Ga naar inhoud

Styling 32 op een Z4

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijd gecharmeerd van de BMW styling 32 velg. Dat kan ik niet echt zeggen van mijn huidige styling 108 velgen. Deze gaan dan ook vroeg of laat in de verkoop. (bij eventuele belangstelling graag een PM)

Ik heb een setje 18” op het oog. Voor 255 (!) en achter 285 (!). Met recht een breedset te noemen. Deze wil ik uiteindelijke – net als RvE – antraciet laten coaten :thumbup:

Ik kan echter nergens beeldmateriaal vinden van een Z4 met 18” Styling 32. Dit kan natuurlijk op zich al een teken aan de wand zijn. Past het domweg niet of staat het domweg niet?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

• Administrator

Ik vind de mededeling in de advertentie "past niet op 3-series" wat verontrustend als je de velgen op een Z4 kwijt wilt. Of het daadwerkelijk past hangt vooral af van breedte velg en ET waarde. Is daar meer over bekend?

Link naar reactie
  • Administrator

Zou ik eerst ff doen, 5,6 en 7-series waarop de velgen volgens de verkopert passen hebben doorgaans namelijk hele andere ET-waardes (nodig) dan een Z4 ...

Link naar reactie

et waardes voor een z4 zijn (oem)voor et 47 en achter ook zoiets

ik heb voor de zomer bbs ch,s met et 35 vooraan en et 40 achteraan.

achter geen enkel probleem ,voor vreten de binnenkanten van de spatborden al aardig weg (de plastic binnenschermen)

met banden 235 voor en 265 achter

dus 255 vooraan en 285 achteraan haal je je misschien wel problemen op de hals

zoek eerst de et waardes voor styling32 maar eens op en ook de breedtes van de velgen.

Link naar reactie

Patrick, stuur Jackie_P eens een PM, hij heeft nog een 18" Styling 32 in de garage staan die in ieder geval onder een Z3 passen.

Styling 32s staan goed onder iedere BMW, heb het zelfs geprobeerd onder mijn 1, maar daarvoor had ik vier voorvelgen van een Mischbereifungsset voor nodig. Fotosoepje:

rondom%20styling32s%202.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in