Ga naar inhoud

Waar is mijn schater-emoticon?

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Tijd voor een harde hand. Geef mij een bezem en ik ga wel vegen

Da's een idee, even overleggen met Bart.

Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Da's een idee

Laat hem dan eerst maar eens door z'n eigen onzin van de afgelopen jaren heenvegen om te oefenen, heeft 'ie al een jaartaak aan :thumbup:

Hopelijk blijft het bij een idee, maak dan nu maar vast een backup...

Link naar reactie
Laat hem dan eerst maar eens door z'n eigen onzin van de afgelopen jaren heenvegen om te oefenen, heeft 'ie al een jaartaak aan :angry:

Er is een grens mijn beste, maar voor een aantal loopt die schijnbaar eindeloos door. Zelfs ik kom af en toe niet meer door het oeverloze gezwam heen :thumbup:

Link naar reactie
Ik vind bart overigens niet het type dat het bijltje erbij neer gooit. Alleen vanwege het vegen van een bepaald topic :thumbup:

Nee zeg, natuurlijk niet - dat Frank's Tsunami-topic in de prullenbak is verdwenen is meer een symptoom dan een oorzaak.

Link naar reactie

Had hem perongeluk gepost voordat ik 80% van de tekst wilde verwijderen.en daar een werkelijk uiterst grappig ;) commentaar op wilde leveren.

Heb hem daarna weer opgeroepen om alsnog be bewerken

(of kwam mijn commentaar niet grappig over :thumbup::angry:)

Link naar reactie
  • Administrator
die uiterst grappige opmerking er bij had gezet

Wat was er zo grappig aan dan? Heb hem namelijk nog net kunnen lezen toen ik mijn bericht aan het plaatsen was :rolleyes:

Link naar reactie

Als dat nu ook weer eens een full quote van je was geweest, hadden we Henk's grap nog kunnen zien. Dan hadden we eindelijk eens iets gehad aan je nasty habit tot full quoten :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Dan hadden we eindelijk eens iets gehad aan je nasty habit tot full quoten B)

Ik eis rectificatie! FULL quoten doe ik al tijden niet meer, of het moet de lading dekken. Zoals nu ook, staat er maar een gedeelte van de quote, dus geen FULL :rolleyes:

Daarbij kon ik hem niet quoten omdat ik mijn bericht aan het typen was en ik onder het typeschermpje zijn tekst zag staan :mellow:

Link naar reactie
  • Administrator

Pffff muggezifter... :rolleyes:

Full quote is een complete laptekst van meer dan 2 regels in een krantenartikel plaatsen, dan wordt het pas onleesbaar.

Zoiets:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce ornare molestie mi, a lacinia orci luctus ac. Nulla elit diam, sodales eget sodales quis, sodales id nunc. Quisque sagittis consectetur cursus. Ut dignissim ornare orci et semper. Curabitur cursus, odio adipiscing suscipit interdum, dolor massa fringilla nisi, non vulputate metus dui nec velit. Etiam lorem risus, scelerisque quis varius ut, luctus in risus. Phasellus placerat egestas erat interdum interdum. Maecenas eget sem sed turpis accumsan commodo. Sed fermentum malesuada dictum. Suspendisse facilisis mattis nibh, vel fermentum arcu dictum et. Nullam eget feugiat purus. Etiam erat tellus, condimentum id imperdiet id, placerat in tortor.

Vivamus congue fringilla semper. Sed enim neque, cursus in viverra non, mollis nec enim. Fusce metus sem, cursus vel ullamcorper in, cursus ac lectus. Nam tristique sagittis congue. Donec odio eros, cursus sit amet dignissim nec, semper id diam. Fusce malesuada enim ut diam sodales porta. Vestibulum lobortis nisi at massa euismod non elementum justo varius. Phasellus id blandit felis. Curabitur faucibus quam ac erat tempus fringilla. Donec congue nunc quis erat molestie id accumsan nisl malesuada. Praesent nulla nulla, vulputate eu faucibus eu, tincidunt in mi. Integer volutpat blandit mattis. Integer non mi a enim tincidunt rutrum sed sit amet nisl. Fusce rhoncus nulla nec eros lacinia in ullamcorper augue sollicitudin. Ut non leo tristique purus feugiat cursus ut quis nisl. Aenean quis augue tortor. Sed purus sapien, fringilla at convallis venenatis, rutrum eu ligula. Suspendisse felis nisl, tempus non semper id, lobortis vel sapien. Morbi pharetra mauris lacus, a hendrerit lorem.

Overigens is een quote boven een antwoord op een 4" schermpje trouwens ideaal, hoef je niet telkens omhoog te scrollen om te zien waar iemand op reageert.

Link naar reactie
Full quote is een complete laptekst van meer dan 2 regels

Haha, moonwalkin' like Michael :rolleyes:

Link naar reactie

Kunnen we mensen die veel onzinnigheden posten niet gewoon DOWNSIZEN naar 1.8 member? Of, nog herkenbaarder, naar 1.1...... als voorportaal van een ban :rolleyes:

Als member van het eerste uur vind ik wel dat we de laatste tijd veel 'schop maar raak' topics hebben. Daar zijn ander fora voor in het leven geroepen.

Het gaat hier om een gezamelijke hobby.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.