Ga naar inhoud

Retrogoede muziek & Sjonnie's geneuzel...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Dit zou zelfs Rob moeten kunnen waarderen ( s'werelds beste bassist Eric Martin + één van de beste gitaristen Paul Gilbert) :

Rob maakt zich alleen maar druk om de nederlandse bijdrage aan het songfestival

Maar die Eric Martin is toch de zanger van Mr,Big?

Link naar reactie
  • Administrator

Over de beste bassist ter wereld valt te twisten. Marcus Miller, Stanley Clarke & Victor Wooten bijv...

http://youtu.be/eb06w-YA3No

Check even vanaf 42m03s...

Mark King in een door mijzelf gefilmd clippie ^_^ ...

http://youtu.be/oa0VBfdwnzc

Having fun with the sampler

Link naar reactie
  • Administrator

En misschien wel vanwege zijn formidabele kwaliteiten de meest gevraagde sessiebassist ter wereld, Nathan East

Samen met Collins & Bailey ook dit nummer geschreven

De beste gitarist ter wereld? Dominic Miller (Sting/Phil Collins) en de rest komt daar een héél eind na pas.

http://youtu.be/pVWstw2Ms_o

Check ook één van de beste drummers ter wereld (Omar Hakim) en een topbassist (Pino Palladino - Paul Young/The Who)

Link naar reactie
  • Administrator

De beste drummer? Dat zijn er heel veel... Vinnie Colaiuta, Stewart Copeland, Steve Gadd, Gary Husband, Omar Hakim, Billy Cobham...

Maar de technisch meest begaafde drummer? Gavin Harrison (Porcupine Tree)...

http://youtu.be/2gWTTrwx-fs

Check die timing...

Alles IMHO uiteraard :rolleyes:

Link naar reactie

Orianthi, waarschijnlijk de beste vrouwelijke gitarist.

Het is niet bekend of ze ook nog goed kan koken

Als mijn vrouw zo gitaar kon spelen en er zo . . . . . . . . . zou zien dan : Who cares about cooking?

Link naar reactie

Rob maakt zich alleen maar druk om de nederlandse bijdrage aan het songfestival

Wat vond je trouwens van de kleur van haar jurk?

Wat betreft beste gitaristen moet je vlgs mij afgaan op lijsten van Rolling Stone en Grammy nominaties ed.

Jimmy hendrix is in november j.l nog postuum uitgeroepen tot beste gitarist aller tijden.

meer recent komen dan toch namen als Joe Satriani en Steve Vay (imho)

Link naar reactie
  • Administrator

Hangt er van af hoe en wat je speelt...

Zou trouwens bijna Lee Ritenour vergeten.

Probleem met al die (hard)rock gitaristen is, is dat het gejengel over die snaren al snel heel wat lijkt. Technisch is het vaak van bedroevelijk laag niveau. Zelfs Nick (of was het nou Simon) speelt technisch beter.

Techniek zegt mij meer dan snelheid. Speel je technisch in een heel hoog tempo, dan mag je je tot de grootsten der aarde rekenen.

Link naar reactie

Ik vind het erg mooi en knap wat ie doet, maar dattie daar in een steven seagal pakje staat zegt mij iets dat het waarschijnlijk een hele rare snuiter is :lol:

Link naar reactie

. Zelfs Nick (of was het nou Simon) speelt technisch beter.

Hiervoor heb ik het volgende ezelsbruggetje geleerd ;

de naam Simon heeft een letter "O"

Het woord "rommelig" heeft ook een "O"

Degene met het rommelige haar, is Simon

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Ik ben er wel van gecharmeerd :)

De naam Blaudzun ooit wel van gehoord maar nog nooit beleefd zal ik maar zeggen. Is goed aan te horen, klinkt lekker traag! Veel lifeperformance zag ik op hun site. Ga ik zeker iets van bezoeken!

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.