Ga naar inhoud

El Rene's grote twijfeltopic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Maar met al die "verplichte" aanpasingen en BPM restwaarde en de hele mikmak niet zo'n overdreven goedkoop exemplaar meer ....

Link naar reactie
Originele kieuwen er weer op. Originele nieren terug. Witte gaas in de spoiler vervangen. Wellicht andere velgen. In potentie een hele mooie Z :thumbup:

x2

unmodden van het echt lelijke spul is in een middagje gedaan...

---- einde van het tweede twijfeltopic ------

Link naar reactie

Misschien een wat gekke vraag, maar ik probeer in contact te komen met de vorige eigenaar van deze M Roadster: http://bit.ly/ecI3iS

Ik wil hem, Sander als ik het wel heb, wat vragen stellen over de (onderhouds)historie van deze M. De verkoper weet ervan en heeft geen bezwaar.

Dus: Sander wordt gevraagd zich te melden bij de informatiebalie, in dit geval mijn pb-box. Bij voorbaat dank!

Groet, René

Link naar reactie
  • Administrator

Zit jij hier proefritten maken te promoten? Waar moet dat jong dat doen? Volgens mij zijn sommige autobedrijven daar niet zo happig op :schater:

Link naar reactie
.2 een 3.0i, omdat 200 pk eigenlijk nog te weinig is;

Gisteren nog het snot voor de ogen gereden door een Leon Cupra (ik neem aan getuned maar optisch niets te zien). Dus met 230 pk van de 3.0 kom je er ook niet meer tegenwoordig.

Aan een M hangen natuurlijk ook wat andere kosten. Lijkt me toch een persoonlijke afweging; grotere motor is iets duurder in aanschaf en verbruik maar uiteraard ook sneller om eens een open deur in te trappen... Ik heb sowieso het beeld dat bij de Z3 de 6 cilinders meestal meteen de 2.8 zijn. De nieuwere motoren zijn vrij zeldzaam ook in de Z3 en (daarom) vaak een stuk duurder. Dan komt de Z4 ook in beeld.

Link naar reactie

ik mis de 2.3 :thumbup:

Ik heb n 1.9i, n 4-cilinder met 140 pk.

...

.1 een 2.0i, omdat 150 pk genoeg is;

lijkt me dat een 2 liter, op het heerlijke zespitter geluid na, niet zo heel veel extra biedt tov van je 1.9

Als je een Z3 roadster wil, je het beste eerst kan beslissen of je een pre-facelift of een facelift wil.

Bij voorkeur voor een pre-facelift zul je bij een zes cylinder wens al gauw uitkomen bij een 2.8

Facelift modellen zijn te krijgen met de range aan motoren die je hierboven noemt.

Als je een :drank: wil, dan moet je daar gewoon voor gaan, dan is het eenvoudig, heeft maar 1 body style.

Link naar reactie
Gisteren nog het snot voor de ogen gereden door een Leon Cupra (ik neem aan getuned maar optisch niets te zien). Dus met 230 pk van de 3.0 kom je er ook niet meer tegenwoordig.

Zou genoeg moeten zijn met een 3.0 maar die kan ook getuned worden indien nodig :schater:

Technische specificaties Seat Leon Cupra (snelste uitvoering)

Motor : 4-cilinder turbobenzinemotor

Cilinderinhoud : 1.984 cc

Vermogen : 240 pk bij 5.700-6.300 tpm

Koppel : 300 Nm bij 2.200-5.500 tpm

Acceleratie 0-100 km/h : 6,4 seconden

Topsnelheid : 246 km/h

Verbruik (fabrieksopgave/testverbruik) : 7,9 / 10,2 liter per 100 km

Prijs (instapmodel/testmodel) : € 33.995,- / € 39.094,-

Link naar reactie

Ach, zinnen gezet op een M.

Ik ben toe aan meer vermogen.

En dus aan het kijken wat er te koop is.

Dan kom je auto's tegen en dan vraag ik me af, zou t de moeite waard zijn, ten opzichte van de Z die ik al heb.

Want er moet natuurlijk wel geld bij.

Nou is dat laatste het punt niet, als daar maar méér plezier tegenover staat.

Ik zoek een auto met die satisfaction guaranteed factor, zo gezegd.

Met een 2-liter lijk ik idd niet veel mee op te schieten.

Met een 3-liter wel, maar die zijn zeldzaam (ik heb liever een 3 dan een 4).

Een M is misschien too much en vind maar een nette waar ik een 4-cilinder op in kan ruilen (M-mensen staan niet bekend als liefhebbers van 4-cilinders :holiday:).

Ach, ik zoek gewoon verder. Die tocht alleen is al half the fun!

Blijf meedenken aub. Het helpt me bij het vormen van mijn eigen gedachten.

En nu naar buiten allemaal! Tis lente!

Groet, rl

Link naar reactie

Rene! Met de autoradio was het ook al zoveel twijfel geblazen joh, maar helemaal niet nodig. Ik zou als ik jou was gewoon op zoek naar een goeie zescilinder en proefritjes maken met auto's die jou geschikt lijken.. Degene waarbij jij denkt: JA, moet je kopen!

Maar laat 'm eerst even keuren :holiday: dan weet je dat je goed zit! Ga je daarna onderhandelen over de prijs :m:

Zo moeilijk is 't toch niet?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.