Ga naar inhoud

Een M voor MacGuyver

RvE

Aanbevolen berichten

Via de o-zo-trage internetverbinding hier in Oostenrijk zie ik dat onze Tja ineens een sprint heeft gemaakt en zomaar op een ///M status zit.

Nu moet je tegenwoordig al doorklikken naar de tweede pagina om alle ///M members te kunnen aanschouwen, zeker na de laatste recount die de naakte waarheid op postcount-gebied weergeeft. Maar de :m: van mijn eigen "Boston Groene geweten" vind ik wel iets om Bart even mee te feliciteren.

Bart je bent een vaste waarde op dit forum, al sinds je aanmelden in 2007 heb je:

...dezelfde auto, hier onze Boston Grüne Ztjes tijdens hun allereerste BLB in 2008

IMG_0363.JPG

...dezelfde avatar (dat beertje zit ook al al die tijd tussen de stoelen van je Z),

12758882.jpg

...altijd een groen geruit hemd aan op meetings (maar misschien heb je een Suske & Wiske kleerkast met alleen maar van die hemden :shifty: )

IMG_6364.JPG

Zelfs Tja Jr gebruikt dezelfde stylist... :D

(door het posten van dit plaatje in "raad de forum" member, werd je direct herkend ;) )

foto-1.jpg

...je eigen RTFM smiley :book:

Je bent een man van oplossingen. Weet ik niet hoe de "hifi versterker" in de Z werkt, staan er meteen twee Ztjes achterom, je komt terplekke even de printplaat ontcijferen.

IMG_5455.JPGIMG_5454.JPG

Maar je bent ook de man die, sinds je samen met mij het adminschap voor ons forum doet, spam users effectief geweerd heeft ( :book: ) , de email weer aan de gang heeft gekregen (Door jezelf PHP te leren en een volledig schaduwforum op een PC te installeren thuis), gehamerd heeft op de noodzaak voor op zijn minst een wekelijkse backup ( :blush: ) en daardoor voor mij een onmisbare "betere helft" is geworden. Als admin krijg je wat op je af, zowel direct op het forum als via PM. Iedere keer als er weer een vraag/opmerking/scheldkannonade/vraag-om-iets-te-doen-waar-een-forum-niets-mee-te-maken-heeft komt kan ik op rekenen voor een wijze reflectie/raad/andere invalshoek. En daarvoor is mijn waardering enorm. ;)

Dus hier in het Oostenrijkse drinken mijn Mizzz Coupe en ik nog een lekkere Stiegl op je gezondheid :drank: en dat je nog lang hier op het forum mag blijven!!

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben onder de indruk van de wijze waarop Ruud je complimenteert over je aanwezigheid hier.

Ik kan het alleen maar onderschrijvenen waardeer altijd je nuchtere, vaak humorvolle manier om probleempjes op te lossen, mensen fijntjes terecht te wijzen ;) .

Goa zo deur min jungske :shifty:

Link naar reactie

Bart proficiat met de behaalde :shifty: status!!!!!

Volgende stap is natuurlijk Prins Carnaval bij jullie in het "dorp" ;) ?

Moet je nog wel een jaar op wachten.

Thanks voor je inzet en bijdrage hier voor het forum!!!!!!!!!!

Vastelaovund Alaaf

Link naar reactie

Feli met je ;) Status.

Het beertje was mij ook al opgevallen toen ik je auto zag staan bij de Baroque meeting een tijd geleden! Leuk dat die er al sinds mensenheugenis zit! :shifty:

Bedankt voor je bijdrages!

Link naar reactie
  • Administrator

Bart, mooi man! Dat je er uberhaupt nog geen had verbaast me! Zo veel op de achtergrond doen in zo weinig berichten! Goed man! :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Die Bart, fabriekt zomaar even een "ground loop filter" (dat is het niet, maar hoe het heet het dan wel? ;) ) voor je Mini Cooper in elkaar. Goed werk! :ok:

DSC00645.JPG

(nu de "Simpsons Data East" flipperkast nog.... het is goed dat de winter voorbij is.... :newblush: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in