Ga naar inhoud

El Rene's grote twijfeltopic


Aanbevolen berichten

@zzz-woudsend: Duitsland is qua prijs - en vooral ook inruilmogelijkheid - niet zo interessant. 16 mille is gangbaar. Dan moet de auto nog naar Nederland. Ik denk dat ik hier per saldo voor eenzelfde bedrag moet kunnen slagen, en in elk geval met minder rompslomp.

@martind8b: die grijze is hier idd een oude bekende. Filmpje gezien. Misschien volgende week maar eens gaan kijken. Maar als je ook interesse hebt, be my guest! Er zijn er genoeg. Dank in elk geval voor de input. De zwarte 3.0 staat voor morgen op de rol.

@ronlittle: het contact is gelegd. Maar inruilen zal niet kunnen...

Groet, René

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb de 3.0 bekeken. En ik ben niet de enige, aldus de verkoper. 'Ik snap er niks van: de auto staat hier al maanden, maar sinds een week of anderhalf krijgt ie op de site veel meer hits en komen er ook ineens drie mensen kijken...' Wat zo'n post op dit forum al niet veroorzaakt :schater::schater::schater:

Voor degene die vanmiddag gaat, en de anderen die het nog overwegen: het is een auto met wat aandachtspuntjes.

- er is geen onderhoud gepleegd tussen 2009-2011 (was ook niet nodig, zegt de verkoper, en van een achterstand is volgens hem geen sprake); :rolleyes:

- de kap heeft lichte beschadigingen (de rand om het raam laat her en der los en moet gelijmd worden, als dat al kan);

- de auto heeft in 2006 schade gereden (€4000, gerepareerd bij de dealer, zal dus geen heel grote schade zijn geweest);

- de auto had oorspronkelijk denk ik een subwoover en die is er nogal slordig uitgehaald (gevolg: een lelijk gat in de kofferbakbekleding, wel de bobbel, maar niks erin);

- banden voor hebben nog 4 mm profiel, banden achter zijn nieuw (was ie bij de apk 2010 op afgekeurd);

- de apk is verlopen (maar daar komt bij levering een nieuwe op).

Inruil is mogelijk, maar ze rekenen je rijk door uit te gaan van een showroomprijs die niet hetzelfde is als de advertentieprijs. Dat scheelt meteen €1500 inruilwaarde. Of zo iets. Ik sta op basis van al het voorgaande niet meteen te springen. Kofferbakbekleding en kap zou ik aan willen pakken, en dat kost centen, die ze me niet meteen aanbieden. Maar wie weet komen ze volgende week nog met een konijn uit de hoge hoed. Of misschien wordt ie vanmiddag verkocht. Maar dan komt er wel weer een ander...

Lekker ritje trouwens, Utrecht-Deventer met de kap open! :D Zo'n 1.9 is eigenlijk ook best leuk!

Link naar reactie

Wel een (klein) minpuntje van de 3.0: hij heeft geen windscherm / rolbeugels met windvanger. Dat geeft nogal veel wind bij hogere snelheden. Geloof me, je wilt een windscherm. Dus nog een kleine extra investering erbij...

Link naar reactie

@geezer: ja, dat had ik al gezien. In mijn huidige Z zit t wel. Windvanger vind ik niet zo'n gemis, maar rolbeugels wil ik er eigenlijk wel in hebben. En ik denk niet dat de verkoper die gratis overzet... :P

Nog een reden om maar even verder te zoeken. Tips blijven welkom.

Groet, René

----- einde van het eerste twijdeltopic -----

Link naar reactie

Met BPM, transportkosten etc erbij zit je zo aan 15 of 16K. Echt goedkoop vind ik dat niet voor een 98er :thumbup: met 138000km erop. En inderdaad vreemd dat de :lol: kieuwen missen.

Link naar reactie
Zouden zeker Schnitzer-logo's kunnen zijn, maar wat is er Schnitzer aan? Zowel in- als exterieur duidt m.i. niets op Schnitzer.

Vind het eerder een Schnitzel.....de achteras lijkt mij ook niet helemaal ok meer....volgens mij nogal ver doorgezakt..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.