Ga naar inhoud

Retrogoede muziek & Sjonnie's geneuzel...

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Klopt. Er zijn op internet allerlei mensen te vinden die vragen wat dat voor liedje is. Vervolgens zijn ze vaak teleurgesteld dat het een rapnummer is.

De commercial is met de instrumentale versie.

http://youtu.be/bqTXxqffaJ4

Het is echt een gaaf muziekje, ik heb hem nu gevonden en opgeslagen. De RAP versie is kl#te....

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Linkin park ja prima muziek!!! maar tussen live muziek maken en een studio opname zit toch verschil het moet anders klinken? ik verwacht toch wat meer uit die PRS van Brad.

Of hangen er overal computers aan zoals bij U2.

Dit is puur uit de Amp i love it.

aangepast door throttle up
Link naar reactie

En een bezopen Kim Wilde...

Die heeft ''m wel behoorlijk hangen ja :lol:

De overige passagiers staan er maar passief bij.

Maar misschien staat ze wel elke dag dronken in die wagon te gillen; beetje aan lager wal geraakt (en denkt de rest... daar heb je dat dronken wijf ook weerl :lol:)

(dit waren volgens mij de eerste kerstnummers dit jaar in dit topic :blink:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Toch sympathiek dat ze dat doet, die Kim. Ze heeft in ieder geval een vrolijke dronk. :)

Je moet eens op zondagochtend in een Londense metro gaan zitten; wat je dan tegenkomt... Nou ja, 's ochtends. Het was al twee uur 's middags toen er twee blonde Engelse delletjes naast me neerploften. Met een duidelijk te ruiken menu van de Mac. Waarbij de één meteen zegt: "sorry, we're still drunk - that's why I'm wearing my Batman pyama trousers". Hetgeen niet gelogen was. :lol:

Afijn, Kerstliedjes dus:

http://youtu.be/Oflqwn2_MDg

http://youtu.be/huMLRQsRLKM

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij heeft de helft van de passagiers niet eens door dat Kim daar zelf staat (met haar broer op gitaar). Overigens is ze absoluut niet aan lager wal geraakt en tourt ze momenteel de wereld weer rond. En ze is ondanks haar leeftijd nog steeds even leuk als in de 80's :newblush:

Link naar reactie

Het was al twee uur 's middags toen er twee blonde Engelse delletjes naast me neerploften. Met een duidelijk te ruiken menu van de Mac. Waarbij de één meteen zegt: "sorry, we're still drunk - that's why I'm wearing my Batman pyama trousers".

Wel gescoord dan hoop ik ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in