Ga naar inhoud

Z3 koffers

Aanbevolen berichten

Deze zomer zullen we weer een mooi tochtje met onze Zzz gaan maken. Nu zit ik te kijken naar van die mooie Zzz koffers die schijnbaar precies in de achterbak passen. Ben er alleen niet zeker van dat ik bij gebruik van die koffers meer bagage mee kan nemen dan ik in de afgelopen jaren heb kunnen doen (met kleine tassen en losse spullen tot in de kleinste hoekjes alles vol gepropt).

Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen hier op het forum die dergelijke koffers hebben gekocht en gebruikt. Is het de moeite waard om ze aan te schaffen? Wordt echt alle ruimte optimaal benut?

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ga morgen direct zoeken en als ik ze nog heb heeft u de 1e keus,!!

Is er ook nog een 2e keus? :rolleyes:

Wij hebben "daarro" een super moderne philips staan :D

Ben benieuwd waar dat "daarro" is, daar staat zeker ook dat strijkijzer? :schater:

Link naar reactie
Foto's gevraagd en ontvangen. :thumbup:

Beste Zzzandman,

Ik heb deze kofferset ooit in de kofferbak van een Z aangetroffen en heb ze bewaard omdat ik dacht dat ik er ooit iemand blij mee zou kunnen maken, zoals ik u gemaild heb wil ik ze het liefst ruilen tegen een bosje bloemen. Er zijn inmiddels meer kapers op de kust die via PM en mijn mail op de zaak aangeven dat ze interesse hebben in de tassen. U heeft het topic gestart en heeft dus de 1e keus maar indien u om welke reden niets in de tassen ziet laat het dan even weten dan kan ik er evt iemand anders blij mee maken.

Link naar reactie
  • Administrator
liefst ruilen tegen een bosje bloemen.
Verkocht/Gekocht, dus slotje.

Gekocht, bosje bloemen kan je zo plukken langs de weg :schater:

Mooi gebaar van Car Gallery de Adelaar :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Afgelopen vrijdag naar Apeldoorn gereden om de koffers op te halen. Bij aankomst netjes ontvangen met een kop koffie en samen met Francisca en een verkoper (midden op de foto. Sorry ik ben je naam even vergeten :angry:) de twee verdiepingen met auto's langs gelopen. Die zagen er allemaal prima uit moet ik zeggen. Goed in de lak, (leerdelen van de) interieurs die er goed uitzagen en over het algemeen lage kilomterstanden.

Voldoende keuze uit BMW en Mini die gebroederlijk te vinden waren naast Mercedes, Honda (S2000) en een verdwaalde SUV. Ook zag ik naas een aantal nette hardtops een enorme berg velgen en banden liggen, dus mochten er nog geïnteresseerden zijn ..... <_<

Na een half uurtje in ruil voor het beloofde bosje bloemen de koffers in ontvangst genomen.

4d9992be91d33-Adelaar1.jpg

's Avonds natuurlijk gelijk even getest hoe ze in de Zzz zouden staan. Als gegoten natuurlijk. Nogmaals mijn dank Francisca. :hmmsmiley02:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.