Ga naar inhoud

bagageruimte Z3 1.9 1996

erikh

Aanbevolen berichten

p1000173m.jpg

p1000172d.jpg

Wie kan er duidelijkheid verschaffen?

Z3 1.9 uit '96. Het bagagevak binnen gaat niet open, er zijn sowieso geen knoppen en met de cv gebeurt er ook niets. Kan het niet open en zit er iets achter het gaas?

In de kofferbak zit een 'bobbel' en daarom past mijn, net gekochte, koffersetje niet helemaal... Wat doet die bobbel daar en waarom zie ik hem niet op fotos van andere kofferbakken

alvast bedankt en met vr. groet,

Erik

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Volgens mij heb je "hifi" audio in de ZZZ en volgens mij zit er dan een versterker in de "bobbel".

Yup... en kom niet op het magistrale idee zoals ik ooit om dat Nokia geval eruit te halen, want je hebt geen geluid meer (maar wel kapotte klauwen van dat scherpe metaal) en je kunt zo alles weer terugplaatsen. Of de hele handel gelijk goed vervangen, maar daar had ik toen de spullen niet voor <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Ah, zie nu pas het bovengedeelte van je foto. Subwoofer inderdaad, zoals Roodkapje al aangaf. Klep daarboven kun je los klappen (naar achteren) en het roostertje met enig beleid kun je lostrekken. Zo te zien heb je ook een echte Nokia sub onder de klep. Prachtspul... <_< ik heb het eruit getrokken (lang geleden al).

Link naar reactie
  • Administrator
ps. ben blij met het forum (en ook met mijn nieuwe ZZZ, trouwens)

Wij ook met jou en nog meer als je je met de nodige foto's even voor wilt stellen in de members gallery <_<

have fun here!

Link naar reactie
Je bent de eigenaar van een Z3 met een zeldzaam Harman Kardon sounsysteem

Nou, niet helemaal. Je had hifi en daarna nog het Harman Kardon systeem. Volgens mij staat Harman Kardon dan op het rooster van de geweldige subwoofer (not....).

Persoonlijke vond ik het belachelijk veel geld voor weinig tot geen betere sound, in tegenstelling tot de hifi en prof. hifi systemen van tegenwoordig in o.a. de Z4 :thumbup:

http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=CJ...hg=65&fg=20

Link naar reactie
  • Administrator
Volgens mij staat Harman Kardon dan op het rooster van de geweldige subwoofer (not....).

Correct! Harman Kardon staat links op het subwooferroostertje als er een H&K in zit. In deze in elk geval niet (of een ander roostertje :thumbup: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in