Ga naar inhoud

radio code

Aanbevolen berichten

Leute,

Kan iemand voor de mij de code regelen van onderstaande beauty? Heeft mijn broer op de kop getikt op Ebay in Dld en het wordt de tussenstap naar de CD43: ik ga de wisselaar-ingang foppen zodat ik mijn mp3 spelertje er aan kan pluggen.... Maar ja, zat geen code bij. Ik weet ook niet zeker of hij het helemaal doet, maar toen ik hem even aangesloten had, ging hij wel aan en vroeg om de 4 nuttige nummertjes.

IMAG0212_small.JPG

IMAG0213_small.JPG

ik heb Tja al een PM gestuurd want ik weet dat hij ook "the man" is. Ik weet alleen niet wanneer hij weer online is en ik ben ZO benieuwd of dit ding het uberhaupt doet dat ik niet wil wachten :thumbup:

PS: Werkt het invoeren bij deze hetzelfde als bij de Reverse? 1 2 3 4 gebruiken en dan "rechts zoeken" drukken? Nou ja, daar kom ik wel achter.

PS2: ik heb de M velgjes met zomer-rubbers er weer op zitten: ziet er wel anders uit nu de originele vering er weer op zit...

IMAG0220_small.JPG

IMAG0221_small.JPG

groetjes!

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ik zou ook zeggen ga naar de dealer, wat kost zo'n code nou, paar tientjes? Is niet leuk natuurlijk maar je hebt de radio zo goedkoop op de kop getikt dat dit er nog wel af kan lijkt me? :thumbup: En geloof me, met zo'n auto ga je alleen maar meer uitgeven....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.