Ga naar inhoud

Welk forummembder woont in de buurt van Vledder/Assen

Aanbevolen berichten

Ik heb een Z3 op het oog in Vledder

http://link.marktplaats.nl/432985234

ik zou willen weten of een forum lid mij een dienst wil bewijzen en eens langs deze z3 te gaan om te kijken hoe

deze z3 eruit ziet

en dan met name of deze schade heeft gehad of niet.

uit de mailwisseling blijkt dat het een handelaar betreft boekjes zijn afgestempeld t.m. 97000 km stand is 120000 en de lampjes zijn groen, rara.

verder geeft de verkoper aan dat de z3 wel erg goed in de lak zit.

kortom om nu ff 400 km te rijden en onverrichter zaken weer terug te rijden vind ik ook weinig interessant vandaar dit verzoek.

Ik hoor graag van je.

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

400 km pff man das net een lekker ritje voor op een zaterdag!

het heet hobby hoor dus eeh je moet er wel wat voor over hebben.

als een ander voor je kijkt dan weet je uiteindelijk nog weinig tenzij je precies weet hoeveel de ander verstand van auto,s heeft.

maar goed als tie in mijn buurt stond zou ik t ook wel doen voor je maar ik zou zelf gewoon die km,s rijden why not!

Link naar reactie
400 km pff man das net een lekker ritje voor op een zaterdag!

het heet hobby hoor dus eeh je moet er wel wat voor over hebben.

als een ander voor je kijkt dan weet je uiteindelijk nog weinig tenzij je precies weet hoeveel de ander verstand van auto,s heeft.

maar goed als tie in mijn buurt stond zou ik t ook wel doen voor je maar ik zou zelf gewoon die km,s rijden why not!

Ja 400 km ff op en neer in een Hyundai i10 schiet ook niet op dus als iemand mij behulpzaam kan zijn graag.

Kijk als iemand daar inde buurt kan zien of ie in elkaar heeft gezten scheelt het mij een dag op en neer rijden,

tuurlijk moet ik ook zelf gaan kijken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in