Ga naar inhoud

Goede garage voor onderhoud Z3 omgeving Den Haag


Baak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Lees je je eigen voorstel topic wel? Daar was deze tip al gegeven voordat je hier de vraag stelde.

Zo, dat was wel wat kortaf, maar daaruit moge mijn irritatie blijken.

Da's niet persoonlijk bedoelt Robert, maar als je hier nieuw op het forum komt ben je echt niet de eerste met een vraag. Ik kan me zo voorstellen dat je met vragen zit als je je net aanmeldt, en die moeten ook beantwoord kunnen worden. Maar als je hier een beetje rondleest kan het haast niet anders of je komt de meeste antwoorden wel tegen en het fenomeen Roodkapje al helemaal. Na de eerste verbijstering over de verwijzingen naar een sprookjesfiguur zul je dan al snel merken dat er een ervaren garagehouder achter schuilgaat....

Verder hebben we ook Danny's onvolprezen Nieuw hier? Lees dit eerst! topic. Ik zal zo eens kijken of ik dat wat meer onder de aandacht kan brengen van nieuwelingen op het forum. Gezien de nog steeds toenemende groeisnelheid van het forum hoop ik daar het aantal van dit soort onverkwikkelijke topics mee te minimaliseren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.