Ga naar inhoud

Brabant-rit op Hemelvaartsdag donderdag 2 juni


Brandrover

Aanbevolen berichten

Organisatie........... top

Route................... top

Weertje.................top

Gezelschap........... top

Geen slippen maar toch rijvaardigheidstraining............keren op de weg......en niet zo maar 1 keertje.....nog gratis ook.

Rogier en Merlijn bedankt! :huh:

Link naar reactie
  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rogier een Merlijn,

Allereerst compliment voor de organisatie !!! Ik heb met volle teugen genoten.

Na een prachtige start van de dag bij de Abdij volgde voor mij de eerste rit met het forum.......

Ik sluit me geheel aan bij Ad K. Top dag.!!!

Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar.https://www.bmwzforum.nl/style_emoticons/default/wave.gif

Link naar reactie

Knappe rit door het mooie Brabant ;) Hier en daar toch nog lekker wat kunnen driften :huh: Erg mooie locaties bij de abdijbrouwers, even in gedachte houden.....

Rogier, Merlijn en ega's, bedankt voor de mooie en gezellige dag. :huh:

Link naar reactie

Ook weer thuis in Amsterdam na een lange maar zeer geslaagde dag in Brababwe. Complimenten voor Rogier en Merlijn voor de organisatie. Superdag, iedereen bedankt! :huh:

Link naar reactie
  • Administrator

Al weer ff thuis, na deze geweldige dag.

Alles was :huh: ontvangst-route-lunch-route-wegafzetting-terrasje-omleiding-fout gereden-route-eten-weer :huh: naar huis ;).

Rogier Merlijn complimenten, de rijvaardigheidstraining niet eens gemist.

:wub: volgt

Link naar reactie

Zo, we zijn ook weer thuis (kwart voor 11) een heerlijke dag gehad mooie route en zoals bleek hebben we voor een mooie chaos croket echt niet nodig dat kunnen we zelf ook dus. :huh:

Merlijn, Rogier en lieve dames bedankt voor de mooie dag en zeker voor herhaling vatbaar, dus op naar de Brabantrit van 2012, dan zijn we er zeker weer bij

Theo en Leidy

:huh:

Link naar reactie
  • Administrator

Hier een paar filmpjes, kwaliteit...flut. filmen en rijden ganiezogoe

Zzzazkia

Ruud en Arno

Ruud

Link naar reactie

Heerlijke dag gehad. Leuk weer eens te rijden in m'n 'achtertuin' en 'frietjes te snuiven' in Postel.

Rogier en Merlijn, dank voor alle moeite, samen met jullie partners!

Jammer dat we de groep bij deel 2 kwijt raakte en bij deel 3 de groep al weg was voordat wij ons drankje hadden.

Hierdoor gingen denk ik de 'tricky' stukjes waar Rogier het over had danig mis. Dus helaas moeten we deel 3 een andere keer maar rijden :huh:.

Maar, ach, wie wil er niet graag een goede reden om weer een keer een stukje te moeten toeren :huh:.

@M-Estoril en Bridders: zo'n geweldige navigator als dat ik was bij deel 2 (ik zeg het maar even zelf :wub:), zo'n puinhoop werd het bij deel 3... sorry... Volgende keer mag 1 van jullie voorop ;).

Link naar reactie

Rogier/Merlijn, de regen aan complimenten houdt niet op en ook niet bij mij. Het was een fantastische dag, heerlijk Brabant, heerlijk weer, heerlijke groep, heerlijk eten. Nog even drie heerlijkheden zoeken en het was de 2e ANWB 7-heerlijkheden route geweest. Toppie!

En dat de navigatie af en toe te wensen overliet maakt me niks uit. Ik heb me kostelijk vermaakt over de aanhoudende discussies, al dan niet via de walkie-talkie. "Nee, we moeten terug hoor. Volgens mij twee weggetije terug". "Weet iemand hoe deze weg heet?". "Maar nu gaan we meer Belgie in, we moesten toch weer naar Nederland?". "Het was hier toch linksaf?". "Nee, we moesten daar rechts. Dat staat hier toch?" "Nee yoh, da's een foutje in het routeboek..." :D . En de mannen maar sturen en commando's opvolgen. :lol2:

Link naar reactie

Zo ben ook weer thuis, ik bedoel net wakker :sleepy: .

Rogier een Merlijn, met zulk mooi topweer kan er nog weinig fout gaan toch.

Af en toe even een verkeerde afslag om iedereen scherp te houden, jaja of wist Merlijn het zelf ook even niet meer :lol:

Het was een mooie tour in een mooi landschap en toch lekker in de buurt, was in 45 min. thuis (al zegt dat niets ovder de afstand :lol2: ).

Volgend jaar maar weer, en de dames ook bedankt voor alle hulp en ondersteuning die nodig was, zelfs op de route dat we niet rechtdoor moesten maar over het spoor :D

Link naar reactie
  • Administrator
DISA
En; had de oude net zoveel speling als in het filmpje? Waar heb je dat ding eigenlijk besteld en wat waren de kosten?
Link naar reactie

Ook wij hebben genoten van deze heerlijke dag.

Het zonnetje heeft wat sporen achtergelaten, :lol2: maar dat kleurt wel weer bij.

En wat heeft Brabant toch mooie gebieden.

Bedankt voor deze onvergetelijke ervaring.

Jolanda en Henk. :D

Link naar reactie

Het was een mooie route, topweer, toplocaties om weer bij elkaar te komen en na het eten bij de laatste locatie kwam er als kers op de taart nog een Wiesmann langs.

Bedankt Rogier, Merlijn en de dames :lol2:

Benieuwd trouwens of een Wiesmann als halve BMW als exoot wordt beschouwd en toegang zou krijgen tot het forum....?

Link naar reactie

Bedankt voor de schitterende tour gisteren! We hebben genoten. En ik heb ook al een mooi plekje voor de keychain hanger gevonden :lol2: Hoop dat niemand aanstoot heeft genomen aan iPad/Google. We vonden de weggetjes schitterend, en we hebben ook weer optimaal kunnen genieten van het weer in mijn geliefde autootje. Volgende keer zeker weer!

Gr,

Moozz

Link naar reactie

Ohhh :o wat een leuke complimenten. Wij vonden het ook een enorm geslaagde dag. "Kei bedankt" voor het deelnemen en heel graag tot ziens bij een volgende rit zoals inderdaad de Tour d'Asperge bijvoorbeeld!

Groeten, Rogier & Antoinet

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.