Ga naar inhoud

persenning

Aanbevolen berichten

Beste zzz-ers,

ik ben een beetje aan het kijken naar een persenning voor m'n z3.

Nu heb ik al het nodige hier over gevonden op de site...

Maar toch zit ik nog met een, misschien een beetje onbenullige, vraag maar ik kon er verder niets over vinden.

zijn de persenningen universeel of moet je toch opletten qua maat van de persenning en/of bouwjaar van de z3 ???

ik zag wel dat er m.b.t. de bevestiging, "schuif" knopjes tov vast.

zodat het bevestigen van de persenning zelf wat makkelijker schijnt te gaan.

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee er is maar een model, in zwart en beige ..... en ik heb nog een zwarte te koop

Weet je dat zeker? Er staat me iets bij dat ik inderdaad verschil heb gezien tussen in de persenning tussen mijn voormalige pre en postfaclift. De postfacelift had inderdaad drukkers/knopjes die enigszins verschuifbaar waren om de persenning makkelijker te kunnen monteren. Verder was het dezelfde persenning qua materiaal enzo

Link naar reactie

Nou door de welwillendheid en de edelmoedigheid van de heer van Epscheuten (zag dat het hier om "de Baron" gaat :thumbup:) ben ik nu in het bezit van een persenning.....

Nogmaals bedankt voor de welwillendheid en de flexibiliteit in het afspreken en de zeer vriendelijke prijs....

Ik heb hem nog niet gemonteerd gehad, daarvoor was ik gisteren te laat thuis..:smart:

maar vanavond ga ik hem eens uitproberen, kijken hoe je zo'n ding er op "frommelt".. :-)

Link naar reactie
Dit
maakt het heel duidelijk hoe je de persenning er gemakkelijk op en af krijgt.

Zo dat filmpje kon ik ook nog wat van leren, zag dat het makkelijker kan dan ik tot nu toe deed.

Moet het nog zelf uittesten maar het zag er makkelijker uit.

Link naar reactie
  • Administrator
Nee er is maar een model, in zwart en beige ..... en ik heb nog een zwarte te koop

Handel jij in die dingen of zo? Meen me te herinneren dat je tijdens de paasrit ook al zo'n ding verkocht hebt :lol:

Er zijn wel degelijk 2 types, kwam ik laatst bij Ruud achter. Vast drukknoppen (PFL) en schuifbare (FL). Het mag echter geen naam hebben...

Link naar reactie
  • Administrator
Nou nu nog even een foto van de z3 met persenning...:wave:

helaas niet zo'n goede foto maar een met de telefoon gemaakt....

z3%20persenning.JPG

(foto wat groter gemaakt)

Hoort niet helemaal bij dit topic maar had de volgende vraag;

aan de zijkant vd stoel zie ik die kunstof begeleider voor de veiligheidsriem,

zijn deze los te krijgen / los te monteren?

De stoelen die ik erin heb zitten, geloof M-stoelen maar weet dit niet zeker die hebben

die geleider niet waardoor de veligheidsriem iedere keer helemaal wegvalt en niet meer te vinden is!

Trouwens inderdaad handiger zo om de persenning vast te zetten, net uitgeprobeerd in de garage,

ik klapte `m altijd eerst open en legde hem er eerst op! Weer wat geleerd.

Roger

Link naar reactie

Je kunt ze wel bestellen, maar volgens mij moet je de gehele stoelbekleding los halen om de bevestiging van de riemgeleider te kunnen plaatsen, (dat is het stripje van de afbeelding nr11).

Gelukkig is er een handleiding voor.

Link naar reactie
  • Administrator

Pfffff wat een werk voor een stukje geleiding voor de riem te plaatsen.

Denk dat ik er dat er niet qua werk voor over heb.

Dan af en toe maar eens graaien!

Bedankt Roger

Link naar reactie

Ad,

Dan moet er al een plaatje achter zitten, m.a.w. dan moet er al een riemgeleider hebben gezeten.

In deze situatie zit deze er denk ik niet.

Link naar reactie

Er is goed nieuws voor de mensen die ook zo'n mooie persening willen hebben.

Ik heb er ook 1 te koop voor €. 75,-

Hier af te halen, maar kan ook mee genomen worden naar de Limborit over 14 dagen. (kurven edition).

Link naar reactie

Dat is gewoon weggeven :rolleyes: , zag ze vandaag toevallig nog te koop staan bij Auto Batho Braat voor €195,- , maar ja die zijn ook helemaal weg van de realiteit :thumbup:

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.