Ga naar inhoud

Al open gereden?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gisterenmiddag een heel stuk hier door de polder, was prima te doen. Stoelverwarming aan en gaan!

Zaterdag van Reeuwijk naar Utrecht, was iets minder maar ook lekker, en drie weken terug voor de eerste keer maar dat was vooral omdat het kon.

Laat de zomer maar beginnen!

Link naar reactie

Vandaag wel even aan gedacht, maar kapje toch maar dichtgelaten :rolleyes:

Wel alvast het windschotje uit de koffer gehaald en tussen de beugels geklikt zou ik me tijdens het rijden bedenken B)

Dus het kriebelt wel <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Gisteren lekker ff open gereden, morgen de auto van de zaak thuis laten lekker met de Zed naar de zaak

om terug lekker open te rijden (11 graden in Limburg <_< B) zeggen ze :rolleyes: )

Link naar reactie
Hehe, eindelijk is het zover, de eerste keer van t seizoen open!! :rolleyes:

Welk seizoen ? Het is toch altijd roadsterweer of het moet met bakken uit de lucht vallen.

Zomer en winter open dat ding!!! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ahhhh..... de eerste keer.... that brings back memories :rolleyes:

Dan moet ik eens even goed nadenken... volgens mij was dat eind jaren 80 in de Alfa Spider van mijn oom.

De allereerste keer dat ik zelf in een cabrio reed was een Renault Megane, eind jaren 90 :thumbup:

Link naar reactie

Vorige week vrijdag voor het eerst weer gereden en uiteraard open. Zondag nog een kleine tour gemaakt. Goed te doen maar stoelverwarming is voor ons wel een must!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.