Ga naar inhoud

z3forum bug dubbele gebruiker

Aanbevolen berichten

Beste forum moderatoren, zouden jullie dit willen lezen en oppakken?

Heb ook al een PM gedaan, maar daar gebeurt niets mee.

Blijkbaar bevat uw forum een bug waardoor iemand anders dezelfde forumnaam als ik heeft kunnen aanmaken (roofless)

(die ander heeft een hoofdletter R, wellicht zit daar uw bug)

Het leuke is dat die ander een Z4 te koop heeft, en dat ik alle reacties daarop binnen krijg.

Misschien een idee hier eens naar te kijken

Mvg BMW-driver

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Man dat moet je niet vertellen!

Zo ontvang ik al tijden allerlei priveberichten onder usernaam roodkapje, sjonnie kroket etc etc etc; smakelijke kost! :schater:

Link naar reactie
Beste forum moderatoren, zouden jullie dit willen lezen en oppakken?

Heb ook al een PM gedaan, maar daar gebeurt niets mee.

Blijkbaar bevat uw forum een bug waardoor iemand anders dezelfde forumnaam als ik heeft kunnen aanmaken (roofless)

(die ander heeft een hoofdletter R, wellicht zit daar uw bug). Het leuke is dat die ander een Z4 te koop heeft, en dat ik alle reacties daarop binnen krijg.

Wat een gezeur dit, heeft niks met een bug en alles met juist gebruik te maken. De forumnaam verschilt en PM's kan je gewoon doorsturen naar de juiste persoon. Hier zal ook niet om tientallen berichten gaan. :thumbup: En omdat er niet snel genoeg op een PM gereageerd wordt, ga je er nog een topic aan wijden ook :sick: . Je account loopt al sinds aug 2009 maar je 2 posts gaan beiden over dit non issue. :P gaaaaap.

Link naar reactie

Naam wijzigen in brainless :P

Wat een gezeur dit, heeft niks met een bug en alles met juist gebruik te maken. De forumnaam verschilt en PM's kan je gewoon doorsturen naar de juiste persoon. Hier zal ook niet om tientallen berichten gaan. :sick: En omdat er niet snel genoeg op een PM gereageerd wordt, ga je er nog een topic aan wijden ook :sick: . Je account loopt al sinds aug 2009 maar je 2 posts gaan beiden over dit non issue. :thumbup: gaaaaap.
Link naar reactie

Blij dat iedereen precies weet wat er aan de hand is.

Voor degene die niet kunnen lezen, berichten aan zowel 'Roofless' als 'roofless' komen beide aan bij mij (roofless)

De Roofless met een hoofdletter (die een Z4 te koop heeft) is dus onbereikbaar.

Die Brainless suggesties zijn inderdaad goed toepasbaar hier op de gemiddelde reageerders.

Iets met een klepel en een klok....

Ik zou zeggen, klik rechts bovenaan op Gebruikers, en type 'roof' in, en zie dat er 2 gebruikers zijn, waarvan de R (helaas voor hem) niet te bereiken is, ook niet met een PM (voor het bijdehandje dat zegt gewoon 'even' een PM naar de juiste persoon te doen)

Niet alleen een forum-bug dus, maar nu ook een reageerders-bug.

Afijn, mijn Z3 deed het altijd goed, maar heb nu toch een BMW MET roof, dus is niet meer van toepassing.

Succes! ennuh, wel lezen goed he

Wat een gezeur dit, heeft niks met een bug en alles met juist gebruik te maken. De forumnaam verschilt en PM's kan je gewoon doorsturen naar de juiste persoon. Hier zal ook niet om tientallen berichten gaan. :shifty: En omdat er niet snel genoeg op een PM gereageerd wordt, ga je er nog een topic aan wijden ook :drank: . Je account loopt al sinds aug 2009 maar je 2 posts gaan beiden over dit non issue. ;) gaaaaap.
Link naar reactie
Voor degene die niet kunnen lezen, berichten aan zowel 'Roofless' als 'roofless' komen beide aan bij mij (roofless)

Nou, dat had ik er ook niet uit begrepen. Dat zou inderdaad behoorlijk knullig zijn van de software.

Nu heb ik wel een idee hoe kan zijn gekomen, maar het is nu te laat om het uit te zoeken. Ga ik morgen strakkies als de zon weer schijnt naar kijken!

EDIT Overigens heb ik geen PM gekregen van je (er is toch geen tja op het forum hè) ;)

Link naar reactie

Ik zou zeggen: maak je user tja even aan en test het.

(ik begreep zijn probleem overigens wel zoals hij dat beschreef ;) (ik weet natuurlijk niet of het een bug of een feature is :schater: (of dat het ook waar is)))

Link naar reactie
Succes! ennuh, wel lezen goed he

Of eea duidelijk was vanaf het begin laat ik in het midden, welke kant van het midden ik zit/zat is duidelijk. Dat we hier met een officieuze loudmouth te maken is me inmiddels wel duidelijk. Meneer vindt het leuk de grenzen van het toelaatbare op te zoeken in PM's. Moet ook nog leren lezen, zeg maar. En dat na zoveel grote woorden in eigen post, hilarisch :schater:

Desalniettemin... mijn beste maatjes hier zijn officiële loudmouths dus misschien komt het ooit nog goed :schater:

Link naar reactie

haha MdV, nu laat je je wel heel erg kennen.

Zeggen dat ik de grenzen opzoek terwijl ik alleen PM'de even naar mijn online reactie te kijken.

Terwijl dit jouw tekst is in jouw antwoord, wie zoekt de grenzen op?

Ik zeg heel netjes even mijn reactie online te lezen, en jij hebt daar geen behoeft aan.

Loudmouth? (By the way, ik dacht dat we hier kwamen omdat we een gezamelijke hobby hebben)

MdV

Gebruiker Nr.: 1.064

Sinds: 7 April 2007

Geen behoefte aan contact met u.

Lees aub mijn reactie even

Afz roofless

Link naar reactie

Dit gaat nergens over.

Ik probeer alleen dat degene die hier zijn auto probeert te verkopen ook daadwerkelijk berichten ontvangt van gegadigden op zijn Z4,

moet daar zo zielig over gedaan worden?

Had het niveau van de gemiddelde Z3forummer iets hoger ingeschat.

The Shrike is vooralsnog de enige met een normale reactie.

en 'Tja', bedankt dat je er naar gaat kijken

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Had het niveau van de gemiddelde Z3forummer iets hoger ingeschat.

Zo,... zal ik het niveau dan maar even iets op peil brengen.. :m:

Jantje komt bij zijn vader met de vraag:

Papa, wat is een clitorus?

Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!

Maar even serieus, zatten er ook nog spannende pm's tussen.. :thumbup:

Je weet 't maar nooit :schater:

Link naar reactie

1. Dankjewel dat er eindelijk weer eens een technisch probleem voor me aan het licht wordt gebracht :m: .
  2. Ik heb nog steeds van niemand een PM ontvangen, dus ik weet effe niet waar die opmerking aan refereert :thumbup: .
  3. Moderators zijn degenen die de topics op het forum in goede banen leiden. Administrators kunnen achter de schermen dingen instellen, problemen uitzoeken en ingrijpen op het systeem (tot op zekere hoogte). Dit soort vragen moet je dus aan een admin stellen, een mod kan er helemaal niks mee :m: .
  4. Ik ga roofless en Roofless een paar berichtjes sturen, gelieve daar zo spoedig mogelijk op te reageren. Ik heb jullie antwoorden namelijk nodig om systeeminformatie uit te kunnen halen :m:.
  5. Altijd weer een verrassing hoe een bericht van iemand 1) verkeerd begrepen kan worden en 2) zoveel consternatie tot stand kan brengen.
    You guys never cease to amaze me :m:

Link naar reactie

Hmm. Ik heb er ervaring mee, roofless. Berichten worden maar al te graag gauw ge-misinterpreteerd hier.. Heerlijk!

Er zijn gewoon een aantal gebruikers op het forum, die wel kunnen schreeuwen, maar niet kunnen lezen. Gelukkig hebben ze smaak voor auto's :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb er ervaring mee, roofless. Berichten worden maar al te graag gauw ge-misinterpreteerd hier.. Heerlijk!

:thumbup: Daar schijnen wij samen een goed voorbeeld-koppelvan te zijn, Lawrence.

Nu kan dat ook komen omdat ik de neiging heb vooraan te beginnen als ik iets wil uitzoeken, maar als ik bij de tandarts zit, begint 'ie altijd achteraan?!? :m:

Link naar reactie

En inderdaad wijzen de eerste tests erop dat de forumsoftware geen onderscheid kan maken tussen roofless en Roofless (tenminste: voor wat betreft PB's) :thumbup: .

More testing in progress... :m::m: :m:

Link naar reactie

Dan zou ik zeggen richting roofless:

Bedankt voor het aan het licht brengen van deze bug, en attent dat je het meldt (anders had Roofless nooit z'n auto via dit forum kunnen verkopen). Zand erover iedereen? :thumbup:

Link naar reactie
Kan ik nu ook de volgende accounts aanmaken met:

:schater: jaja, meedenken doen ze hier graag :thumbup:.

PS: je bent er nog een paar vergeten; er kunnen ook meerdere hoofdletters in.

Zo, die is weer even zoet...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in