Ga naar inhoud

Waar zijn onze post gebleven ?

Aanbevolen berichten

Hallo, volgens mij zijn er flink wat posten verdwenen, wie heeft ze "geleend"ik zie b.v. dat de Baron onder de 1000 posten zit.

Maar de grote vraag is natuurlijk wie heeft ze erbij gekregen (Ferry76 Niet) :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

geen stress liebe leute. De database is gewoon weer een keer door het schoonmaakprogramma gegaan. Dan worden (onder andere) alle posts weer opnieuw geteld.

Dat houdt in dat als er ooit posts van je zijn verwijderd in het kader van een "laten we de on topic lounges vooral leesbaar en on topic houden", je er een aantal mist.

Bij het deleten van de post zelf wordt de de postcount namelijk niet aangepast, dat wordt wel gedaan tijdens het schoonmaakprogramma (maar het is niet het doel van het schoonmaakprogramma, dat is het forum snel houden).

Link naar reactie
  • Administrator
ik zie b.v. dat de Baron onder de 1000 posten zit.
Dan worden (onder andere) alle posts weer opnieuw geteld. Dat houdt in dat als er ooit posts van je zijn verwijderd in het kader van een "laten we de on topic lounges vooral leesbaar en on topic houden", je er een aantal mist

Heeft de Baron dan zoveel onzin uitgekraamd wat is verwijderd, dat hij onder de 1000 posts is beland? Ik wist het wel! :unsure:

Link naar reactie

Wat een raar schoonmaak bedrijf is dat, zo komen we nooit aan het gewenste aantal :unsure:

Is er ook nog een schoonmaak bedrijf die alle nutteloze post verwijderd dan of irritante post B)

Link naar reactie
  • Administrator
Is er ook nog een schoonmaak bedrijf die alle nutteloze post verwijderd dan of irritante post B)

Ja, RVE & Co Cleaning Services... :unsure:

Link naar reactie

Zo haal jij de 1000 posts ook niet :thumbup:

Link naar reactie
Ja, RVE & Co Cleaning Services... :thumbup:

rest assured, dat bedrijf is twee weken geleden van naam veranderd: "RvE & Co banning services" :rolleyes:

Link naar reactie
Wat betreft het gebruiken van de zoekfunctie:

Het zou helpen om het hoofdstuk "de Z3 techniek Lounge" op te spliten in bijv. 12 i.p.v de huidige 6 groepen.

Navigatie, uitlaten, radio, speakers, vanos, motorolie etc zouden bijv een eigen hoofstuk kunnen krijgen.

Hierdoor kunnen mensen gemakkelijk wat vinden en dat vermindert het aantal nieuwe topics met vragen die al eerder behandeld zijn.

En dat zal de komende decennia(?) hard nodig zijn!

Daar wil ik wel tijd in stoppen.

Sorry bart, moest even wat opzoeken. Je bent wel allert zeg ;)

Link naar reactie
Sorry bart, moest even wat opzoeken. Je bent wel allert zeg :thumbup:

De oeps sloeg op een foutje van mijn kant ;).

Je kunt overigens je eigen post gewoon nog aanpassen hoor, dus je hoeft er geen nieuwe voor te maken. Maar ik heb de oude al weggekegeld, dus dat is ook weer geregeld.

Je suggestie voor het wijzigen van de fora moet ik nog eens rustig bestuderen, maar klinkt wel interessant.

Of het voor het zoeken op zich veel uitmaakt, weet ik niet. Ik zoek vrijwel altijd in alle fora tegelijk; het komt op de trefwoorden aan. En aangezien ze hier toch niet altijd on-topic blijven... ;-)

Link naar reactie
............het komt op de trefwoorden aan.

Zoek maar eens op trefwoord "navigatie"

40% van de topics heeft daar niets mee van doen.

navigatie vragen bij een Z3, (tomtom of ingebouwd in een radio) zullen heel anders zijn dan bij de Z4.

Ik zou bij vragen over de navigatie van een Z4, het liefst eerst naar Z4 gaan en daar in een afdeling "navigatie" zoeken.

Het zelfde geldt voor trefwoord "Radio"

Link naar reactie

Probeer eens:

In het tekstvak Zoek door sleutelwoorden: Typ de tekst +navigatie +systeem

In de lijst Zoek waar: Selecteer de optie Alle fora

In het groepsvak Resultaat type: Selecteer het keuzerondje Laat resultaten zien als berichten

Klik op de knop Begin met zoeken

Dan krijg je toch redelijk to-the-point hits?

(waarmee ik niet wil zeggen dat het opsplitsen van fora geen goed idee zou zijn hoor)

Link naar reactie
  • Administrator
Dat er leden zijn die überhaupt weten hoeveel berichten ze hebben gepost :blink:

Staat er gewoon bij :D

Hier is mijn duizendste post, jeetje hoe weet ik dat nou :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in