Ga naar inhoud

Andere velgen op 2.8

Aanbevolen berichten

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even off topic hoor, maar ook aan Hendrik een (misschien beetje domme) vraag;

Ik heb nu velgen waar ik heel blij mee ben (van laatste 5-serie M pakket), dat is geen breedset, maar kan ik achter wel de velgen houden en er bredere banden op zetten? Dus een breedset van maken? Of moet de velg dan ook breder zijn? Nu is achter de breedte 225 of 235, en breder vind ik zoveel mooier staan en lekkerder rijden, dus volgende zomer liefst een breedset.. maar liefst ook met deze velgen!

Kanda? :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Een breedset houdt in dat je velg achter breder is dan de voor velg.

Bijvoorbeeld 8J voor en 10J achter.. en dus niet alleen bredere banden achter dan voor..

Beter zou jij dus een nieuw setje velgen kunnen kopen.. :D een breedset wel te verstaan.. :thumbup:

Link naar reactie

Je hebt nu 8,5X18 rondom met 225/40/18

Je kan op 8,5X18 ook naar een 255/35/18

Dan maak je met de banden een breedset, vaak toegepast wanneer een velg in één maat zijn te krijgen.

Even off topic hoor, maar ook aan Hendrik een (misschien beetje domme) vraag;

Ik heb nu velgen waar ik heel blij mee ben (van laatste 5-serie M pakket), dat is geen breedset, maar kan ik achter wel de velgen houden en er bredere banden op zetten? Dus een breedset van maken? Of moet de velg dan ook breder zijn? Nu is achter de breedte 225 of 235, en breder vind ik zoveel mooier staan en lekkerder rijden, dus volgende zomer liefst een breedset.. maar liefst ook met deze velgen!

Kanda? :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Dan maak je met de banden een breedset, vaak toegepast wanneer een velg in één maat zijn te krijgen.

Als ik jou was, had ik hem een nieuw setje velgen aangesmeerd.. :thumbup: :D

+

Ik persoonlijk vind het niet zo mooi als je banden op de voor en achter velg er anders om heen zitten,

8.5j met 225 staat licht getrokken

en

8.5j met 255 staat "boller" om de velg.. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in