Ga naar inhoud

130 Km/u wat vinden wij ?

IvoZ3

130 km/uur ?  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden wij?

• Doen !!
      35
    • Niet doen!!
      3
    • Kan wel maar zeer beperkt
      2

Aanbevolen berichten

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ja dat is idd een behoorlijk probleem, ik heb het ook gelezen. Ik hoef echter gelukkig nooit bij force vision te zijn (ik zit altijd op de werf (marinebedrijf); force vision staat er tegenover).

En daar is de werksfeer in de meeste gevallen gewoon goed, zeker onder de mensen die serieus met hun vak bezig zijn.

Link naar reactie
Hoe zat dat ook alweer? :blink:

BMW20Z320meetlat.jpg

:schater:

Hoe zat dat ook al weer: uitzonderingen bevestigen de regel :P

Ik ben voor het Duitse systeem, lekker vrijlaten. <_<

Met dynamische snelheidsregelborden kun je dan situationeel bijregelen. Als zo'n eMMy langskomt mag de snelheid wel iets omlaag :blink:

Link naar reactie

Inmiddels heeft La Schultz bekend gemaakt de handhaving strakker te willen maken. Met de huidige marges, correcties en toleranties zou je feitelijk 139 kunnen rijden, daar waar 130 is toegestaan. Dat moet dus omlaag, vindt Melanie.

De verhoging van de maximumsnelheid gaat straks dus feitelijk van 127 naar...? 132? :rolleyes:

Tevens blijkt dat de gemiddelde snelheid op de Afsluitdijk sinds 1 maart vrijwel niet is gestegen. Men rijdt nu gemiddeld nog steeds maar 118. Da's een paar km meer dan voorheen.

Link naar reactie

Wat mij betreft schiet ik er mee mee op wanneer de 100km/u wegen allemaal op 120 km/u worden gezet.

Dat levert per saldo de meeste tijdwinst op, als je in NL over tijdwinst kunt praten.

Ik denk dat velen onder ons rijden zoals het gevoel het toelaat. Ik in ieder geval wel. Soms heb ik een moment dat ik rustig aan doe en de limieten respecteer, maar meestal rij ik op gevoel en da's een stukje vlotter.

In principe trek ik mij niet veel aan van allerlei limieten maar prbeer het spel om mij heen mee te spelen en niet te hinderen :rolleyes: echter let ik wel op of de rekening niet te hoog wordt. Ook in NL zijn nog genoeg momenten te vinden om flink 200+ te gaan om te onthaasten :sick: :wave::schater:

Link naar reactie
De verhoging van de maximumsnelheid gaat straks dus feitelijk van 127 naar...? 132? :rolleyes:

het is allemaal nog concept hè, dus ietwat speculatief om het woord feitelijk te gebruiken.

Het kan best zo zijn dat die rare regel uit de aanwijzing snelheidsoverschrijdingen voor alle snelheden verdwijnt (er is immers ook al een meetcorrectie).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in