Ga naar inhoud

Z3 bij Egbers Breda NZ-BB-79


Peter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja lage km stand heeft zijn prijs. Als de km`s kloppen, de auto is dealer onderhouden en heeft geen schadeverleden dan vind ik de prijs wel gerechtvaardigd. Kijk maar eens bij autohan wat ze voor BMW`s vragen met extreem lage km standen. Succes!

Link naar reactie
  • Administrator

Hij weet ze wel allemaal te vinden met een lagere km stand

Kijk die audi A5 2.7 TDi van 2008 met al 1.202km op de teller :rolleyes:

Link naar reactie

Omdat ik mij al een tijdje aan het orienteren was had ik mezelf al geregistreerd op dit forum.

Afgelopen maanden marktplaats afgestruind en zelden zo'n lage KM stand gezien met zo'n prijs.

Veelal zie je dan toch 110.000 km en 8000 als vraagprijs, is die 950 dan 50.000km waard?

Zullen zien, morgen wordt er een proefrit gemaakt.

Mocht iemand nog tips hebben of het een exorbitante vraagprijs vinden, horen we dat graag

Link naar reactie

Alleen een "verzamelaar" kan dat er voor neerleggen. Toch denk ik dat hij zijn budget anders zal verdelen dan alles aan deze kar uit te geven.

Het model is zeker niet exclusief. Ik bedoel, dat mijn buurvrouw zou denken dat ik gewoon een ouwe porsche gekocht heb voor € 10.000

Link naar reactie

Bmw 's ZZZ zijn er genoeg te koop ook voor een stuk minder.

Wat mijns inziens, prijs bepalend is, is hoe betrouwbaar een auto is.

Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar een 1.9 uit 1996 met toen 69.000 km op de teller overgenomen van mijn

buurman. Auto is 9 jaar in zijn bezit geweest en hij heeft hem echt gekoesterd. Zijn vrouw was er jaloers op. :drank:

Het is natuurlijk nooit een garantie, maar voor zo'n auto wil ik graag iets meer betalen.

Pareltjes zijn duurder. Dus als het hele doopceel er bij is............en je de oude eigenaar eens belt???!!!

Is natuurlijk nooit een garantie maar het risico op plezier ipv ellende is dan groter.

Tjee, wat een serieus antwoord. :D

In ieder geval veel succes met je beslissing.

Link naar reactie
Omdat ik mij al een tijdje aan het orienteren was had ik mezelf al geregistreerd op dit forum.

Afgelopen maanden marktplaats afgestruind en zelden zo'n lage KM stand gezien met zo'n prijs.

Veelal zie je dan toch 110.000 km en 8000 als vraagprijs, is die 950 dan 50.000km waard?

Zullen zien, morgen wordt er een proefrit gemaakt.

Mocht iemand nog tips hebben of het een exorbitante vraagprijs vinden, horen we dat graag

En, hoe was de proefrit?

Is de Z3 nu van eigenaar veranderd?

Heb je de motorkap nog open gehad? En ... de originele 'metalen sticker' op zijn plaats?...

Link naar reactie
  • Administrator
Ik bedoel, dat mijn buurvrouw zou denken dat ik gewoon een ouwe porsche gekocht heb voor € 10.000

Schat ze het nog hoog in, vind ik :thumbup:

Link naar reactie

Nope, was helaas niets.

Heb hem zelf niet gezien (mijn vader en oom zijn langsgegaan nu ik in het buitenland zit).

Conclusie is:

-Geen documenten die de KM stand ondersteunen

-Relatief veel slijtage en kras op deur

-Geen beschermingssticker bij motorkap, wat zou kunnen duiden op schade + overspuiten.

Helaas, we gaan gewoon verder met zoeken

Link naar reactie
Nope, was helaas niets.

Heb hem zelf niet gezien (mijn vader en oom zijn langsgegaan nu ik in het buitenland zit).

Conclusie is:

-Geen documenten die de KM stand ondersteunen

-Relatief veel slijtage en kras op deur

-Geen beschermingssticker bij motorkap, wat zou kunnen duiden op schade + overspuiten.

Helaas, we gaan gewoon verder met zoeken

Geen reclame.... pffff....

Misschien zit hier nog iets bij! http://www.autotrader.nl/auto/kopen/zoekre...amp;modellen=Z3

Veel succes!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.