Ga naar inhoud

Armsteun Z4


Aanbevolen berichten

Ik heb het forum redelijk afgezocht en weet dat er een topic over is geweest maar kan het niet meer terug vinden. Ik ben op zoek naar een ZZZZ armsteun. Is deze er uberhaupt standaard geweest voor de E85? Bij de BMW dealer konden ze me vertellen dat ie niet te bestellen is. Ik heb er één gezien bij Roadster solutions, een kleine u voor achter de handrem en die van LeatherZ.

Kan iemand me op het juiste spoor zetten?

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik weet niet welk topic je precies bedoelt, maar je hebt de beschikbare armsteunen zo'n beteje wel gevonden. Voor de ZZZZ is er nooit een 'Ab Fabrik' armsteun geweest. Je hebt dus de wat hoeger Mark IV armsteun van LeatherZ die je met en zonder cup holder "insert" kunt kopen (lijkt mij niks een cup holder min of meer achter je elleboog) en de wat lagere van Roadster Solutions. Als je bij LeatherZ bestelt zou ik meteen de "bundle" nemen met daarin ook de armrests voor in de deuren ...

Link naar reactie
  • Administrator
Denk dat je nr 4 bedoeld

Nee, dat denk ik niet: dat is de term armsteun nauwelijks waardig en dan zou je bovendien een opening verwachten in de trent van: "het kussentje rond mijn handrem is kaduuk, waar koop ik een nieuwe" ...

Link naar reactie
Armsteun nodig dan? Er zit toch een elleboogkussen rondom de handrem? Het lijkt met anders veel te hoog liggen voor de rechter arm. Bloedsomloop moet het ook nog blijven doen :) .

Dat elleboogkussen was teveel gevraagd denk ik want zelfs die mis ik. Wel is er gekozen voor navigatie. Die zal het paasrittopic volgend nog van pas komen maar dat is een ander onderwerp :scratchchin: :thumbup::mellow: :mellow:

Link naar reactie

Hoi RalOne,

Misschien kan ik wat voor je doen, maar dan moet ik het even zien wat je precies bedoeld, ik zie dat je zondag ook met de paasrit meegaat, kunnen we dan even kijken.

Groet

Theo

Link naar reactie

Ja ik ben er zondag ook bij inderdaad. het beloofd een prachtdag te worden :thumbup:

Terugkomend op wat ik bedoel,

deze ken ik : http://www.leatherz.com/Merchant5/merchant...ode=Z4_Armrests

en deze http://www.roadstersolutions.com/media/Z4UltimateArmrest.jpg

Ik heb geen van beide. Zoals bij deze: http://www.autoscout24.nl/ListGN.aspx?vis=...|z4+te+koop|||P

Groet,

Remco

Link naar reactie
Ja ik ben er zondag ook bij inderdaad. het beloofd een prachtdag te worden :thumbup:

Ik heb geen van beide. Zoals bij deze: http://www.autoscout24.nl/ListGN.aspx?vis=...|z4+te+koop|||P

Je linkt leidt mij niet naar een bepaalde foto, maar naar een lange lijst advertenties.

Je zegt dat je ook geen kussentje bij de handrem hebt? Zeker weten? Het rood omcirkelde kussentje is weg? Wat zit daar dan bij jou?

2iht4yr.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Het rood omcirkelde kussentje is weg?

Dat zou in beginsel ook betekenen dat de leren afdekking van de handrem weg is. Da's namelijk een enkel onderdeel (nr 4, zoals door Ruud19 gepost). In dat geval kun je volgens mij ook niet allebei de LeatherZ / Roadster solutions armsteunen gebruiken, ik dacht dat je in ieder geval bij een daarvan wel het oorspronkelijke elleboogkussen / handremhoesje nodig hebt ...

Link naar reactie

Hoi Remco,

We zullen zondag wel even kijken of het te maken is, ik zag op die site trouwens wel een heel goedkope Z4

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lsai1vvvgjoh , deze dus

Oeps, ik zie het al, is een Engelse en dus het stuur zit rechts, jammer was geen verkeerde prijs :thumbup:

Tot Zondag :wub:

Link naar reactie

Bij mij zit het dus zoals op de advertentie site bij de onderstaande Z

BMW Z4 2.2I 170 PK Roadster Airco LM 45000 KM

Waar het kussentje normaal zit loopt bij het geborstelde aluminium door.

Anyways, ik zie jullie zondag :thumbup:

Groet,

Remco

Link naar reactie
Waar het kussentje normaal zit loopt bij het geborstelde aluminium door.

Krijg nou wat... dit heb ik nog nooit gezien. Valt me wel op dat de auto ook stoffen bekleding heeft. Volgens mij is dat nooit in NL leverbaar geweest. Heb jij ook stoffen interieur?

handrem.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

In ieder geval de 2.0 is wel met stoffen bekleding leverbaar geweest in Nl ... (bijvoorbeeld de Introduction uitvoering). Een snelle blik op Autoscout leert dat 2.0i's met stoffen bekleding inderdaad ook geen leren elleboogsteuntje hebben ... Goed gevonden detective Bas!

Link naar reactie
  • Administrator

Heb even de originele NL catalogus van 2003 gepakt ( dat boekje waar ik 7 jaar in heb liggen kwijlen :nono: )

daar staat een afbeelding in van de armsteum met de volgende omschrijving,

Armsteun voor, ergonomisch gevormd (in combinatie met stof-ledercombinatie ''Active Sports'', leder

''New England'' of met leder Oregon). (Standaard op de Z4 3.0.)

Link naar reactie
  • Administrator

Als je die kwijt wilt, zul je wel de zaag in het nu aanwezige 'aluminium rondom'stuk moeten zetten op de middenconsole...

Link naar reactie
Als je die kwijt wilt, zul je wel de zaag in het nu aanwezige 'aluminium rondom'stuk moeten zetten op de middenconsole...

Voor dat ik dat ga doen..... Dat lijkt me voor mij niet echt een optie. Ondanks dat bedankt voor de reacties zover!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.