Ga naar inhoud

Brabant-rit op Hemelvaartsdag donderdag 2 juni


Brandrover

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zie bericht 98

1. HET VERSCHULDIGDE BEDRAG IS TE VINDEN OP DE EERSTE PAGINA

2. GRAAG HET BEDRAG OVERMAKEN OP REK NR 134168062 T.N.V. W.R. GRUNEWALD TE MIERLO O.V.V. "HET CIJFER DAT VOOR JE NAAM STAAT" EN JE FORUMNAAM

3. OVERBOEKING DIENT BINNEN TE ZIJN OP 27 MEI

HET BEDRAG VOOR HET RIJVAARDIGHEIDSGEDEELTE IS GEBASEERD OP HET HUIDIGE AANTAL AANMELDINGEN VOOR DIT ONDERDEEL. DAAROM GELDT DAT JE OOK BIJ AFZEGGING HET BEDRAG VAN € 22,50 MOET BETALEN. BEDANKT VOOR HET BEGRIP

Link naar reactie
  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Rogier en Merlijn,

Er is al een paar keer naar gevraagd geloof ik, maar ik vraag het dan toch nog maar een keer.

Startplaats is Tilburg dat is duidelijk, maar de locatie is volgens ons nog niet bekend gemaakt, dus graag nog even duidelijk aangeven :wave::thumbup:

Alvast bedankt namens alle idiote, maffe en gekke Z deelnemers ;) :fiew:

Link naar reactie
- De route zal voorzien zijn van een leuke lunch locatie en mogelijk nog 1 of 2 koffiestops, dit wel op eigen kosten.

duidelijk toch :fiew:

;) Dat stond er eerst nog niet precies zo geloof ik en ik had via PB van Brandrover begrepen dat er mogelijk nog een locatie geregeld werd.

Ik had nog niet de moeite genomen de eerste pagina opnieuw te lezen. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
niet de moeite genomen de eerste pagina opnieuw te lezen

Maakt niet uit, heb ik gedaan voor je ;)

Link naar reactie

Goed, daar gaan we dan......Ik kreeg gister avond dit mailtje van de rijvaardigheidslocatie:

Beste Rogier,

Tot onze spijt moeten we de 2de juni afzeggen. We krijgen geen instructeur geregeld die bereid is jullie te begeleiden op het glijvlak. Daar het een vereiste is om een gekwalificeerde instructeur bij het glijvlak te hebben kunnen we jullie “training” niet door laten gaan. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Frank den Ouden

DIT BETEKEND DUS DAT DE RIJVAARDIGHEID NIET DOOR KAN GAAN :thumbup:

Ik heb nog gevraagd of het opleidingscentrum van Nuenen kan helpen als alternatieve locatie maar zij kunnen pas a.s. maandag of dinsdag iets laten weten. In 2 dagen krijgen Merlijn en ik de route niet veranderd incl routeboek aanpassingen. We zijn enorm teleurgesteld. ;)

Concreet: WE MAKEN ER NOG STEEDS EEN "KEI GAVE RIT" VAN (mar dan zonder rijvaardigheid)! Mochten er deelnemers zijn die af willen zeggen vanwege dit vervelde feit dan hebben we daar alle begrip voor en ontvang je het geld contant retour op de 2e juni of maak ik het over als je af wil zien van de rit. We zullen halverwege de rit een pauze houden bij de Abdij van Postel en daar kunnen we dan ook ietsje langer blijven zodat niet gehaast hoeft te worden.

EXCUSES VOOR HET ONGEMAK en ik hoop dat iedereen begrijpt dat dit niet in onze macht ligt.

Hopelijk toch allemaal tot donderdag. Groeten van Rogier en Merlijn :fiew:

Link naar reactie
  • Administrator

Jammer, maar als zij geen instructeur kunnen regelen dan houd het op.

Het zou leuk zijn geweest maar mag de pret niet drukken, wij melden ons niet af

ik zeg rijden met die hap :thumbup:

Link naar reactie
Startplaats is Tilburg dat is duidelijk, maar de locatie is volgens ons nog niet bekend gemaakt, dus graag nog even duidelijk aangeven :blink::thumbup:

Waar is inderdaad nu de startplaats in Tilburg ???

Link naar reactie

Vervelend :thumbup: voor diegene die zich hadden verheugd op een partij-tje slibberen, maar geen reden om af te zeggen lijkt me.

Het gaat toch om het toeren........de weersvoorspelling is ook gunstig... :blink: ...dus laat het maar gauw donderdag worden :wave: .

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Wat een goede reacties! Bedankt dat jullie allemaal nog mee willen doen en bedankt voor het begrip, super :thumbup: . Zoals aangegeven regelen we de terugbetaling direct 's morgens voor de rit.

Het start adres:

Abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven

Eindhovenseweg 3

5056 RP Berkel-Enschot

Ontvangst: 09.00 uur

Briefing route: 09.30 uur

Vertrek ca 10 uur of eerder voor diegenen die het routeboek willen volgen

Te bereiken:

met je ZZZ/ZZZQP/ZZZZ/ZZZZQP

Vanaf Rijksweg A58 (vanuit richting Breda en Eindhoven): afslag 10 Hilvarenbeek (Tilburg-Oost); dan richting Tilburg-Centrum (=Kempenbaan); ná BP-tankstation 2x rechtsaf (= Koningshoeven, overgaand in Eindhovenseweg ). Deze weg gaat langs de abdij naar Moergestel. Vanaf Rijksweg A65 (vanuit richting ‘s-Hertogen-bosch): deze weg komt uit op A58 en gaat via hierboven aangegeven route naar de abdij.

Groeten Merlijn en Rogier

Link naar reactie
Abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven

Nou maar hopen dat de paters niet te veel gedronken hebben de vorige avond en de poort op tijd op hebben gemaakt zodat we binnen kunnen. :thumbup:

abdijbierglasned.jpg

Hopelijk hebben ze ook koffie gezet want als we bij de start al aan het huisdrankje moeten beginnen kan het een leuke dag worden.

Groeten

Ad

Link naar reactie
Hopelijk hebben ze ook koffie gezet want als we bij de start al aan het huisdrankje moeten beginnen kan het een leuke dag worden.

Oh, oh....ook nog even pauze bij de paters in Postel.

belaffligemposteldobbel.jpg

Die kunnen ook een biertje brouwen......kunnen we niet beter met een touringcar gaan :thumbup:

Misschien dat ik deze nog kan regelen voor donderdag

pinkbusburningman.jpg

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Mooi startpunt om deze dag te beginnen en niks mis mee om de dag met een fijn drankje te starten, behalve als je natuurlijk nog een stukje moet rijden.

Link naar reactie
  • Administrator

Heren heren,

gooi de inschrijving eens open, ik wil die Z1 van Arno zien ;) , de E89 heb ik al vaak zat gezien :angry:

Link naar reactie

hey een tourrit in de buurt, helemaal gemist. :angry:

Heb toch geen tijd op de dag, maar kom smorgens wel even langs gereden met de QP. ;)

Link naar reactie
  • Administrator
Ben benieuwd want heb een Z1 nog niet gezien van dichtbij.

Bij mijn ''dealer'' de straat uit 2x Z3 2xZ1 en 1xZ8 en dat voor een BMW service punt in een dorp

dus ikke wel :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.