z3-roadsters. De teller is blijven steken bij 2... :shifty:

Hier ben ik weer, sorry erg druk gehad de laatste tijd...

Mijn vrouw is een heel erg zelfstandige hoor, en ze zou de Z3 ook zelf gekocht hebben, maar het was een cadeau voor haar na haar levertransplantatie.

Blond is ze geweest, 25 allang niet meer... maar het is niet netjes om een vrouw haar leeftijd te noemen ! Laten we zeggen ergens achter in de 40 .... of zo ...

Goed, pinokkio is terug met foto's. Dus bij deze is mijn lange neus afgezaagd !! B)

F830.jpg

F831.jpg

F832.jpg

Op de 2e foto zie je 4 van mijn auto's... de 740i, de 360, de Z3 en de Citroën C5.

En uhh de 360 is een dakloze ... dus toch wel meer speciaal als een gewone 360.

Om nog even wat commentaar te geven op eerdere opmerkingen, de Z8 is mooier als de 360 aan de buitenkant, het interieur is ... wat zal ik zeggen ... ouderwets. Retro is niet eens het woord voor dat.

Nog 1 ding wil ik kwijt, opscheppen ? OK, als het zo opgevat wordt prima, vergeet niet dat ik er heel hard voor heb moeten werken om zover te komen. Nu kan ik alleen maar trots zijn dat ik dit bereikt heb.

Een kasteeltje in Frankrijk, een prachtige vrouw en de auto's die ik hebben wil.

Dat betekent niet dat er niets te wensen overblijft, liefde, gezondheid, geluk en wat menselijke wensen. Vrede over de hele wereld is er 1 van. Allemaal dingen die je voor geld niet kan kopen.

Ik kom wat liefde, gezondheid en geluk niets tekort hoor, maar dromen hebben we allemaal.

Link naar reactie
  • Administrator

Mooi hoor.

Opschepperig, nee hoor.

Maar wat staat er nou voor die 7 ? lijkt wel een Lads Niva

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Daar word ik toch wel even stil van.. mooie collectie(op die C5 na)! :lol:

Zit er eigenlijk veel prijs verschil op auto's in Frankrijk t.o.v. de auto's in Nederland?

Kan me voorstellen dat het een genot moet zijn om in de 360 te rijden, helemaal met het dak open!.. :shifty:

ps. zo'n 7-er blijf ik ook een mooi model vinden!! voor de achterkant blijft lekker dik.

Link naar reactie
  • Administrator
Maar wat staat er nou voor die 7 ? lijkt wel een Lads Niva

Zo te zien een Golf I op blokjes...

Link naar reactie

ik heb ooit begrepen dat het staats-pensioen in Frankrijk is dat je geen belastingen hoeft te betalen, en dat je daar als EU burger >65 (of welk getal ze in Frankrijk dan ook mogen hebben) dus ook zonder belastingen leeft en autos kunt kopen/op kenteken zetten zonder belastingen. klopt dit???

Link naar reactie

Klopt...... en in de periode van je pensioen tot je opstijging naar het Hemelse, krijg je alvast 10 maagden toegewezen. (om er alvast aan te wennen, het wordt dus later opgevoerd naar 100)

Link naar reactie

Bedankt voor de complimenten !!

De Golf 1 GTI uit 1976 staat inderdaad op de trailer, alles is eruit zodat de body gezandstraald kan worden, gerepareerd waar nodig, en dan opnieuw opbouwen. Een totale rebuild dus. Als hij klaar is brengt de golf hier zo'n 25.000 euro op !

De 360 staat op een oud Frans kenteken, van vóór 1 oktober 2009. Maar met engelse platen rijden is hier ook geen probleem. Het enige is dat je dan een Franse APK en verzekering erop moet hebben.

Omdat we hier zowiezo geen wegenbelasting betalen zijn de diesels hier duurder, de benzine-auto's daarintegen goedkoper.

Je betaalt gewoon 1x het kenteken op vermogen en uitstoot van CO2, voor de 360 was dat € 540,- .... daarna 1x in de 2 jaar APK. Verder niets, en de brandstof is hier nog goedkoper als in Nederland ook !!

En natuurlijk geen BPM, dus nieuwe auto's zijn hier wel een stuk goedkoper. Op een Dacia Duster scheelt het bijna 4000 euro.... Een Golf 6 is hier te koop vanaf 13.000 euro.

Link naar reactie

Tja, kan niet anders zeggen EEN MOOIE COLLECTIE :wave: , ik vraag me nu af waarom wij nog steeds hier in Nederland blijven wonen :angry: , als ik dat zo lees worden wij hier in Nederland gewoon genaaid, maar ja dat wisten we al.

Kan maar een ding zeggen, geniet er maar lekker van :thumbup:

Link naar reactie
Klopt...... en in de periode van je pensioen tot je opstijging naar het Hemelse, krijg je alvast 10 maagden toegewezen. (om er alvast aan te wennen, het wordt dus later opgevoerd naar 100)

Henk, laat die fles nu ff staan :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in