Ga naar inhoud

Censuur?

(S)toploss

Aanbevolen berichten

• Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zelf weet ik ondertussen ook wel welke onderwerpen en welke topicstarters ik moet mijden :blink:

en toch lees je een topic van Stoploss :mellow: ? erger dan dat kan bijna niet, dus van erg strenge selectie is geen sprake... :sick:

Link naar reactie
Sommige mensen hebben elkaar beter leren kennen dankzij het forum en zien elkaar vaak op meetings en ook daarbuiten, dan is het niet gek dat ze op het forum elkaar aanspreken en samen dollen, dat is juist ook het leuke aan het forum dat je de draad daar of daarbuiten weer vrolijk oppakt. Ik kan me voorstellen dat het voor anderen soms wat moeilijker te volgen is en dat dat niet altijd even leuk is. Ik snap er af en toe ook geen zak van :schater: Geloof me, het scheelt een hoop als je de echte persoon kent (de welbekende uitspraak tijdens een forum meeting: joh, is dat persoon X? valt in het echt reuze mee, is een aardige vent/leuk mens/beide :schater::schater: )

Maar waar dit topic om begonnen is, is in hoeverre iets op afstand gereguleerd moet/kan worden zonder daar open over te zijn. Iemand bepaalt voor zichzelf een norm die op het forum wordt toegepast. Die grens (waar ingrijpen) ligt duidelijk voor iedereen anders, gezien de reacties hier over wel/niet eens met wie dan ook.

Alleen de manier waarop (in stilte/dan wel openheid uitleg over ingrijpen) vind ik wel een punt. Dat je als mod ingrijpt/bijstuurt is logisch, daar ben je mod voor. Dat je daar je eigen norm voor kiest is ook nog begrijpelijk omdat die voor iedereen anders ligt. Maar zeg het dan gewoon (wat meestal ook gebeurt bij het aanpassen van topics/verwijderen van plaatjes enz).

Kortom, gratis communicatieadvies (normaal word ik ervoor betaald :blink: ): open communiceren, iedereen kan het leren.

jij hebt het goede beroep gekozen :mellow: , je snapt het helemaal :sick:

Link naar reactie
en toch lees je een topic van Stoploss :mellow: ? erger dan dat kan bijna niet, dus van erg strenge selectie is geen sprake... :blink:

Ik weet dat ik met hem niet meer dan de voornaam gemeen heb, maar de titel was prikkelend genoeg ...

En dat was ook zijn enige bedoeling met dit topic.

Link naar reactie

Laat maar lullen Roger. Het ging mij voornamelijk om het feit dat degene die het topic heeft verwijderd niet de moeite nam om ff een PM te sturen. 't zal mij verder een zorg zijn. Wat mij betreft kan dit topic ook verwijderd worden. We zijn toch weer ff leuk bezig geweest? Athans ik vond deze discussie bijna net zo interessant als het bierzuip topic, het gamerstopic en vele andere hoogstaande topics met onderwerpen zoals "wie heeft er al met de kap open gereden" , "Recreatie in het mooie Drente" en last but not least een gratis advertentietopic van De Adelaar :newblush:

Wat een gezanik over een paar Japanse grappen :) Als het dan toch allemaal gekuist moet worden doe iets aan dat "grote nutteloze fototopic" Daar lopen een hoop frusties rond :rolleyes:
Link naar reactie
  • Administrator

Pas op! Geef GEEN geld voor Japan, ze hebben er geld zat! Zag net op het journaal dat sommige mensen 2 boten op hun oprit hebben staan en een auto op zolder...

Link naar reactie
3 Waarom de starter hiervan geen PM o.i.d. krijgt
... of in ieder geval dat het netjes zou zijn geweest als je een PM had gestuurd.
Het ging mij voornamelijk om het feit dat degene die het topic heeft verwijderd niet de moeite nam om ff een PM te sturen.

Point made... We weten het nu wel.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Als het dan toch allemaal gekuist moet worden doe iets aan dat "grote nutteloze fototopic" Daar lopen een hoop frusties rond :)

Ik weet niet wat jij onder frustaties verstaat... maar ik heb er in ieder geval geen last van.. :rolleyes::newblush:

Link naar reactie
Laat maar lullen Roger. Het ging mij voornamelijk om het feit dat degene die het topic heeft verwijderd niet de moeite nam om ff een PM te sturen. 't zal mij verder een zorg zijn. Wat mij betreft kan dit topic ook verwijderd worden. We zijn toch weer ff leuk bezig geweest? Athans ik vond deze discussie bijna net zo interessant als het bierzuip topic, het gamerstopic en vele andere hoogstaande topics met onderwerpen zoals "wie heeft er al met de kap open gereden" , "Recreatie in het mooie Drente" en last but not least een gratis advertentietopic van De Adelaar :rolleyes:

Architect gezocht was ook zo,n hoogvlieger :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in