Ga naar inhoud

Raampje iets open bij portier openen.


Ralph Bertram

Aanbevolen berichten

Rare vraag misschien. Maar ik meen me te herinneren dat als ik mijn portier open doe, dat dan automatisch het raampje een centimeter of 2 zakt en het omgekeerde als je het protier weer sluit. Dit om het raam boven netjes te laten afsluiten tegen de cabriokap. Dit gebeurt nu niet meer. Is er iets kapot of zit ik te zwammen?

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als ie het eerst wél deed en nu niet meer is er iets kapot. Inderdaad doet onze coupé dat wel, ik weet niet of de "daklozen" dat ook doen. En dan denk ik dat het om maximaal 1 tot 1,5 cm gaat.

Zekeringen checken is het eerste wat je doet, alhoewel, bij welke BMW dan ook, het eigenlijk nooit zo simpel is.

Werken de electrische ramen nog naar behoren ??

Link naar reactie

Uhh, ja ... ik rij een grijze 360 spider uit 2003 .... En inderdaad is de Mazda 626 Estate inmiddels zeldzamer als de 360 :wub: Alleen kom je met een uitgeleefde 626 niet bij de Rotary Club binnen......

Elk jaar komen hier in de buurt op het circuit "Val de la Vienne" 500 Ferrari's bij elkaar om geld in te zamelen tegen kanker. Dan kan je als je bij de "high sociëty" hoort ( ahum ahum ... nou ja, zoiets ) niet achter blijven he..... :lol:

Hier een filmpje van YouTube van de start van de 500 Ferrari's vorig jaar, dit jaar is het in het weekeind van 4 juni.... ik kom op 2:52 voorbij... als enige met een 360 spider in het grijs. :lol:

Hoezo financiële crisis ??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.