Ga naar inhoud

op zoek

Rudolf

Aanbevolen berichten

Hallo in ben Rolf, ik ben mij aan het oriënteren op de "markt" voor het verwezenlijken van een jongens droom. Ik heb inmiddels al een aantal Z3'en bekeken, ook aan de onderzijde. Ik heb geconstateerd dat er bijkbaar verschillende uitvoeringen zijn (of niet compleet).

Het gaat om de beschermplaat onder de motor, hoort die er standaard onder te zitten en waar hoort het stabilisatie frame (kruisvormig) te zitten?

Ook bij diverse BMW dealers geinformeerd maar geen bevredigend antwoord gekregen.

Wie het weet mag het zeggen.

groeten Rolf

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Welkom hier,

je zal vast je vragen beantwoord krijgen (niet van mij :rolleyes: ) maar succes met de zoektocht

en als je er een hebt dan graag de :rolleyes: plaatsen.

Link naar reactie

De Z3 is al sinds sept 09 in mijn bezit, ik wil echter wat klassieker gaan rijden en heb hem daarom te koop staan.

Mocht de Z3 niet verkocht worden blijf ik er van de zomer lekker mee rond toeren en gaat de Z3 in het najaar weer in de verkoop,

dit onder het motto "niks moet alles mag" :unsure:

groet Hille

Link naar reactie
Hey Rudolf,

Misschien heb je hier iets aan-->Klik

Hallo Widebody,

Ik neem aan dat deze naam voor de Z3 geldt, maar dat terzijde, bedankt voor je reaktie.

Ik ben er nog niet veel wijzer van geworden, maar wat ik uit de reakties begrijpik dat er meerdere mogelijkheden

zijn.

Gewoon verder zoeken/vragen dus.

groet Rolf

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in