Ga naar inhoud

Waar is mijn schater-emoticon?

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Mijn favoriete emoticon is foetsie en ik wil hem graag terug. Wie heeft hem gezien? In oude topics is hij nog wel zichtbaar, maar als ik nu :schater: typ, verschijnt die niet meer... rara hoe kan dat?

:thumbup:

Oh ja, het gaat om deze: schater.gif

Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hadden we het gisteren nog over tijdens het WK XL schnitzel verzuipen in Pfeffersauce...

Ik heb de :schater: emoticon uitgezet in het control panel. Als een stille hint naar members die vaak onnodige posts plaatsen in de non-off-topics gevolgd door precies die emoticon.

De posts in kwestie waren vaak niet eens iets om te schateren in de ogen van anderen. Dus ik dacht: zet die smiley maar eens uit, eens kijken wat er gebeurd. Ik heb wel een afname gemerkt, maar ook gebruik van :thumbup: als vervanging.

Indien gewenst kan ik de betreffende members ook wel een niet-stille hint via PM geven, is mij om het even.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb de :schater: emoticon uitgezet in het control panel.

Aha, u is de dader? :thumbup:

Geeft niet, pluk ik ze wel van Hyves... smiley_lollol.gifsmiley_lol.gif

Link naar reactie
Aha, u is de dader? :peace:

het kunnen er maar 2 zijn: Bart of ik

Geeft niet, pluk ik ze wel van Hyves...

Hyves, past wel bij je inderdaad. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
past wel bij je inderdaad.

Ja, je moet wel hè als je vrouw, vrienden, vriendinnen, neefjes, nichtjes, ooms, tantes en vage ex-en het ook hebben schater.gif

Link naar reactie
  • Administrator

Je denkt door het verwijderen van een emoticon de toon van de posts te beinvloeden? :thumbup: Nou, ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Je denkt door het verwijderen van een emoticon de toon van de posts te beinvloeden? :peace: Nou, ik ben benieuwd!

Zie het als een experiment om te zien of je door een component van de uiting van ongewenst gedrag (de :schater: smiley) te verwijderen het ongewenst gedrag (het plaatsen van totaal irrelevante en niets toevoegende grappig bedoelde posts in een non-off-topic lounge) kunt verminderen. :thumbup:

Natuurlijk is door het expliciet maken van de bedoeling van het experiment het geheel van het onbewuste naar het bewuste gehaald en is nu het wetenschappelijke deel van experiment deels verloren. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat members bij zichzelf te rade gaan (even in de spiegel kijken als het ware :m: ) voordat ze weer zo'n totaal irrelevante en niets toevoegende grappig bedoelde posts in een non-off-topic lounge plaatsen.

Ik weet namelijk niet of jullie het gemerkt hebben, maar 1 van de 2 admins heeft besloten dat ie er wel even klaar mee is en is op het forum weer even gewoon "member" is, dat het het allemaal niet waard is om uit te gaan van bepaald gezond verstand in de kwestie hierboven.

Die andere Admin ben ik en ik blijf er geloof in houden dat een oproep aan dat gezond verstand best wel eens zou kunnen werken en anders de sociale correctie van diegenen die het ook zo zien wel. Als laatste redmiddel hebben we altijd deze nog: p_delete.gif

Ik denk dat het na dit topic alleen maar weer erger wordt.

Ik ben blij dat je je aangesproken voelt. :D

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Mijn favoriete emoticon is foetsie en ik wil hem graag terug.

Daar kom je dan ook pas laat achter.. :rolleyes:

Mij is opgevallen dat er iets is veranderd met die smileys.. volgens mij is er 1 weg..? :unsure:

als het goed is deze --> schater.gif

Ik weet namelijk niet of jullie het gemerkt hebben, maar 1 van de 2 admins heeft besloten dat ie er wel even klaar mee is en is op het forum weer even gewoon "member" is,

Er staat anders wel gewoon nog admin bij..?

Hopelijk dat hij weer snel uit z'n dip is.. want ik vind het toch altijd wel bewonderingswaardig

dat je mensen hebt die hun vrije tijd gebruiken om een forum in het gelid te houden. :thumbup:

Tja

The real MacGyver

Groep: Admin

Link naar reactie
De posts in kwestie waren vaak niet eens iets om te schateren ...

Indien gewenst kan ik het betreffende member ook wel een hint via PM geven.

Heb je die hint al aan rob gegeven?

Link naar reactie
Er staat anders wel gewoon nog admin bij..?

Ja, Bart is ook nog gewoon admin, we doen nog steeds samen de user validatie onder de motorkap van het forum. En hij is nog steeds de enige die ooit de manual :book: van de forumsoftware gelezen heeft :unsure: dus ik heb zijn hulp hard nodig.

Maar hier op het forum gaat hij zich even niet meer bezig houden met pogingen om een en ander in goede/betere banen te leiden.

Gelukkig gaat ie wel nog mee op ritten. Sterker nog, hij reed harder mee dan ooit tevoren afgelopen zondag :rambo: (voor zijn doen dan he :rolleyes: )

Rob noemt de verdwenen emoticon "zijn" emoticon, denk je dat die hint dan nog nodig is :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Aha kijk, is voor sommige wel makkelijk om ( schater.gif )als handtekening in te stellen.

Als ze die toch bij iedere post gebruiken..... :rolleyes:

Link naar reactie

Kun je misschien ook de Kiss smiley verwijderen?

Ik bedoel, er zijn hier kerels (?) met autos van ruim 250 Pk, die elkaar kusjes geven omdat ze bang zijn dat hun zwakzinnige grapjes verkeerd begrepen worden. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Zie het als een experiment

Mijn experiment heeft ook gewerkt... dat er weer onmeunig onzinnige replies komen op een nog onmeuniger onzinnig topic. 't Is soms net alsof hier een kudde schapen wordt gehoed :)

Daar kom je dan ook pas laat achter.. :unsure:

Ik ben te druk met andere dingen om alle posts door te kunnen spitten, dus ga tegenwoordig wat selectiever te werk :thumbup:

Ik zal maar eerlijk zijn... ik snap niet altijd alle hints :P

Link naar reactie

Tijd voor een harde hand. Geef mij een bezem en ik ga wel vegen :thumbup: Ik vind bart overigens niet het type dat het bijltje erbij neer gooit. Alleen vanwege het vegen van een bepaald topic :P Ik vind/vond dat hij het uitstekend doet/deed :unsure: Dus Bart kom op, je word niet voor partime admin betaald :)

Link naar reactie
  • Administrator
Geef mij een bezem

Dan wordt het helemaal een chaos hier... :unsure:

Misschien kun je die van Yangkie's schoonmoeder een keer lenen? :P

Dus Bart kom op, je word niet voor partime admin betaald :thumbup:

Misschien ook wel niet voor fulltime en is dat het probleem?

Link naar reactie
Zie het als een experiment om te zien of je door een component van de uiting van ongewenst gedrag (de :schater: smiley) te verwijderen het ongewenst gedrag (het plaatsen van totaal irrelevante en niets toevoegende grappig bedoelde posts in een non-off-topic lounge) kunt verminderen.

Ok... Ik begrijp dat je het opvoeden van de kinderen volledig aan Simone overlaat... Komt nooit meer goed natuurlijk WHAAHHAAAAHHAAAAAAAA

Maar eh, volgens mij overzie je nog niet de risico's van dergelijke wetenschappelijke experimenten in een dergelijk gezelschap... En ik mis de controleproef natuurlijk :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.