Ga naar inhoud

Terug van weggeweest

joris

Aanbevolen berichten

Een paar maanden geen Z gezien of gereden, ik was dan ook op vakantie op Bali, meteen bij thuiskomst mijn Z uit de garage gehaald, en even gereden, wel natuurlijk weer meteen een bekeuring :cooltext: ik ging niet eens zo hard, want ik moest toch weer even wennen, daar helemaal niet zelf gereden, alleen maar laten rijden.

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Joris! We misten je al! Je kunt morgen nog mee paasrit, neem ff contact op met Enzo, die heeft nog 2 kaarten over. :rolleyes:

Link naar reactie
Joris! We misten je al! Je kunt morgen nog mee paasrit, neem ff contact op met Enzo, die heeft nog 2 kaarten over. :muur:

Leuk te horen dat ik gemist was, helaas ik kan deze dagen niet wij zijn te lang weg geweest, dus al mijn jongens komen deze dagen naar huis, en allemaal mee eten natuurlijk :thumbup:

Link naar reactie
Ah, hoe laat kunnen we morgen met ca. 100 man aanschuiven? :muur:

Normaal gesproken geen enkel probleem, het is bij ons altijd aanschuiven, alleen dit had ik wel wat eerder willen weten, dan had ik vanochtend wat meer zalm, gamba's enz meegenomen van de Sligro :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in