Ga naar inhoud

Filmbeelden vanuit de auto dynamischer maken

GuidoK

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welke adviseer je? De Motorsports Hero? Kun je geloof ik ook mee onderwater filmen

Ik heb inderdaad de Motorsports Hero, zit een goede zuignap bij en nog een hele selectie montagespul. Wel heb ik er nog een connectortje bij gekocht zodat je hem op een normaal camera statief kunt bevestigen. Met de meegeleverde behuizing kun je zonder problemen onder water filmen <_< en ik ga hem bij mijn volgende duiktrip dan ook zeker mee nemen. Ik had alleen wel ergens gelezen dat de groothoeklens onder water een beetje vage beelden kan geven aan de randen, maar daar zou dan weer een lens-opzetstukje voor te krijgen zijn.

Sinds ik dat ding heb valt het me ook op hoe vaak je hem gebruikt ziet worden op tv trouwens :blink: Zegt wel wat over de kwaliteit denk ik B)

Voor het monteren gebruik ik Adobe Premiere, maar ik begreep van m'n broertje (die een beetje in die hoek zit) dat Pinnacle Studio ook een goede is (en een stuk goedkoper dan Premiere) of als je voor de pro oplossing onder Windows wilt gaan: Avid. Op de Mac is iMovie al best wel goed en professioneler is Final Cut :foto: .

Link naar reactie
  • 3 weken later...

ja ehhhh :newblush: da's een goeie......

Weinig tijd, veel toe doen, beetje lui......

Bekijk het zo: euro vroeg tijdens de paasrit hoe het zat met de beelden van de knalrit :lachen:

Ik moet pinnacle ook nog een beetje leren :D

Link naar reactie
  • Administrator
Weinig tijd, veel toe doen, beetje lui......

Dan zal ik je pas volgend jaar tijdens de paasrit vragen hoe het met de video's van de CH-rit staat :newblush:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hoe heb je bovenstaand filmpje eigenlijk opgenomen?

Is dit met een 'compactcamera in filmmodus' gedaan of met een 'echte' videocamera?

Als je over hobbels heengaat lijkt het net alsof de camera heel soepel verend is opgehangen. Of stond de camera niet in een statief (uit het handje dus).

Qua beeld/hobbels ziet het er namelijk wel goed uit.

Op je youtube kanaal kon ik niet achterhalen wat voor camera je gebruikt (ik kon alleen achterhalen dat het bij jou thuis een behoorlijke beestenbende is met al die katten :birthday: )

Link naar reactie

@guido

haha jaa dat klopt,we hebben dr zelfs nu nog weer een bij.

nja ruimte zat

ik heb zo,n sony camratje gekocht toen dat hier op t forum druk besproken werd.

idd top dingetje dus !

ik had de zuignapsteun op mn navi scherm (in gesloten toestand)geplakt dat gin op zich prima

ik wil alleen wel iets anders verzinnen ik denk niet dat mn schermpje het zo heel fijn gaat vinden op de lange duur

ik twijfel nog over iets tussen de hoofdsteunen of vlak achter de voorruit

het zal t laatste wel worden

Link naar reactie

De beeldstabilisatie werkt dan goed van dat ding.

Hij zit hier denk ik een beetje in het midden van de ruit geplakt (dus midden tussen links en rechts).

Ik heb 'm zelf altijd links, maar dan krijg je in de bochten een wat raar perspectief.

Tussen de hoofdsteunen is denk ik ook mooi, dat kan je mooi zien in dat filmpje wat FerdinandC postte:

Sowieso is dat filmpje helemaal geweldig, ook qua montage.

Heeft de persoon die in dat filmpje rijdt hier ook een account?

Want driften kan ie wel :birthday: (ik doe het 'm absoluut niet na ('nog' niet hopelijk :drank:)

Link naar reactie

Er zijn meer actiefilms van Mayonaise gepost, ff zoeken.

Link naar reactie

Ja ik had z'n topic al gevonden.

Jammer dat ie de z al weer weg heeft gedaan en weer voor een e30 geopteerd heeft (weliswaar de geestelijk vader van de z3, maar ik denk niet dat hij ooit nog naar een meeting/rit zal komen)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in