Ga naar inhoud

mspiegels loshalen

Aanbevolen berichten

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

spiegelglas verwijderen, motor los schroeven, kap los schroeven en dan heb je net voldoende ruimte om hem te kunnen draaien om bij de bouten te komen. Suc6!

Link naar reactie

Paar vraagjes:

Kan ik de status van mijn M spiegels controleren zonder dat ik iets mol?

Hoe krijg je het spiegelglas los?

Wat kan ik doen om verdere corrosie te voorkomen? Bijvoorbeeld de lollie in de lak zetten?

Link naar reactie
  • Administrator
ik heb alleen nog 1 vraagje! heeft iemand nog zon ringetje liggen waar je die veer mee vast zet???

Ik hoop voor je dat je die voet weer in elkaar krijgt... Had niet los gehoeven hoor :D

ik heb het glas losgekregen met zo'n houten roerspaan die je bij de Gamma kunt halen (volgens mij gratiez!), Voorzichtig op elke 45graden hoek loswrikken.

Terugzetten levert meer problemen op (lees: gebroken palletjes).

Link naar reactie

bij mij is godzijdank niks afgebroken.. en ik ga herstellen heb vandaag het hele blokje opgeschuurd en de lepel licht. ik ga het nu nog laten zandstralen bij mijn schoonvader(A) altijd handig een tandarts haha daarna met fijn schuurpapier nog een keer schuren. Daarna in de primer en het voetje in de kleur spuiten.. ik heb de spuitbussen van mijn kleurcode en de blanke lak. daarna monteren met een nieuwe klem! kon ik halen bij de fietsenmaker haha! van staal en even sterk zeiden ze.. daarna terug monteren en hopen dat alles het weer doet hahah.

Link naar reactie

spiegel is ondertussen weer terug op de auto! het was een klus maar gelukkig is het gelukt zonder problemen..het originele ringetje zit er weer op... dit was wel het irritantste om te toen maaaaaar met een lijmtang en een koperen buisje ging het perfect! mag een slotje op van mij!

Link naar reactie
  • Administrator

voordat het op slot gaat...

Hoe heb je uberhaupt die ring los gekregen? Ben zelf ook al aan het prutsen maar lukt me nog niet.

Dank!

Link naar reactie

jaa... die ring is losgekomen.. beetje (domme) kracht.. ik heb een kleine platkop gepakt en een grootte. eerst de kleine eronder en toen de grote en dan een kwart slag draaien.. Dan springt hij los wel een beetje mishandeld maar daarna weer recht geslagen.

eerlijk gezegd zitten nu 2a 3 tandjes niet helemaal meer in die gleuf maar wel strak tegen het buisje aan..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in