Ga naar inhoud

Heb ik weer ....

Aanbevolen berichten

Gisteren, op Koninginnedag, rij ik in Hoofddorp met de 7, komt er van de andere kant een Z4 ... dus ik het raam naar beneden gedaan en gezegd "Top man, mooie auto" !! Ik heb een Z3 Coupé voor mijn vrouw gekocht....

Zegt ie .... " Een Z3 koop je voor je vrouw, een Z4 koop je voor jezelf" Da's helemaal waar ... maar ik was toch wel even uitgel*lt ...... :thumbup: Toch vindt ik een Z8 veeeel mooier, maar gruwelijk duur !!!

Ik had geen tijd meer om te zeggen " voor mijzelf heb ik een Ferrari 360 Spider " ..... Aan de andere kant, zou hij toch niet hebben geloofd.

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe kun jij nou uitgl*lt zijn???? Die vent heeft vast "maar "2 auto's die moet jij toch de baas kunnen....

"Mijn auto's:

-Ferrari 360 spider 400pk, als ik open wil rijden :thumbup:

-BMW 740iA 4.4 286pk voor de lange afstand :stupid:

-BMW Z3 Coupé 2.8 193 pk voor het vrouwtje :thumbup:

-Citroën C5 HDi 2.0 110 pk om boodschappen te doen (maar is te koop)

-Volvo V40 Tdi 95 pk voor het vuile werk :lol:

- Honda CRX 1,6 125pk just for fun." :petje: :petje:

Link naar reactie
" ...........Een Z3 koop je voor je vrouw, een Z4 koop je voor jezelf" Da's helemaal waar ...

Sluit me een beetje bij heer Ollie aan. Als ik zoveel autos had zou ik daar ook niet mee lopen pronken. Aan de andere kant : vrijheid blijheid.

Maar over de gequote zin moeten we het toch maar eens hebben tijden de komende Limborit. :thumbup:

Link naar reactie

bij het lezen van het bericht dacht ik hetzelfde als Olivier en bovendien als je een ferrari 360 spyder of hoe zo,n ding ook mag heten kan kopen en onderhouden

dan kan je toch ook wel een z8 betalen lijkt mij stukken voordeliger dan zo,n opgewaardeerde fiat

ps ik ben helemaal niet jaloers en gun iedereen zijn plezier maar Olivier heeft gelijk het was een beetje ,,over done,,

Hans

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Maar goed mijn punt is ....... Hij die iets heeft houd zijn grote mond .... en een wannabe maakt een hoop geluid

Dat zegt mijn vader ook altijd, maar net iets anders..

"Holle vaten klinken het hardst.."

Maargoed,..

Post eens wat foto's van die Ferrari dan.. daar ben ik dan wel weer benieuwd naar. :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Er trots op zijn is iets heel anders dan erover opscheppen :newblush:

Waarom hiervoor een apart topic openen....:rolleyes:

Neem niet weg dat de Z4 eigenaar lullig reageerde :rolleyes:

Veel plezier met je wagenpark :foto:

Link naar reactie

Over done, hoezo, ik heb ook een hele vitrinekast vol met Ferrari's :book: , maar even zonder dollen, het is inderdaad wel een beetje bla, bla, bla, ik ken hier ook nog iemand in de buurt (is ook nog een oude buurjongen van vroeger van mij) als ik hem tegenkom en even een praatje maak, ben ik hem naar een halve minuut alweer zat, "altijd gewonnen en nooit verloren" ook een echte bla,bla,bla, figuur.

Daar wordt ik soms wel eens schijtziek van ;) :rambo: :rant:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
er trots op ben is toch niets mis mee ......

Natuurlijk niet :thumbup: ,

maar plaats eens een :foto: van die 360 spider..

daar zijn wij als Roadster/QP boys natuurlijk erg benieuwd naar.. ;)

Link naar reactie

En toch, vind je ook niet Widebody, als wij met de Z roadsters naar Cannes of Monaco zouden cruisen zijn wij daar exclusiever, toch? ;)

Neemt niet weg dat ik en Ferrari-liefhebber ben hoor, heb paar jaar geleden in de 355 van m'n oom gereden.. god, ik ben verliefd op dat ding. Hij heeft ook een 456 maar die vind ik iets te degelijk voor een Ferrari :thumbup: maar toch mooi!

Link naar reactie
Sjonge jonge .... het feit dat ik een verzamelaar ben, en er trots op ben is toch niets mis mee ......

Zeker niets mis mee!! Alleen een Porsche 911 GT3RS (voor als je het circuit op wil) ontbreekt.

Ik ben ook verzamelaar...alleen bleef steken op 1:43.. :thumbup:

Nu nog een prijsje in de staats en kan 1:1 gaan verzamelen. ;)

Link naar reactie

Ben ik nou de enige die de z8 qua ontwerpfilosofie niet zo mooi vind?

Het is duidelijk een ontwerp met een 'retro' knipoog naar den 507, maar waar komt die tellerconsole in het midden dan vandaan?!?

Dat was zeker om de aankoop van mini te vieren ;)

anyway, je moet de auto voor jezelf kopen die jezelf leuk vind. Je moet de auto voor je vrouw kopen die jezelf ook leuk vind (jij koopt 'm immers toch? :thumbup: )

Als je wat over je vrouw wilt schreeuwen zeg dan dat ze 25 en blond is.....

Geeft meer street cred dan een auto hoor :thumbup:

Link naar reactie
...Als je wat over je vrouw wilt schreeuwen zeg dan dat ze 25 en blond is.....

Geeft meer street cred dan een auto hoor :thumbup:

Oh in dat geval: mijn vrouw is 25 en blond!

(of is dat niet zo boeiend als je zelf 26 bent? :smart:

Link naar reactie
Als ik dan toch moet kiezen, tussen de 360 of een Z8...

Dan wist ik het wel, dan koos ik een Porsche 993 Turbo S :thumbup:

Voor het geld dat je kwijt bent voor een 360 of Z8, koop ik wel meerdere andere leuke dingen!

cabrio (check!), motor (check!),quad,jetski, een trailer waar al die zooi in kan plus een 330D touring die de hele zooi moet trekken :thumbsup:

Hou ik nog geld over en dat zet ik even opzij voor de mods op alle voertuigen :smart:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in